Bij welke locatie van A... werk je ?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Ik werk voor Athlon
/Edit
Wij moeten overigens altijd in pak, en de vraag waarom ik in zo'n apenpakkie verschijn heb ik al meerdere malen gehoord, sowieso heel vaak bij dealers en garages
Precies dat dus...quote:Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat hebben ze mij ook zo vaak gevraagd. En als ik dan zeg 'met OV en lopen' dan zeggen ze altijd; 'had dan even gebeld dan hadden we je gehaald'...
Ah kijk. Op zich wel een voordeel werken bij een LM zelf, ben je tenminste zeker van werk. Moet je veel op locatie werken of heb je ook veel ritten?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Ik werk voor Athlon
/Edit
Wij moeten overigens altijd in pak, en de vraag waarom ik in zo'n apenpakkie verschijn heb ik al meerdere malen gehoord, sowieso heel vaak bij dealers en garages
Grootste voordeel is eigenlijk dat we een vast start en eindpunt hebben, waardoor we ritten makkelijker kunnen combineren en veel minder OV hebben omdat we de auto's bij ons in de hal hebben staan, en dezelfde hal ook altijd het eindpunt isquote:Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef S-RS het volgende:
Ah kijk. Op zich wel een voordeel werken bij een LM zelf, ben je tenminste zeker van werk. Moet je veel op locatie werken of heb je ook veel ritten?
Klinkt goed zeg!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:19 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Grootste voordeel is eigenlijk dat we een vast start en eindpunt hebben, waardoor we ritten makkelijker kunnen combineren en veel minder OV hebben omdat we de auto's bij ons in de hal hebben staan, en dezelfde hal ook altijd het eindpunt is
Doe eigenlijk alleen maar ritten. Voor locatiewerk hebben we in principe een vaste werknemer en met de normale chauffeurscontracten mag je ook niet op locatie werken bij ons. Dan moet je weer een ander contract tekenen waarvoor je overigens exact hetzelfde betaald krijgt
Hier precies hetzelfde, ook AR regio Utrecht. Naast het vestigingswerk in Amersfoort kom ik meestal niet verder dan een enkele rit naar meerkerk of Rdv...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Pizzabodem het volgende:
Vandaag weer zo'n korte rit gehad. En er waren geen vervolg-ritjes/spoedjes beschikbaar.
Wil echt weer eens een lange dag werken, Utrecht -> Groningen -> Limburg ofzo. Jullie nog lange dagen? Of ligt het er weer aan dat auto's pas na 1jan op kenteken komen...
Ik heb wel iedere dag werk als ik beschikbaar ben, maar dan zijn het inderdaad allemaal van die kleine afstanden. Utrecht->Meerkerk of Rdv inderdaad, en soms een uitzondering naar Almere of Breda.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:24 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, ook AR regio Utrecht. Naast het vestigingswerk in Amersfoort kom ik meestal niet verder dan een enkele rit naar meerkerk of Rdv...
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Haha zeker kratten post afleveren bij de bezorgers thuis? Toen ik dat moest doen hadden ze de auto zo kut ingeladen dat bij het minste geringste de hele toren omflikkerde waardoor de hele laadruimte vol post lag
Wij zijn als een malle voorlopers aan het uitdelen, die we in januari weer allemaal op gaan halen, dus we kunnen nog ff vooruitquote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Pizzabodem het volgende:
Vandaag weer zo'n korte rit gehad. En er waren geen vervolg-ritjes/spoedjes beschikbaar.
Wil echt weer eens een lange dag werken, Utrecht -> Groningen -> Limburg ofzo. Jullie nog lange dagen? Of ligt het er weer aan dat auto's pas na 1jan op kenteken komen...
Postcodeloterij-agenda'squote:Op woensdag 28 november 2012 16:03 schreef Pizzabodem het volgende:
Haha, daar ben ik ook ooit voor gebeld. Bellen ze even later terug dat het niet door ging omdat het een feestdag was.
Wat is het? Kerstlampjes? Speculaas?
Valt me inderdaad nog mee dat dat beeld van Lenin daar niet neergezet wordt maar in Assen...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, er rijdt een bus vanuit Winschoten. Zo kom je ook nog eens in het laatste communistische bolwerk van Nederland.
Als bijbaan?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Marco001 het volgende:
word weer eens taxichauffeur.Direct 10 uur geschreven vandaag en met een leuke E-klasse automaat op pad geweest.
Nice! Doe het zelf naast het werk bij Easyway ook 1 dag in het weekend. Wat voor vervoer moet je doen? Ook gewoon nachtelijk uitgaansverkeer etc?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |