Met nummer bedoelde ik ook adresquote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen telefoonnummer, alleen een adres. Maar ik zal de dames van EW wel even aan het werk zetten morgenochtend.
Echt intrappen kan ook niet lijkt mij als PC? ^^ zou de klant leuk vinden achterinquote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef mothergoose het volgende:
Zojuist een pc spoedje gehad. 98range rover 4.6 v8. Had maar liefst 230 pk, kwam dus totaal niet vooruit, mst zoop wel 1 op 6 gemiddeld hehe
nee precies. maar ik moes het gas toch vrij diep instampen om op acceptabele invoegsnelheid te komen :pquote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Echt intrappen kan ook niet lijkt mij als PC? ^^ zou de klant leuk vinden achterin
Ik zou daar wel echt een pantalon aan doen, chique bedoeling daar! Vooral omdat je waarschijnlijk naar een klant moet. Zorg dat je chille schoenen aan hebt want vanaf bushalte essenboom is het een pokke eind lopen. En op dar terrein moet je helaas helemaal doorlopen naar hoofdingang.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Panthera. het volgende:
Iemand wel eens voor een bedrijf in Raamsdonkveer gereden waar in de ritinfo nog extra staat dat je nette pantalon aan moet omdat je anders niet mag rijden? De broek die ik normaal voor EW gebruik is niet beschikbaar en ik heb eigenlijk geen zin om in dit soort druipweer m'n echt nette pantalon aan te doen. Hoe streng zijn ze hier in realiteit op? Ik heb wel nog een nette lichtere broek, maar dat is niet echt een pantalon.
Overigens een Transporter en Prius plugin morgen.
Hoeveel pk had je in die 208? Ik had vanmiddag een handbak met 82pk. Die wilde prima zijn lek. Kreeg wel een serieuze hernia van die stoelen. Heb geen fatsoenlijke zithouding kunnen vinden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:14 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Daarna in Drachten de 208 E-HDI opgehaald. Vond hem voor een nieuw model heel erg tegenvallen. Erg lawaaiig op de snelweg. Gebruikgemak van dat navigatie/radio ding laat ook wel wat te wensen over. En laat ik maar niet over de motor en bak beginnen. Volgens mij was ik al bij Heerenveen voor het ding 130 ging.
Heb die "automaat" trouwens de hele reis met de hand bediend, rijdt veel prettiger.
Had je 5 of 6 versnellingen? Peugeot heeft vaak geen 6e, dus zit je vaak op de snelweg tussen de 3500 en 4000 toeren en dat vind ik echt vermoeiend met die lawaaiige motoren van ze.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoeveel pk had je in die 208? Ik had vanmiddag een handbak met 82pk. Die wilde prima zijn lek. Kreeg wel een serieuze hernia van die stoelen. Heb geen fatsoenlijke zithouding kunnen vinden.
En bij de 407 van vanmorgen was de cruise control stuk. Fijn, op het stuk Groningen - Breda...
Peugeots doen mij (Op de 508 na) ook allemaal een beetje goedkoop aan. Het voelt allemaal kwalitatief niet lekker, pook heeft een hoop speling etc..quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef joppie_saus het volgende:
De 407 had er 6, waarvan de 6e kapot wasDie 208 had er vijf, reed verder prima alleen die stoelen waren afgrijselijk..
De 208 die ik had beschikte over een imponerende 68pk, gekoppeld aan een erg trage gerobotiseerde bak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoeveel pk had je in die 208? Ik had vanmiddag een handbak met 82pk. Die wilde prima zijn lek. Kreeg wel een serieuze hernia van die stoelen. Heb geen fatsoenlijke zithouding kunnen vinden.
En bij de 407 van vanmorgen was de cruise control stuk. Fijn, op het stuk Groningen - Breda...
Dat met die speling op de pook bij Peugeot is echt verschrikkelijk! Dat ding maakt af en toe echt enorme slagen als je het gas even los laat of de koppeling intrapt. Vaak gaat dat ook nog eens gepaard met een beste klap in de aandrijflijn, citroen heeft dit ook heel erg. Dit zit er vaak al na een paar duizend kilometer in.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Peugeots doen mij (Op de 508 na) ook allemaal een beetje goedkoop aan. Het voelt allemaal kwalitatief niet lekker, pook heeft een hoop speling etc..
Wij hebben eigenlijk geen Citroens in de pool, dus daar heb ik niet zoveel ervaring mee. De enige C4 die we hebben heeft er volgens mij geen (of in ieder geval niet storend) last van. Maar aangezien die 2 merken samen in 1 bedrijf zitten zal dat wel hetzelfde zijn inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat met die speling op de pook bij Peugeot is echt verschrikkelijk! Dat ding maakt af en toe echt enorme slagen als je het gas even los laat of de koppeling intrapt. Vaak gaat dat ook nog eens gepaard met een beste klap in de aandrijflijn, citroen heeft dit ook heel erg. Dit zit er vaak al na een paar duizend kilometer in.
Ik koester onze 309. Dat zijn nog heerlijke zetels, waar je heerlijk in weg zakt als je de Route du Soleil volgtquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Peugeots doen mij (Op de 508 na) ook allemaal een beetje goedkoop aan. Het voelt allemaal kwalitatief niet lekker, pook heeft een hoop speling etc..
Ik had laatst een C4 1.6 HDI die had het wel. Heb me er aan kapot geërgerd. Waar werk jij dan eigenlijk? Niet bij EW of AR dus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:09 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk geen Citroens in de pool, dus daar heb ik niet zoveel ervaring mee. De enige C4 die we hebben heeft er volgens mij geen (of in ieder geval niet storend) last van. Maar aangezien die 2 merken samen in 1 bedrijf zitten zal dat wel hetzelfde zijn inderdaad![]()
Overigens vind ik dat Citroens qua uiterlijk nog mooi zijn. Met Peugeot's heb ik eigenlijk niet zoveel (Wederom op de 508 na, waarom sturen ze al hun auto's niet die kant op?)
Je bedoelt de Route National denk ik? Die is tolvrijquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:25 schreef S-RS het volgende:
Route du soleil is voor paupers die te beroert zijn om tol te betalen
Mja ik merk het wel, maar gelukkig word ik heel vaak voor een spoedje nog gebeld bij AW uuh AR, is 9 van de 10 keer een verhuurbedrijf waar ze me goed kennen. Vandaag eens geen luxe zakensedan, maar een 18 kuub busje naar Soesterbergquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:34 schreef Obama het volgende:
pffffff ben al voor de 3e opeenvolgende keer niet gebeld! Merken jullie dat ook? (dat je minder gebelt wordt)
Ja die bedoel ik! Dammn, wat is dat verschrikkelijk om te rijdenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen ook weer eens een ritje, hopelijk komt er nog wat achteraan.
[..]
Je bedoelt de Route National denk ik? Die is tolvrij
Ik heb een Citroën C1quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:10 schreef Viezze het volgende:
Niet zeuren, ik moet het op dit moment dagelijks doen met een 60 pk sterke Punto van 13 jaar oud, en wel één met traploze automaat
Haha deze automaat is best fijn hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb een Citroën C1. Gelukkig niet met automaat ghehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |