Ik moet zeggen dat ik ook wel heel veel van stoplicht naar stoplicht rij, zat vorige week op 1 op 11,5quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat is dan wel verrot. Heb je zo'n langzame bak en dan ook nog eens zo'n kut verbruik. Ik had dat met mijn Escort. Die moest je echt thrashen om een beetje goed mee te komen en zuipen dat het ding deed. Met m'n C1 haal ik gelukkig gewoon 1:20 en dan rij ik niet als een oud wijf.
Ik heb niks te klagen over mijn Suzuki Alto. Doet 1 op 17 gemiddeldquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel heel veel van stoplicht naar stoplicht rij, zat vorige week op 1 op 11,5
Daarom, C&A!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef Panthera. het volgende:
Mijn werkpantalon was 40 euro en die is na een jaar wel ongeveer klaar
Dit is echt een aanrader:quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik draag ze nu ook niet meer hoor. Heb ook nog wel eens compleet in pak met stropdas gewerkt, kunnen bepaalde klanten (Nieuwegein, Houten) ook zeker wel waarderen. Vandaag ook weer in pantalon met overhemd en trui gewerkt. Pantalon's kun je trouwens prima halen bij de C&A. Mijne heb ik twee jaar geleden gekocht voor 13 euro en hij is nog als nieuw
Ik zou die broek uit de link dus echt niet onder een pantalon scharen. Maakt mij overigens niks uit, want heb ook nauwelijks pantalon aan en dan krijg je dit als EW geen duidelijke regels heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dit is echt een aanrader:
http://www.c-and-a.com/nl(...)ctie/Broeken/82888/1
Daar heb ik er 2 van en die droeg ik altijd voor EW. Je ziet niet dat het niet de standaard pantalon is. Hij is iets dikker. Draag die dingen nog steeds. In de winters van EW alsnog een thermobroek eronder en gaan met die banaan.
Hebben ze dat serieus wel eens tegen jou gezegd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef S-RS het volgende:
Mijn pantalon was 30 ofzo en na een jaar nog als nieuw. Maar ja, ik heb hem dan ook bijna nooit aan. Als klanten vragen waar ik de vrachtwagen heb staan of waarom ik niet in een overal kom kunnen ze de boom in
Dat van die vrachtwagen meerdere malen en dat van die overal toevallig vorige week één keerquote:Op woensdag 28 november 2012 00:11 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik zou die broek uit de link dus echt niet onder een pantalon scharen. Maakt mij overigens niks uit, want heb ook nauwelijks pantalon aan en dan krijg je dit als EW geen duidelijke regels heeft.
[..]
Hebben ze dat serieus wel eens tegen jou gezegd?
Ow ik dacht dat ze het zeiden omdat ze je kleding niet net genoeg vonden en daarom "net zo goed in overal had kunnen komen", maar dan valt 't meequote:Op woensdag 28 november 2012 00:19 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat van die vrachtwagen meerdere malen en dat van die overal toevallig vorige week één keer![]()
Op een of andere manier tref ik vaak mensen die denken dat ik hem kom halen en hem achterop een vrachtwagen gooi. Ze hebben nou al meerdere malen gevraagd waar ik hem had staan. En de vraag die daarna komt is altijd: ''Hoe hoe ben je hier dan gekomen''
En dat van die overal was vorige week met een bouwvakker. Die auto van van binnen echt een dikke grote tering zooi, niet normaal. Ik heb nog nooit zoveel peuken en as door de auto zien liggen, het meurde ook als een mallen![]()
Zegt die: ''Joh, waarom ben je niet in een overal?''
Haha nee johquote:Op woensdag 28 november 2012 00:28 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze het zeiden omdat ze je kleding niet net genoeg vonden en daarom "net zo goed in overal had kunnen komen", maar dan valt 't mee![]()
Wel nasty man die auto's waar ze in hebben zitten roken. Stinkt ook gelijk al je kleding naar die troep.
Dat hebben ze mij ook zo vaak gevraagd. En als ik dan zeg 'met OV en lopen' dan zeggen ze altijd; 'had dan even gebeld dan hadden we je gehaald'...quote:Op woensdag 28 november 2012 00:19 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat van die vrachtwagen meerdere malen en dat van die overal toevallig vorige week één keer![]()
Op een of andere manier tref ik vaak mensen die denken dat ik hem kom halen en hem achterop een vrachtwagen gooi. Ze hebben nou al meerdere malen gevraagd waar ik hem had staan. En de vraag die daarna komt is altijd: ''Hoe hoe ben je hier dan gekomen''
En dat van die overal was vorige week met een bouwvakker. Die auto van van binnen echt een dikke grote tering zooi, niet normaal. Ik heb nog nooit zoveel peuken en as door de auto zien liggen, het meurde ook als een mallen![]()
Zegt die: ''Joh, waarom ben je niet in een overal?''
Ja. En die krijg je dan vergoed in plaats van reistijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Hoe zit het met het vergoeden wanneer je je eigen auto moet gebruiken aangezien ov niet meer rijdt rond dat tijdstip? Moet ik het aantal km opschrijven dat ik gereden heb?
Haha zeker kratten post afleveren bij de bezorgers thuis? Toen ik dat moest doen hadden ze de auto zo kut ingeladen dat bij het minste geringste de hele toren omflikkerde waardoor de hele laadruimte vol post lagquote:Op woensdag 28 november 2012 08:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo, even mijn AR-carrière afsluiten met superleuk locatiewerk bij een postbedrijf.
Ik werk voor Athlonquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:25 schreef S-RS het volgende:
Ik had laatst een C4 1.6 HDI die had het wel. Heb me er aan kapot geërgerd. Waar werk jij dan eigenlijk? Niet bij EW of AR dus?
Bij welke locatie van A... werk je ?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Ik werk voor Athlon
/Edit
Wij moeten overigens altijd in pak, en de vraag waarom ik in zo'n apenpakkie verschijn heb ik al meerdere malen gehoord, sowieso heel vaak bij dealers en garages
Precies dat dus...quote:Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat hebben ze mij ook zo vaak gevraagd. En als ik dan zeg 'met OV en lopen' dan zeggen ze altijd; 'had dan even gebeld dan hadden we je gehaald'...
Ah kijk. Op zich wel een voordeel werken bij een LM zelf, ben je tenminste zeker van werk. Moet je veel op locatie werken of heb je ook veel ritten?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Ik werk voor Athlon
/Edit
Wij moeten overigens altijd in pak, en de vraag waarom ik in zo'n apenpakkie verschijn heb ik al meerdere malen gehoord, sowieso heel vaak bij dealers en garages
Grootste voordeel is eigenlijk dat we een vast start en eindpunt hebben, waardoor we ritten makkelijker kunnen combineren en veel minder OV hebben omdat we de auto's bij ons in de hal hebben staan, en dezelfde hal ook altijd het eindpunt isquote:Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef S-RS het volgende:
Ah kijk. Op zich wel een voordeel werken bij een LM zelf, ben je tenminste zeker van werk. Moet je veel op locatie werken of heb je ook veel ritten?
Klinkt goed zeg!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:19 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Grootste voordeel is eigenlijk dat we een vast start en eindpunt hebben, waardoor we ritten makkelijker kunnen combineren en veel minder OV hebben omdat we de auto's bij ons in de hal hebben staan, en dezelfde hal ook altijd het eindpunt is
Doe eigenlijk alleen maar ritten. Voor locatiewerk hebben we in principe een vaste werknemer en met de normale chauffeurscontracten mag je ook niet op locatie werken bij ons. Dan moet je weer een ander contract tekenen waarvoor je overigens exact hetzelfde betaald krijgt
Hier precies hetzelfde, ook AR regio Utrecht. Naast het vestigingswerk in Amersfoort kom ik meestal niet verder dan een enkele rit naar meerkerk of Rdv...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Pizzabodem het volgende:
Vandaag weer zo'n korte rit gehad. En er waren geen vervolg-ritjes/spoedjes beschikbaar.
Wil echt weer eens een lange dag werken, Utrecht -> Groningen -> Limburg ofzo. Jullie nog lange dagen? Of ligt het er weer aan dat auto's pas na 1jan op kenteken komen...
Ik heb wel iedere dag werk als ik beschikbaar ben, maar dan zijn het inderdaad allemaal van die kleine afstanden. Utrecht->Meerkerk of Rdv inderdaad, en soms een uitzondering naar Almere of Breda.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:24 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, ook AR regio Utrecht. Naast het vestigingswerk in Amersfoort kom ik meestal niet verder dan een enkele rit naar meerkerk of Rdv...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |