quote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ziek! hier absoluut niet, en bij die oude werkgever al helemaal niet: Deuren die bij 100 km/u openklapperden e.d. (elektrische deuren i.v.m. lijnbus diensten.) Bussen van al zeker 10 jaar oud:
[ afbeelding ]
dat model
Geen idee.. Dit is inderdaad best een klotesysteem, maar ik hoef gelukkig nooit rolstoelers te rijden. Is sowieso niet onze core-business eigenlijk, misschien dat dit goedkoper is?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef Marco001 het volgende:
Waarom geen flexitrans? dat werkt echt super! (rolstoel vastmaken door alleen maar een haak uit de vloer te trekken.. Loshalen door een knopje in te drukken en die haak weer de vloer in te doen..
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Geen idee.. Dit is inderdaad best een klotesysteem, maar ik hoef gelukkig nooit rolstoelers te rijden. Is sowieso niet onze core-business eigenlijk, misschien dat dit goedkoper is?
Ja dit systeem ziet er een stuk beter uit inderdaad! En die investering zul je er zo uit hebben als je chauffeur een paar minuten per rit minder nodig heeft, zeker op korte ritten. Denk dat er bij mijn werkgever te weinig rolstoelers zijn om de investering te rechtvaardigen..quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel een stuk duurder ja, maar scheelt per rolstoel zeker wel een minuut of 5 werk(vastmaken, loshalen, opbergen en alles.) en een hoop gekloot.
gewoon die haken uit de grond omhoogtrekken, aan de rolstoel vastmaken en klaar. Vaste stoelen kunnen binnen 10sec opgeklapt/uitgevouwen worden.(veel beter als moeten tillen met zo'n stoel die al snel een kilo of 30 weegt)
Dat lijkt me echt een heerlijk ritje.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef mothergoose het volgende:
had laatst een ritje frankfurt- sittard in een q7, klant wou dat ik het binnen 2 uur deed.. dat is dus constant maximaal, met zoveel mogelijk 245 want harder ging ie niet. overigens wel gehaald.
Komt die C220 van Dukenburg?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef Jieuwst het volgende:
Morgen een ritje Nijmegen-Delfgauw in een Mercedes C220![]()
Ja, vanuit het bedrijf waar jij werkt jaquote:Op donderdag 29 november 2012 15:09 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Komt die C220 van Dukenburg?
Haha, das wel dom ja, ik ga het morgen meemaken hoe hij rijdtquote:Op donderdag 29 november 2012 15:56 schreef MuurStraat het volgende:
Lekkere bak. Handgeschakeld ook. Laatst een prutser de lichten aan laten staan, ding heeft een dag aan het stopcontact gehangen
Hopen dat een FOKker tijd heeft je te brengenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Moet rond 11:30 van hier ongeveer: http://goo.gl/maps/bWiMN naar http://goo.gl/maps/y3fQh. Maar ik vertrouw die ov-planners nooit zo op dat industrieterrein in Groningen, misschien toch maar beter om gewoon naar PR-euroborg te lopen als ik die van Gotenburgweg mis![]()
Zijn hier misschien Groningen kenners die een snellere route weten?
Ik vind al het OV rondom Meerkerk gewoon KUTquote:Op donderdag 29 november 2012 16:54 schreef MG_13 het volgende:
Het OV trouwens van Meerkerk naar Oosterhout is een drama, ik moet eerst de verkeerde kant op richting Utrecht om vervolgens op een slome bus over te stappen naar Oosterhout. Met het OV duurt het +/- 2 uur. Met de auto zou je er een klein half uurtje over doen!!!
Aah, kijk eens aan. Een echte Groningen expert. Heb 20 minuten speling om de bus te halen bij de dichtstbijzijnde halte, moet genoeg zijn. Al stond ik de vorige keer dat ik het zo had gepland al gelijk 30 minuten in de file op de A2quote:
Gast, wat heb je gedaan dan? Of is het voor je opleiding?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hopen dat een FOKker tijd heeft je te brengenHelaas, ik zit morgen in de rechtbank anders had ik je graag geholpen.
Nice, zie ik je dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:45 schreef zazzel het volgende:
Mail over dat project op 11 december, ik ben ingedeeld. Meer info schijnt later te volgen
Ik studeer rechtenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Gast, wat heb je gedaan dan? Of is het voor je opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |