deel 1 eindigt met Deb op de tafel in een zeecontainer en de tweelingbroer die dexter aanzet haar te doden. verder sterft laguerta maar doakes blijft juist in leven. Deb ook, de broer ook!quote:
dat ligt er dik bovenop. je zag het al de seconde dat die man in beeld kwam.. erg jammer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zijn weer bezig met een nieuw verhaallijntje met die verbrande lichamen. Zou me niet verbazen dat die brandstichting-onderzoeker zelf de misdadiger is. Hij is wel opeens opvallend in beeld.
Je weet de afloop nog niet.quote:Op zondag 2 december 2012 18:26 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat ligt er dik bovenop. je zag het al de seconde dat die man in beeld kwam.. erg jammer.
Maar ook als hij het wel is?quote:Op zondag 2 december 2012 18:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
klopt, maar nu zou het gewoon slecht zijn als hij de dader niet is.
Die George gaat nog wel problemen veroorzaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:38 schreef Kenju het volgende:
Raar verloop van het seizoen, om de centrale saga drie afleveringen voor het einde gewoon te laten aflopen. Feitelijk beginnen ze nu al aan het nieuwe seizoen, neem ik aan. Of pakken ze de nieuwe badguy in de komende afleveringen al?
Was idd te makkelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 12:31 schreef Ireyon het volgende:
Mensen die serieus dachten dat het die onderzoeker zelf was. Vanaf de eerste dramatische zoom was het al duidelijk bedoeld als dwaalspoor.
Toch geen seizoen 8 dus?quote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef opreis het volgende:
Hier gaat dex zich niet meer uit kunnen redden.
Dat denk ik ook. En S8 draait denk ik om het vluchten voor de politie in combinatie met z'n behoefte om te blijven moorden, wat steeds moeilijker wordt natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef opreis het volgende:
Nee hij wordt ontmaskerd als seizoensfinale lijkt me. En dan gaat ie zich in S8 moeten verdedigen
Hooguit in de laatste aflevering dan. Op heterdaad is mee naar het bureau en de cel in. Wat willen ze doen, de laatste helft van seizoen 8 Dexter in een ondervragingskamer laten vertellen wat hij in seizoen 1 t/m dat moment heeft uitgevoerd? Dat weten we toch al...quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef sjeppert het volgende:
vermoeden hebben is nog geen bewijsmateriaal
in seizoen 8 zullen ze hem wel een keer op heterdaad betrappen
Zou wel tijd worden, het seizoen heeft nog twee afleveringen..quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
Goede ep weer ja. Al lijkt het volgende week helemaal los te gaan als ik de preview moet geloven.
Het eerste deel van dit seizoen vond ik ook beter. Het lijkt alsof de schrijvers niet echt wisten wat ze met de laatste afleveringen moesten doen. Toch vond ik de ep van vandaag wel weer vermakelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zou wel tijd worden, het seizoen heeft nog twee afleveringen..
Persoonlijk vond ik deze EP wat matig, Dexter ''geeft'' de fireman gewoon even aan de politie en niemand vindt dat vreemd? En Dex vermoord de pa van Hannah, alsof dat niet opgemerkt zou worden vroeg of laat?
De serie ontleent juist zijn kracht aan het feit dat Dexter voorzichting is, moeite doet zijn identiteit onbekend te houden etc.. En nu kan dat allemaal overboord omdat er een einde aan gebreid moet worden? Ik vind het niet geweldig geschreven dit seizoen..
Ja en nu dus die pyromaan en de pa van Hannah ook in één keer weg.quote:Op maandag 3 december 2012 17:24 schreef Stefan het volgende:
Sowieso al die verhaallijntjes die ineens worden afgekapt, eerst met Louis, zorgvuldig opgebouwd dat ie meer weet, bang dood, dan Isaak, zomaar.
Wat moet er vreemd aan zijn dat de arsonist opgepakt wordt na aanleiding van een anonieme tip.quote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zou wel tijd worden, het seizoen heeft nog twee afleveringen..
Persoonlijk vond ik deze EP wat matig, Dexter ''geeft'' de fireman gewoon even aan de politie en niemand vindt dat vreemd? En Dex vermoord de pa van Hannah, alsof dat niet opgemerkt zou worden vroeg of laat?
Lijkt me eerder een indicatie van het vertrouwen dat kijkers nog in de schrijvers hebben...quote:Op maandag 3 december 2012 12:31 schreef Ireyon het volgende:
Mensen die serieus dachten dat het die onderzoeker zelf was. Vanaf de eerste dramatische zoom was het al duidelijk bedoeld als dwaalspoor.
quote:Dexter co-star Desmond Harrington -finally- comes clean about his weigh loss: "I didn't have any plastic surgery, I'm not sick it's called running and eating better! You understand? I'm in my 30s now. All these ridiculous stuff that I read "He's sick, he's on drugs", get a life! I just changed how I ate and begin to run!"
Maar de meeste mensen gaan door gezond leven toch beter uitzien?quote:Op maandag 3 december 2012 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
[..]
Zo. Damn. Dat is best een makeover zeg.quote:Op maandag 3 december 2012 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
[..]
Die was toen nog niet in beeld? Dan moet het richting die oude vent gaan, ik ben zijn naam even kwijt. Ken ik ook van Grace under Fire. Dat zou pas leuk zijnquote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef golfer het volgende:
Jammer dat de verhaallijnen zo abrupt worden afgekapt.
Hopelijk komt er nog een leuke twist wanneer LaGuardia Dexter uiteindelijk denkt te ontmaskeren en alle bewijslast opeens richting Quin ofzo gaat?
Maar het is net zo lullig, dat 'ie het niet is en Dexter snel ff'tjes die gast opspoort en 'em erbij lapt.quote:Ik hoop dat die crime scene investigator guy het toch niet blijkt te zijn overigeens. Dat zou ik wel heel lullig vinden omdat nu alle pijlen er al naartoe wijzen. Mag best iets meer Sherlock-achtig, dat het zo makkelijk nog niet is, wie het heeft gedaan. We shall see.
Inderdaad, het is gewoon lui en slecht. Trouwens, hoe wist die paps van Hannah waar Dexter woont? En waarom lekt die pa de naam van Arlene aan Deb voordat Dexter een "final decision" heeft gegeven aan die pa over het wel of niet dat geld geven aan die pa... uiteraard alleen zodat de schrijvers weer een cliffhanger hebben want die pa dacht juist dat Dexter tot zijn senses was gekomen, totdat hij een spuitje in zijn nek kreeg. Ah ik zal wel weer aan het nitpicken zijn, maar ik erger mij er de laatste tijd aan.quote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef Selestha het volgende:
Ik vind het niet geweldig geschreven dit seizoen..
Er zit een knop op de tv.....quote:Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon lui en slecht. Trouwens, hoe wist die paps van Hannah waar Dexter woont? En waarom lekt die pa de naam van Arlene aan Deb voordat Dexter een "final decision" heeft gegeven aan die pa over het wel of niet dat geld geven aan die pa... uiteraard alleen zodat de schrijvers weer een cliffhanger hebben want die pa dacht juist dat Dexter tot zijn senses was gekomen, totdat hij een spuitje in zijn nek kreeg. Ah ik zal wel weer aan het nitpicken zijn, maar ik erger mij er de laatste tijd aan.
Is ook maar een grapjequote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef shiznuts het volgende:
En er zit een forum op z'n computer waar 'ie z'n mening/kritiek kan ventileren.
Geef toe, er zit wel waarheid in wat 'ie zegt, betekent niet dat je Dexter meteen niet meer wilt kijken en dat je er totaal niks aan vindt.
Komt omdat je niet goed oplet. En confirmation bias.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon lui en slecht. Trouwens, hoe wist die paps van Hannah waar Dexter woont? En waarom lekt die pa de naam van Arlene aan Deb voordat Dexter een "final decision" heeft gegeven aan die pa over het wel of niet dat geld geven aan die pa... uiteraard alleen zodat de schrijvers weer een cliffhanger hebben want die pa dacht juist dat Dexter tot zijn senses was gekomen, totdat hij een spuitje in zijn nek kreeg. Ah ik zal wel weer aan het nitpicken zijn, maar ik erger mij er de laatste tijd aan.
Als je je gaat ergeren aan hoe de vader van Hannah weet waar Dexter woont dan ben je op zoek naar dingen om je aan te ergeren, gewoon omdat het kan. Want Hannah was aan het begin helemaal bijgedraaid naar d'r pa toe, denk je niet dat ze (net zoals in het echte leven) wel meer zaken zouden kunnen hebben besproken?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk hoe mensen die de tijd hebben om overdag een reactie te plaatsen op een forum andere mensen lui durven te noemen... (En ja ik ben gewoon een luie student)quote:Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens wat ik dan blijkbaar heb gemist mbt Debra die dat te horen kreeg?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Komt omdat je niet goed oplet. En confirmation bias.
Je kunt ook overdrijven. Ik zeg nergens dat ik alles voorgekauwd wil hebben en volgens mij denk ik juist na, maar is kritiek hebben ongepast? Ik ergerde mij ook niet aan dat die pa plots voor de deur stond, maar het bracht wel een vraag in mij op ja. Is dat dan erg? Of is het erg dat ik mij dat hier op een forum afvraag? Waar ik mij wel aan erger is hoe de schrijvers gewoon voor spanning zorgen dat gewoonweg voortkomt uit lui schrijverswerk dat een niet-logische cliffhanger als gevolg heeft, maar blijkbaar heb ik met betrekking tot dat punt iets gemist volgens meneer hierboven. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Als je je gaat ergeren aan hoe de vader van Hannah weet waar Dexter woont dan ben je op zoek naar dingen om je aan te ergeren, gewoon omdat het kan. Want Hannah was aan het begin helemaal bijgedraaid naar d'r pa toe, denk je niet dat ze (net zoals in het echte leven) wel meer zaken zouden kunnen hebben besproken?
Dat kan gaan van hoe lang ze elkaar al kennen tot waar Dexter ergens woont (hoeft maar een vage beschrijving te zijn) en dan kan d'r pa er zo achterkomen waar dat precies is. En moet dat dan naar de kijker specifiek uitgelegd worden in een aparte scene? "He Dexter, waar woon je eigenlijk?", dat zou totaal buiten de toon van de gesprekken vallen die je gezien hebt en het wel heel makkelijk verraden dat hij Dexter een bezoek zou gaan brengen.
Sommige zaken zijn idd over te discussieren, maar niet alles hoeft worden voorgekauwd, zelf een beetje nadenken is bij een serie helemaal niet erg. Of wil je dat ze alles laten zien? Want dan moeten ze ook LaGuerta laten zien die na een verkeerd gevallen Chinese maaltijd uit d'r reet zit te brullen op de plee
En ik vind het altijd wel weerquote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk hoe mensen die de tijd hebben om overdag een reactie te plaatsen op een forum andere mensen lui durven te noemen... (En ja ik ben gewoon een luie student)
ze was door Dex gebeld, dat zei ze ook daarnaquote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Mirel het volgende:
Wat ik raar vond is toen Deb en de crew zijn kelder binnenstormden, Deb besefte dat Dexter er al geweest was, nadat ze naar de muur keek waar het pak van die vuurdude lag.
Hoe kan ze aan de hand van dat gegeven dat weten?
Of realiseerde ze zich iets anders? Ik snap dat shot niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |