Komt die C220 van Dukenburg?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef Jieuwst het volgende:
Morgen een ritje Nijmegen-Delfgauw in een Mercedes C220![]()
Ja, vanuit het bedrijf waar jij werkt jaquote:Op donderdag 29 november 2012 15:09 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Komt die C220 van Dukenburg?
Haha, das wel dom ja, ik ga het morgen meemaken hoe hij rijdtquote:Op donderdag 29 november 2012 15:56 schreef MuurStraat het volgende:
Lekkere bak. Handgeschakeld ook. Laatst een prutser de lichten aan laten staan, ding heeft een dag aan het stopcontact gehangen
Hopen dat een FOKker tijd heeft je te brengenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Moet rond 11:30 van hier ongeveer: http://goo.gl/maps/bWiMN naar http://goo.gl/maps/y3fQh. Maar ik vertrouw die ov-planners nooit zo op dat industrieterrein in Groningen, misschien toch maar beter om gewoon naar PR-euroborg te lopen als ik die van Gotenburgweg mis![]()
Zijn hier misschien Groningen kenners die een snellere route weten?
Ik vind al het OV rondom Meerkerk gewoon KUTquote:Op donderdag 29 november 2012 16:54 schreef MG_13 het volgende:
Het OV trouwens van Meerkerk naar Oosterhout is een drama, ik moet eerst de verkeerde kant op richting Utrecht om vervolgens op een slome bus over te stappen naar Oosterhout. Met het OV duurt het +/- 2 uur. Met de auto zou je er een klein half uurtje over doen!!!
Aah, kijk eens aan. Een echte Groningen expert. Heb 20 minuten speling om de bus te halen bij de dichtstbijzijnde halte, moet genoeg zijn. Al stond ik de vorige keer dat ik het zo had gepland al gelijk 30 minuten in de file op de A2quote:
Gast, wat heb je gedaan dan? Of is het voor je opleiding?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hopen dat een FOKker tijd heeft je te brengenHelaas, ik zit morgen in de rechtbank anders had ik je graag geholpen.
Nice, zie ik je dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:45 schreef zazzel het volgende:
Mail over dat project op 11 december, ik ben ingedeeld. Meer info schijnt later te volgen
Ik studeer rechtenquote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Gast, wat heb je gedaan dan? Of is het voor je opleiding?
1) Nee je bewaart gewoon hetzelfde bonnetje als dat je met je eigen pinpas zou pinnen. Uiteraard nu gewoon pasje van EW gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef bitowner het volgende:
Afgelopen maandag had ik mijn sollicitatie. Morgen word mijn eerste werkdag:)
Nou zat ik nog met twee dingen die niet helemaal duidelijk waren.
1. In de handleiding staat iets over een BTW-bon bij het tanken. Moet ik deze gewoon vragen bij de kassa en op naam van easyway zetten?
2. Als je nou bij zo'n bedrijf komt, je meld je daar bij de balie en daarna moet de auto worden gecontroleerd op schade. Loopt de CP dan mee terwijl jij naar die auto gaat staan kijken? of gaat die het pas controleren als ik alles heb ingevuld oid?
alvast bedankt!
oke, bedankt voor de info:)quote:Op donderdag 29 november 2012 18:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
1) Nee je bewaard gewoon hetzelfde bonnetje als dat je met je eigen pinpas zou pinnen. Uiteraard nu gewoon pasje van EW gebruiken.
2) Soms laten ze zien waar de auto staat, maar vaak vertellen ze dat gewoon. Ik zeg dan altijd dat ik over 5 minuten terug ben voor een handtekening. Het is bij mij zelden voorgekomen dat de CP ook daadwerkelijk de schades op het formulier wil controleren bij de auto.
Oké oké. Mag dat gewoon of heb je daar toestemming voor nodig?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik studeer rechtenGa even met een studiegenootje een ochtendje bij de politierechter zitten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |