abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119417380
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:43 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

De vraag is wel of deze man nog meer op zijn geweten heeft, bijv. seksueel misbruik van zijn eigen kinderen of vrouw, agressief gedrag, etc.
Ik denk wel dat hij z'n hele leven al vlagen van bijzonder gedrag heeft vertoond. Dat zijn andere persoonlijkheid in het openbaar verschenen is.

Bob uit Twin Peaks. ;)
pi_119417393
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:38 schreef OverRated het volgende:
Werd geen nieuw topic geopend.

[quote]De 2 collega boeren met wie hij regelmatig naar vergaderingen ging bevestigen dat nadat ze tussen 12 en 1 thuis waren gekomen hij met enige regelmaat de fiets pakte en nog ging fietsen. Dat is ook gebeurd bij het joyriden.
:( alsof hij ieder avond op jacht gaat naar een pleziertje. die ene keer kwam hij een auto met de sleutels erin tegen, de andere keer een leuke meid van 16 die in haar eentje naar huis fietst
pi_119417419
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:48 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wat denk je? Ik ben te dom om iets inhoudelijks te melden dus val ik diegene aan die het wel doet?
Lambiekje niet kennen, de grootste aluhoed van fok. Leuk dat hij zich druk maakt over DNA, maar dat hij het gebruikt om allerlei walgelijke complottheoriën aan te dragen dat schiet hier bij mij wel in het verkeerde keelgat.
know'm sayin?
word? word.
pi_119417441
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:56 schreef alors het volgende:

[..]

Lambiekje niet kennen, de grootste aluhoed van fok. Leuk dat hij zich druk maakt over DNA, maar dat hij het gebruikt om allerlei walgelijke complottheoriën aan te dragen dat schiet hier bij mij wel in het verkeerde keelgat.
Zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119417451
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:54 schreef Alleskids het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 20 november 2012 00:38 schreef OverRated het volgende:
Werd geen nieuw topic geopend.

[quote]De 2 collega boeren met wie hij regelmatig naar vergaderingen ging bevestigen dat nadat ze tussen 12 en 1 thuis waren gekomen hij met enige regelmaat de fiets pakte en nog ging fietsen. Dat is ook gebeurd bij het joyriden.
:( alsof hij ieder avond op jacht gaat naar een pleziertje. die ene keer kwam hij een auto met de sleutels erin tegen, de andere keer een leuke meid van 16 die in haar eentje naar huis fietst
[/quote]

ja grote kans dat hij toen ook een rondje is gaan fietsen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_119417584
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat hij tijdens het joy-rijden met een heel hoog-alcoholpromillage was opgepakt. Kan me wel voorstellen dat je dan gaten in je geheugen hebt, om daar meteen een stoornis aan toe te schrijven. :')
Dat had hij zelf verklaard. De alcoholtest gaf aan dat hij binnen de norm zat.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_119417615
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:38 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Sommige mensen zoals jij zijn gewoon te cynisch.
Cynisch? Weet je wel wat cynisch is? Die user is gewoon niet goed in z'n hoofd. Niet te geloven.

Overigens zie ik niet wat er zo schadelijk is aan het feit dat het dna blijkbaar wordt gehouden. Wat maakt 't nou echt uit?
pi_119417656
Maargoed, die kerel heeft dus officieel helemaal geen stoornis. Dat begrijpen jullie toch wel? Er wordt hier al gesproken van een stoornis terwijl niks vast stond. Er zou sprake van kunnen zijn.
pi_119417687
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:38 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Sommige mensen zoals jij zijn gewoon te cynisch.
Dit heeft niks met cynisme te maken, integendeel.
pi_119417722
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:56 schreef alors het volgende:

[..]

Je hebt dus niets inhoudelijks in te brengen. Leuk, maar hou dan gewoon je waffel dicht.
pi_119417751
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:12 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je hebt dus niets inhoudelijks in te brengen. Leuk, maar hou dan gewoon je waffel dicht.
Jij vindt dat Lambiekje daadwerkelijk wat zinnigs zegt?
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:13:43 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119417753
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:08 schreef Ziba het volgende:
Maargoed, die kerel heeft dus officieel helemaal geen stoornis. Dat begrijpen jullie toch wel? Er wordt hier al gesproken van een stoornis terwijl niks vast stond. Er zou sprake van kunnen zijn..
Ik ga er niet vanuit dat een psychiater zich ervoor leent om te gaan liegen voor de rechter, maar 1 door de verdachte in 2009 zelf ingeschakelde psychiater lijkt me iig niet voldoende om vast te stellen dat hij die stoornis in 1999 ook al had.
Ik ben erg benieuwd naar de bevindingen van het PBC (er vanuitgaande dat hij daar onderzocht zal worden).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119417764
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:13 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jij vindt dat Lambiekje daadwerkelijk wat zinnigs zegt?
Wat is er niet zinnig aan wat hij zegt?
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:14:16 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_119417766
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:40 schreef alors het volgende:

[..]

Lambiekje spoort gewoon niet, die is even ontsnapt uit BNW. Eigenlijk zou dat bij zulke users als sig moeten staan zodat iedereen meteen weet dat ze niet serieus genomen hoeven te worden.
ik denk dat je gigantische verkijkt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_119417791
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga er niet vanuit dat een psychiater zich ervoor leent om te gaan liegen voor de rechter, maar 1 door de verdachte in 2009 zelf ingeschakelde psychiater lijkt me iig niet voldoende om vast te stellen dat hij die stoornis in 1999 ook al had.
Ik ben erg benieuwd naar de bevindingen van het PBC (er vanuitgaande dat hij daar onderzocht zal worden).
Nou, die psychiater heeft gezegd dat er sprake van zou kunnen zijn. Dan betekent dus dat er helemaal niets is vastgesteld en dat het simpelweg niet zeker is. Dat is mijn punt. Alleen hier en in de media wordt gedaan alsof hij zeker weten die stoornis heeft.
pi_119417808
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we het hopen, en dat hij niet gaat tegenwerken. Ben benieuwd wat zijn advocaat hem allemaal gaat adviseren...
pi_119417809
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:08 schreef Ziba het volgende:
Maargoed, die kerel heeft dus officieel helemaal geen stoornis. Dat begrijpen jullie toch wel? Er wordt hier al gesproken van een stoornis terwijl niks vast stond. Er zou sprake van kunnen zijn.
Dat wordt door mensen bepaald, zoals jij en ik. Die hebben een verzameling verschijnselen gebundeld en het een naam gegeven. En die verzamelnaam mag door een zelfbenoemd expert als label op een persoon worden geplakt. Daarin zit de relativiteit van de psychologie.

Als psycholoog A naar verdachte had gekeken in plaats van psycholoog B, had verdachte bestempeld kunnen zijn met een bepaalde stoornis. Misschien wel meer dan 1 stoornis. Als psycholoog B 3 testen op verdachte had uitgevoerd in plaats van 1, had hij tot een andere conclusie kunnen komen.

Heel relatief allemaal, psychologie. Overschat, wat mij betreft.
pi_119417811
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:14 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wat is er niet zinnig aan wat hij zegt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat er geen snars van klopt dat Jasper de dader is... Dit is een ziekelijke rechterlijke dwaling.
pi_119417835
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:58 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

ja grote kans dat hij toen ook een rondje is gaan fietsen.
:')
pi_119417870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:16 schreef Ziba het volgende:

[..]

[..]

Oke goed punt. :+ Waarom neem ik het ook in godsnaam op voor Lambiekje...
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:21:06 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119417897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:15 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nou, die psychiater heeft gezegd dat er sprake van zou kunnen zijn. Dan betekent dus dat er helemaal niets is vastgesteld en dat het simpelweg niet zeker is. Dat is mijn punt. Alleen hier en in de media wordt gedaan alsof hij zeker weten die stoornis heeft.
Die psychiater heeft dus destijds al een slag om de arm gehouden, doen ze wel vaker als ze als enige gevraagd zijn er over te verklaren.
Of de er was simpelweg niet voldoende tijd geweest om tot een definitieve diagnose te komen.

Maar meer dan "zou kunnen" was het idd niet, neemt niet weg dat het destijds wel in de rechtzaak gebruikt is, en dat blijft hangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119417961
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die psychiater heeft dus destijds al een slag om de arm gehouden, doen ze wel vaker als ze als enige gevraagd zijn er over te verklaren.
Of de er was simpelweg niet voldoende tijd geweest om tot een definitieve diagnose te komen.
Vast dat laatste.
pi_119418012
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:20 schreef HyperViper het volgende:

Omdat hij toevalligerwijs ook een paar zinnige dingen zei in dit draadje.

Zijn wantrouwen richting overheid is nl. wel correct. Hij slaat af en toe een tikje door, dat dan weer wel. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:26:22 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119418021
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Lastig hé, je kunt niet selectief achter de meningen van complotdenkers aanlopen ;)

En ja, het zou een behoorlijk teken van onbetrouwbaarheid zijn als ze de monsters niet zouden vernietigen, maar in de discussie daarover is het niet handig om (de bronnen van) Lambiekje als basis te nemen, voor je het weet zit je de versie van Micha Kat te verdedigen en het leven van onschuldige voorbijgangers te vernietigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119418053
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat hij toevalligerwijs ook een paar zinnige dingen zei in dit draadje.

Zijn wantrouwen richting overheid is nl. wel correct. Hij slaat af en toe een tikje door, dat dan weer wel. ;)
Inderdaad. Maar dat heb ik vaker gedaan. Komt hij 2 pagina's later met de meest waanzinnige bocht... Eigenlijk moet ik hem geen brokken meer geven.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lastig hé, je kunt niet selectief achter de meningen van complotdenkers aanlopen ;)

En ja, het zou een behoorlijk teken van onbetrouwbaarheid zijn als ze de monsters niet zouden vernietigen, maar in de discussie daarover is het niet handig om (de bronnen van) Lambiekje als basis te nemen, voor je het weet zit je de versie van Micha Kat te verdedigen en het leven van onschuldige voorbijgangers te vernietigen.
Goed gezegd.

When you're right, you're right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')