Komt die C220 van Dukenburg?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef Jieuwst het volgende:
Morgen een ritje Nijmegen-Delfgauw in een Mercedes C220![]()
Ja, vanuit het bedrijf waar jij werkt jaquote:Op donderdag 29 november 2012 15:09 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Komt die C220 van Dukenburg?
Haha, das wel dom ja, ik ga het morgen meemaken hoe hij rijdtquote:Op donderdag 29 november 2012 15:56 schreef MuurStraat het volgende:
Lekkere bak. Handgeschakeld ook. Laatst een prutser de lichten aan laten staan, ding heeft een dag aan het stopcontact gehangen
Hopen dat een FOKker tijd heeft je te brengenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Moet rond 11:30 van hier ongeveer: http://goo.gl/maps/bWiMN naar http://goo.gl/maps/y3fQh. Maar ik vertrouw die ov-planners nooit zo op dat industrieterrein in Groningen, misschien toch maar beter om gewoon naar PR-euroborg te lopen als ik die van Gotenburgweg mis![]()
Zijn hier misschien Groningen kenners die een snellere route weten?
Ik vind al het OV rondom Meerkerk gewoon KUTquote:Op donderdag 29 november 2012 16:54 schreef MG_13 het volgende:
Het OV trouwens van Meerkerk naar Oosterhout is een drama, ik moet eerst de verkeerde kant op richting Utrecht om vervolgens op een slome bus over te stappen naar Oosterhout. Met het OV duurt het +/- 2 uur. Met de auto zou je er een klein half uurtje over doen!!!
Aah, kijk eens aan. Een echte Groningen expert. Heb 20 minuten speling om de bus te halen bij de dichtstbijzijnde halte, moet genoeg zijn. Al stond ik de vorige keer dat ik het zo had gepland al gelijk 30 minuten in de file op de A2quote:
Gast, wat heb je gedaan dan? Of is het voor je opleiding?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hopen dat een FOKker tijd heeft je te brengenHelaas, ik zit morgen in de rechtbank anders had ik je graag geholpen.
Nice, zie ik je dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:45 schreef zazzel het volgende:
Mail over dat project op 11 december, ik ben ingedeeld. Meer info schijnt later te volgen
Ik studeer rechtenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Gast, wat heb je gedaan dan? Of is het voor je opleiding?
1) Nee je bewaart gewoon hetzelfde bonnetje als dat je met je eigen pinpas zou pinnen. Uiteraard nu gewoon pasje van EW gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef bitowner het volgende:
Afgelopen maandag had ik mijn sollicitatie. Morgen word mijn eerste werkdag:)
Nou zat ik nog met twee dingen die niet helemaal duidelijk waren.
1. In de handleiding staat iets over een BTW-bon bij het tanken. Moet ik deze gewoon vragen bij de kassa en op naam van easyway zetten?
2. Als je nou bij zo'n bedrijf komt, je meld je daar bij de balie en daarna moet de auto worden gecontroleerd op schade. Loopt de CP dan mee terwijl jij naar die auto gaat staan kijken? of gaat die het pas controleren als ik alles heb ingevuld oid?
alvast bedankt!
oke, bedankt voor de info:)quote:Op donderdag 29 november 2012 18:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
1) Nee je bewaard gewoon hetzelfde bonnetje als dat je met je eigen pinpas zou pinnen. Uiteraard nu gewoon pasje van EW gebruiken.
2) Soms laten ze zien waar de auto staat, maar vaak vertellen ze dat gewoon. Ik zeg dan altijd dat ik over 5 minuten terug ben voor een handtekening. Het is bij mij zelden voorgekomen dat de CP ook daadwerkelijk de schades op het formulier wil controleren bij de auto.
Oké oké. Mag dat gewoon of heb je daar toestemming voor nodig?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik studeer rechtenGa even met een studiegenootje een ochtendje bij de politierechter zitten kijken
Nou niet bepaald, swift & een poloquote:Op donderdag 29 november 2012 18:12 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
No problem
Krijg je nog leuke auto's mee morgen?
Wij moesten in de 4e met maatschappijleer ook naar de rechtbank in Rotterdam. Kwam er een gast voor wegens cocaïnebezit. Zijn verweer: ja, ik zag een zakje op straat liggen en ik dacht dat het waspoeder was, dus ik nam het maar meequote:Op donderdag 29 november 2012 17:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik studeer rechtenGa even met een studiegenootje een ochtendje bij de politierechter zitten kijken
M'n ma heeft een Swift 1.5 uit 2009, rijdt lekker hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef bitowner het volgende:
[..]
Nou niet bepaald, swift & een polo
Ja hoor, gewoon voor de zitting even melden bij de portier dat je voor de politierechter komt om zittingen bij te wonen, dan bij de balie van de zittingszaal melden en je mag naar binnen. Zittingen zijn over het algemeen altijd openbaar, tenzij er een meerderjarige voor de rechter komt of een zitting bewust afgeschermd is. Politiezittingen vallen daar niet onder.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Oké oké. Mag dat gewoon of heb je daar toestemming voor nodig?
Zou een leek als ik bijv daar ook kunnen zitten? Lijkt me erg interessant namelijk.
Ik vraag altijd of de persoon mee wil lopen, of dat ik het zelf moet doen. Op een groot aantal adressen waar ik regelmatig kom weet ik het wel. Meestal lopen ze ook niet mee, vraag het wel altijd, dan zit je altijd goedquote:Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef bitowner het volgende:
2. Als je nou bij zo'n bedrijf komt, je meld je daar bij de balie en daarna moet de auto worden gecontroleerd op schade. Loopt de CP dan mee terwijl jij naar die auto gaat staan kijken? of gaat die het pas controleren als ik alles heb ingevuld oid?
alvast bedankt!
Oke nou ja ik zie het wel. Heb geen idee welke uitvoeringen het zijn, waar kan ik dat opzoeken?quote:M'n ma heeft een Swift 1.5 uit 2009, rijdt lekker hoorDe nieuwe Swift ook trouwens, maar die is er alleen met 1.2 en die vind ik een beetje aan de trage kant. Polo rijdt ook goed, maar ja, Bluemotion waarschijnlijk?
autoweek.nl en dan rechtsboven het kenteken invoeren. Altijd het eerste wat ik doe na het ontvangen van de ritinfoquote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef bitowner het volgende:
[..]
Oke nou ja ik zie het wel. Heb geen idee welke uitvoeringen het zijn, waar kan ik dat opzoeken?
Geeft ook 0-100 tijdquote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef MuurStraat het volgende:
iKenteken is overigens een hele prettige app voor de iPhone, die eigenlijk het meest overzichtelijk de info weergeeft.
Ok thanks! Snel is langsquote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Je mag daar gewoon naar binnen. Is heel vaak gewoon vrij, als journalist kom ik er nog wel eens
Ik ben er ook voor ingedeeld. Ben benieuwd, heb er wel echt zin in!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Ook ik ben ingedeeld voor het project op 11 december.ik heb daarna per ongeluk het mailtje weg gegooid op mn ipad, weet iemand hoe ik die terug kan halen? (verwijderde emails lukt niet)
Ehh, bedoel je niet minderjarige?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zittingen zijn over het algemeen altijd openbaar, tenzij er een meerderjarige voor de rechter komt of een zitting bewust afgeschermd is.
Uiteraard. Geboren en getogenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:56 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Aah, kijk eens aan. Een echte Groningen expert. Heb 20 minuten speling om de bus te halen bij de dichtstbijzijnde halte, moet genoeg zijn. Al stond ik de vorige keer dat ik het zo had gepland al gelijk 30 minuten in de file op de A2
Ja, minderjarige ja.. Domme ikquote:Op donderdag 29 november 2012 20:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ehh, bedoel je niet minderjarige?
Ik ben op de middelbare school ook wel eens naar zo'n zitting geweest. Best wel interessant, alleen waren het allemaal van die lullige overtredingen, bijvoorbeeld een man die zijn middelvinger naar een agent had opgestoken en de boete niet wou betalen.
ook presentquote:Op donderdag 29 november 2012 20:30 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor ingedeeld. Ben benieuwd, heb er wel echt zin in!
Ik heb geen verstand van apples maar kun je het niet gewoon op je pc uit je verwijderde mails halen?
Als je van lopen houdt kun je ook nog naar station Europapark lopen en dan lijn 8 pakken naar de halte Minervalaan. Maar dan moet je dus wel een pokkeneind lopen. Geen idee of het qua tijd een goed idee is.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Moet rond 11:30 van hier ongeveer: http://goo.gl/maps/bWiMN naar http://goo.gl/maps/y3fQh. Maar ik vertrouw die ov-planners nooit zo op dat industrieterrein in Groningen, misschien toch maar beter om gewoon naar PR-euroborg te lopen als ik die van Gotenburgweg mis![]()
Zijn hier misschien Groningen kenners die een snellere route weten?
Ik heb toen ook op de middelbare school in Den Haag een paar zittingen bijgewoond. Was echt gaaf. Was een of andere kneus die bij zijn vrouw en kind een baksteen door het raam had getyft.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wij moesten in de 4e met maatschappijleer ook naar de rechtbank in Rotterdam. Kwam er een gast voor wegens cocaïnebezit. Zijn verweer: ja, ik zag een zakje op straat liggen en ik dacht dat het waspoeder was, dus ik nam het maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |