SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel.
Gaan we buikjes vergelijken?Oké. De mijne zal wel winnen met rond zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De mijne is ook aardig rondgegetenquote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]Oké. De mijne zal wel winnen met rond zijn.
![]()
.
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Lijkt me wel zo eerlijk.quote:C'est la vie
Ha! Try and beat me.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
C'est la vie
@Muhahaha, ik loop lang genoeg op FOK! rond om het verschil tussen springen en bespringen te weten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
je moet ook niet op FOK! gaan lopen, arme serverkasten met je gewicht ditdatquote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
@Muhahaha, ik loop lang genoeg op FOK! rond om het verschil tussen springen en bespringen te weten.
.
![]()
![]()
Het gaat erom spannen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De mijne is ook aardig rondgegeten![]()
.
Bedankt voor je vertrouwen, WT.quote:quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
Het volgende mannelijke kitten gaat Les Paul heten, vind ik.
Arm beest, getekend voor het leven.quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
Het volgende mannelijke kitten gaat Les Paul heten, vind ik.
Dan vind ik varken grappiger![]()
![]()
No problemo!quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor je vertrouwen, WT.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Over meets gesproken, ik moet die Nijmegen meet maar eens gaan plannen.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
je moet ook niet op FOK! gaan lopen, arme serverkasten met je gewicht ditdat.
! Ik kan niet lopen
!
Oja, daar is nog geen datum vanquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Over meets gesproken, ik moet die Nijmegen meet maar eens gaan plannen..
Waggelen danquote:![]()
![]()
Soms kun je het beter niet weten.quote:
Ik moet het huis nog een keer claimen. Maar ik wil eerst kijken of er nog meer mensen komen. Mono wilde misschien ook mee.quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, daar is nog geen datum van.
Wat nouquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arm beest, getekend voor het leven.
Dan vind ik varken grappiger.
True storyquote:C'est la vie
FL noemt me een twix wat is deze.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gegarandeert batsfestijn met monoquote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet het huis nog een keer claimen. Maar ik wil eerst kijken of er nog meer mensen komen. Mono wilde misschien ook mee.. Zorg wel voor een tafel in de tuin.
![]()
![]()
*Snurkt. Nee, ook dat kan ik nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, daar is nog geen datum van.
[..]
Waggelen dan.
Hinkelen wel. Zo'n drie meter. En dan verga ik van de pijn.
Zijn wel een paar dingen die ik wil weten anders.quote:quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gegarandeert batsfestijn met mono. Zorg wel voor een tafel in de tuin.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Omdat hij die ook altijd in tweeën splijt voordat hij ze op eet?quote:
C'est la vie
Aaah gerem. Kusje op je pijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Snurkt. Nee, ook dat kan ik niet.
Hinkelen wel. Zo'n drie meter. En dan verga ik van de pijn.
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij die ook altijd in tweeën splijt voordat hij ze op eet?
[ afbeelding ]!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn wel een paar dingen die ik wil weten anders.
[..]Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
Hoera, je bent een vrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
.
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uurquote:.
Goed he?quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, een scene waar Paris Hilton met haar gezicht in haar hand het podium afrent en uit wordt gefloten.
Zulks een bazenfilm.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Trusten zombiequote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uur.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Hoera.
Ik wil gewoon alles weten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedereen zo benieuwd naar mijn nieuwsgierigheid?
Murrrrrrrrquote:
Waarom staat die A er ach...quote:
Oh wacht ik zei niks.C'est la vie
Dan kwam ik nooit meer m'n zolderkamer uit.quote:
Je kent me goed genoeg om te weten wat ik wil weten. Denk ik.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die kan ik in m'n zak steken?quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom staat die A er ach...
Oh wacht ik zei niks.
lekker aan je pener hengelenquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kwam ik nooit meer m'n zolderkamer uit.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Misschien wel, maar het blijft gissen. Jij bent altijd een beetje in mysterie gehuld.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg om te weten wat ik wil weten. Denk ik.
quote:Ik kwam.
En wat gis je dan?quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het blijft gissen. Jij bent altijd een beetje in mysterie gehuld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Das een badjas.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het blijft gissen. Jij bent altijd een beetje in mysterie gehuld.![]()
Kom nou neger, you don't know i'm kidding.quote:
I'm a sad panda, very sad panda.C'est la vie
Misschien moet ik dat ook maar eens voor mezelf houden.quote:Fluffy.quote:
I see what you did there.quote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens voor mezelf houden.
[..]
Fluffy.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ofcourse I do.quote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom nou neger, you don't know i'm kidding.
I'm a sad panda, very sad panda.
Niet huilen, want dan moet ik ook huilen. *sniksniksnotter*
Kom maar bij muhahaha, ik troost je wel.quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ofcourse I do.
Niet huilen, want dan moet ik ook huilen. *sniksniksnotter*![]()
Praat je nou in de derde of eerste persoon?quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar bij muhahaha, ik troost je wel.
Kom maar bij ome heloef, alles is goed. Neem wat Roosvicee.quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ofcourse I do.
Niet huilen, want dan moet ik ook huilen. *sniksniksnotter*Wegwezen!quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar bij muhahaha, ik troost je wel.C'est la vie
Beide, goed hequote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Praat je nou in de derde of eerste persoon?.
quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar bij ome heloef, alles is goed. Neem wat Roosvicee.
[..]
Wegwezen!All good.
morgenavond wijn proefavond
zal wel de verkeerde kant op gaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi.quote:Bij mij voelt ze zich beter.quote:
C'est la vie
Ik erken mijn meerdere in jou.quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Bij mij voelt ze zich beter.
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Bij mij voelt ze zich beter.
[ afbeelding ]
Who the hell is dat trouwens?
Paar uur geleden viel je nog op ''onbeschikbare'' meisjes.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
het is wel een uitdaging extraquote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Paar uur geleden viel je nog op ''onbeschikbare'' meisjes.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Och dat hoeft hele...quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erken mijn meerdere in jou.
Oh wacht ik ben een woeste alfaman, IK BEN BETER!Geen idee.quote:En ik geil niet op Geraldine Kemper.quote:C'est la vie
Op vallen en chasen zijn 2 dingenquote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Paar uur geleden viel je nog op ''onbeschikbare'' meisjes.![]()
![]()
Jij bent mijn meerdere op elk terrein.quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Och dat hoeft hele...
Oh wacht ik ben een woeste alfaman, IK BEN BETER!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zat vrouwen waar ik op val, maar dat chasen laat ik maarquote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op vallen en chasen zijn 2 dingen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Chasen is moeilijk.quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op vallen en chasen zijn 2 dingen![]()
Oké, weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op vallen en chasen zijn 2 dingenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat chasen ga ik maar eens proberen. Ze komen nou niet bepaald aanwaaienquote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat vrouwen waar ik op val, maar dat chasen laat ik maar.
![]()
zijn vrij veel mannen die volgens mij wachten totdat er 1 aanbeltquote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat chasen ga ik maar eens proberen. Ze komen nou niet bepaald aanwaaien.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vertel me alles, in detail.quote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij ben ik niet geschapen voor vibrators.
Volgens mij gaat het me lukken om nog een geheim te ontrafelen.
ben je kapot nu?quote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij ben ik niet geschapen voor vibrators.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
lullenquote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
Volgens mij gaat het me lullen om nog een geheim te ontrafelen.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mag ik weten welk geheim?quote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
Volgens mij gaat het me lukken om nog een geheim te ontrafelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja en ze kunnen lang wachtenquote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn vrij veel mannen die volgens mij wachten totdat er 1 aanbelt
Chasen irl he, hier niet.![]()
Nou ja, ik vind het gewoon naar om een trillend ding in me te hebben volgens mijquote:
Toen ben ik maar voor het uitwendig gebruik gegaan, alleen dat duurde een beetje lang.![]()
hier valt er sowieso vrij weinig te chasenquote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen lang wachten
Chasen irl he, hier niet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn e-penis is snoeihard.quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent mijn meerdere op elk terrein.C'est la vie
Dat en de roddelsquote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier valt er sowieso vrij weinig te chasen![]()
![]()
Behalve het onbereikbare natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier valt er sowieso vrij weinig te chasenC'est la vie
Het hoeft ook niet perse te trillen. Dat is een extra stimulerende functie. Het is niet ongehoord dat je dat (nog) niet prettig vindt.quote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het gewoon naar om een trillend ding in me te hebben volgens mij
Toen ben ik maar voor het uitwendig gebruik gegaan, alleen dat duurde een beetje lang.
Dat het langer duurt, is ook niet raar. Het is minder persoonlijke aanraking, iets dat sommige vrouwen (onbewust) belangrijk vinden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die koop je niet, die ontwikkelt zich.quote:C'est la vie
Het is nog best een kunst enzo om het goed te doen volgens mijquote:Op maandag 19 november 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet perse te trillen. Dat is een extra stimulerende functie. Het is niet ongehoord dat je dat (nog) niet prettig vindt.
Dat het langer duurt, is ook niet raar. Het is minder persoonlijke aanraking, iets dat sommige vrouwen (onbewust) belangrijk vinden.
Ik ga wel oefenen de komende tijd![]()
![]()
Hoezo? Jij bent toch een van de aantrekkelijke Goden in wiens schaduw wij allen staan.quote:Op maandag 19 november 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mijne is meer zoals een leeggelopen ballon.C'est la vie
Kan newb niet?quote:Op maandag 19 november 2012 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nog best een kunst enzo om het goed te doen volgens mij
Ik ga wel oefenen de komende tijd![]()
Ja he, hij is ook ongelofelijk sexy enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent toch een van de aantrekkelijke Goden in wiens schaduw wij allen staan.![]()
Sure.quote:
Precies, ik zag op de meets altijd natte plekken ontstaan bij vrouwen die in zijn aanwezigheid verkeerden.quote:Op maandag 19 november 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja he, hij is ook ongelofelijk sexy enzo.C'est la vie
Oefening baart kunst he?quote:Op maandag 19 november 2012 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nog best een kunst enzo om het goed te doen volgens mij
Ik ga wel oefenen de komende tijd
Een goede vriendin van me gebruikt het ook liever niet, maar dat is omdat ze te nauw is. Het doet pijn dat ding in te brengen.Nigga what?quote:Op maandag 19 november 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent toch een van de aantrekkelijke Goden in wiens schaduw wij allen staan.Je laat me blozen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja he, hij is ook ongelofelijk sexy enzo.
En toch zo bescheiden, leve Kaneel! Hoezee, hoezee, hoezee!quote:C'est la vie
Donderdag alweer? Dat is alweer bijna.quote:quote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, ik zag op de meets altijd natte plekken ontstaan bij vrouwen die in zijn aanwezigheid verkeerden.
Jammer genoeg duurt deze nog wel wat jaartjes tot het meer wordt...quote:
Maar het is niet erg, het gaat eigenlijk ook wel prima zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prijs ik je de hemel in ga je zo doen.quote:C'est la vie
blijft het ook langer spannendquote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer genoeg duurt deze nog wel wat jaartjes tot het meer wordt...
Maar het is niet erg, het gaat eigenlijk ook wel prima zo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb vrijdag geen school dus ik kom gewoon even een avondje langsquote:Op maandag 19 november 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Donderdag alweer? Dat is alweer bijna.![]()
![]()
quote:Kijk. Blijf je dan het hele weekend?quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen school dus ik kom gewoon even een avondje langsEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, vrijdag ben ik weer thuis en zaterdag en zondag is hij hierquote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk. Blijf je dan het hele weekend?![]()
![]()
Gewoon 4 van de 8 dagen bij elkaar!quote:Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vrijdag ben ik weer thuis en zaterdag en zondag is hij hier
Nooit meer klagen he?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Topic kill.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
3 dagen dan hoor. En soms is het er maar een, of zelfs niet eenquote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon 4 van de 8 dagen bij elkaar!
Nooit meer klagen he?![]()
![]()
Zondag, donderdag, zaterdag en zondag.quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
3 dagen dan hoor. En soms is het er maar een, of zelfs niet eenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Leuk grietje wel.quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry.
Ik post wel iets leuks dan.
Uit mijn speciale map.
[ afbeelding ]C'est la vie
Succesquote:!
Ik ga weer naar huis..
Er staan alleen maar leuke grietjes in die map, heloef.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Urgh, ribben.quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry.
Ik post wel iets leuks dan.
Uit mijn speciale map.
[ afbeelding ]
Dat is waar, je hebt een excellente smaak.quote:Op maandag 19 november 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staan alleen maar leuke grietjes in die map, heloef.C'est la vie
Hier is er nog 1.quote:Op maandag 19 november 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, je hebt een excellente smaak.
Die is leuker. Dat haar.quote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is er nog 1.
[ afbeelding ]
Die is echt leuk.quote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is er nog 1.
[ afbeelding ]
C'est la vie
sweetquote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is er nog 1.
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
I know, right?quote:Helaas zie ik dat soort meiden nooit in het echt.quote:
![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Welke ben jij?quote:
Ik denk dat ik het al weet.
Meisje op rechtsquote:
C'est la vie
Juist en die links naast mij.quote:
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
De bestgeklede man.quote:Op maandag 19 november 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke ben jij?
Ik denk dat ik het al weet.The only limit is your own imagination
Neger wat?quote:Op maandag 19 november 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen de dunne in het blauw is geefbaar.C'est la vie
Nee, man. Wat een spook.quote:Op maandag 19 november 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen de dunne in het blauw is geefbaar.
Ik vind die op de blauwe pumps met die leuke lach echt
kritisch typjequote:Op maandag 19 november 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen de dunne in het blauw is geefbaar.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geef hem, geef die boks.quote:Op maandag 19 november 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, man. Wat een spook.
Ik vind die op de blauwe pumps met die leuke lach echtC'est la vie
Wat? Een man mag kritisch zijn toch?quote:Zeker. Ik doe niet mee aan die hele hype van: iedereen is mooi. Want dat zijn ze niet.quote:
Ik zit op een ander forum en als daar iemand een foto van zijn vrouw/vriendin laat zien, zitten iedereen om het hardst te roepen hoe mooi die wel niet is. Ik zou een hond kopen om die er af te kunnen trappen.Die rechter? Die met die mond waar overdwars een banaan in past? Met die stalpoten en geen gevoel voor kleding? Ik pas.quote:Op maandag 19 november 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, man. Wat een spook.
Ik vind die op de blauwe pumps met die leuke lach echtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Kaneel is een erg kritische man, maar in zijn beschrijving van de Colombiaanse dames mag hij zich wel wat netter uitdrukken.
Stuk voor stuk op hun manier aantrekkelijke dames. Die dunne in het blauw heeft dan weer een prachtige kledingsmaak waar de Nederlandse hockeymeisjes alleen van kunnen dromen.
Maar altijd makkelijk lullen vanachter de laptop met de verharde tissues om je heen, Kaneel.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
Kaneel is een erg kritische man, maar in zijn beschrijving van de Colombiaanse dames mag hij zich wel wat netter uitdrukken.
Stuk voor stuk op hun manier aantrekkelijke dames. Die dunne in het blauw heeft dan weer een prachtige kledingsmaak waar de Nederlandse hockeymeisjes alleen van kunnen dromen.
Maar altijd makkelijk lullen vanachter de laptop met de verharde tissues om je heen, Kaneel.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, stel je voor dat iemand een andere mening heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
Misschien moet je nog verder rennen het oerwoud in. Daar deelt iedereen je mening.
Ze zullen ongetwijfeld in persoon aantrekkelijker zijn, maar dat kan ik vanaf hier niet ruiken he?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Tuurlijk wel, gewoon even lekker aan d'r vagijn snuffelen, niets mis meequote:Op dinsdag 20 november 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand een andere mening heeft.
Misschien moet je nog verder rennen het oerwoud in. Daar deelt iedereen je mening.
Ze zullen ongetwijfeld in persoon aantrekkelijker zijn, maar dat kan ik vanaf hier niet ruiken he?![]()
![]()
Tuurlijk, maar op die foto ziet ze er uit als een veenlijk. Wel een leuk jurkje overigens.quote:Op maandag 19 november 2012 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Een man mag kritisch zijn toch?C'est la vie
Weet je hoe heerlijk het is niet meer in die spijkerharde veroordelingscultuur te zitten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op die foto ziet ze er uit als een veenlijk. Wel een leuk jurkje overigens.
Maar dan wel "genuanceerd". Op de foto komt ze er niet heel mooi uit en haar gezicht is niet zo mooi, maar ze is zeker aantrekkelijk.The only limit is your own imagination
Dan moet ze wel hard stinken hoor, wil ik dat hier ruiken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon even lekker aan d'r vagijn snuffelen, niets mis meeNiks mis met veenlijken. Zo rollen wij hier in de polder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op die foto ziet ze er uit als een veenlijk. Wel een leuk jurkje overigens.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zeg ook op de foto. Want ik zie er ook wel eens uit als een geestelijk gehandicapte op een foto.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoe heerlijk het is niet meer in die spijkerharde veroordelingscultuur te zitten?
Maar dan wel "genuanceerd". Op de foto komt ze er niet heel mooi uit en haar gezicht is niet zo mooi, maar ze is zeker aantrekkelijk.C'est la vie
Herkenbaar. Ik kom wel eens foto's tegen van mezelf dat ik mezelf haast TBS wil gevenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook op de foto. Want ik zie er ook wel eens uit als een geestelijk gehandicapte op een foto.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook op de foto. Want ik zie er ook wel eens uit als een geestelijk gehandicapte op een foto.Dat krijg je, als je naast S_O gaat zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kom wel eens foto's tegen van mezelf dat ik mezelf haast TBS wil geven
( ͡° ͜ʖ ͡°)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat krijg je met die korte kop van je.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kom wel eens foto's tegen van mezelf dat ik mezelf haast TBS wil gevenC'est la vie
op sommige foto's vind ik mezelf nog wel redelijk,quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kom wel eens foto's tegen van mezelf dat ik mezelf haast TBS wil geven
op anderen zie ik er uit als een 50 plusser
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hallo daar.
Soms lijk ik een jonge fitale aantrekkelijke vent in de spiegel.
Soms als een halve dooie met een been in het graf.Rustig aan.![]()
Ik heb ook nog eens dat ik in een spiegel recht kan kijken. Maar als ik 'normaal' kijk ben ik zo scheel als de tering.quote:
C'est la vie
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo daar.
Soms als een halve dooie met een been in het graf.Greetings.
Soms lijk je daar ook nog op in het echt. True story.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo daar.
Soms als een halve dooie met een been in het graf.C'est la vie
Als beide?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms lijk je daar ook nog op in het echt. True story.Rustig aan.![]()
Ik sta of hééééééél goed op foto's (1 foto uit 1000 ofzo), of reteslecht. Of niet volledig, dan is de schade sowieso beperkt. Vaak heb ik ineens tien onderkinnen die ik in de spiegel nooit zie.
Nee van de twee keer dat ik je heb gezien voldeed je meer aan het eerste.quote:C'est la vie
Ik heb vaak dat als ik iets belangrijks moet vertellen, ik ineens het woord niet meer weet. Of een spraakgebrek krijg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens dat ik in een spiegel recht kan kijken. Maar als ik 'normaal' kijk ben ik zo scheel als de tering.
Toen mijn begeleider de les op kwam nemen, moesten de leerlingen lachen omdat ik erg Leids praatte ineens.
ik hoef mezelf ook nooit zo nodig op foto'squote:Op dinsdag 20 november 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
Ik sta of hééééééél goed op foto's (1 foto uit 1000 ofzo), of reteslecht. Of niet volledig, dan is de schade sowieso beperkt. Vaak heb ik ineens tien onderkinnen die ik in de spiegel nooit zie.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Spookonderkinnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
Ik sta of hééééééél goed op foto's (1 foto uit 1000 ofzo), of reteslecht. Of niet volledig, dan is de schade sowieso beperkt. Vaak heb ik ineens tien onderkinnen die ik in de spiegel nooit zie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dankjewel broeder,quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee van de twee keer dat ik je heb gezien voldeed je meer aan het eerste.
Ik heb er beter uitgezien.![]()
Achja, wanneer was ik echt gezond en vitaal...Rustig aan.![]()
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
'Fijn ik lijk hier op een jongen met morbide obesitas'
Maar heel soms denk ik 'Holy shit je zou denken dat ik een normaal postuur heb'C'est la vie
Misschien moet je poepen voordat je op de foto gaat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens.
Maar heel soms denk ik 'Holy shit je zou denken dat ik een normaal postuur heb'Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je hebt goede genen, van je vader!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens.
Maar heel soms denk ik 'Holy shit je zou denken dat ik een normaal postuur heb'![]()
Hmm, ik heb lekker geschaatst, is goed voor je....
Tevens is autorijden goed voor je...
Van beide word je relaxed.Rustig aan.![]()
Schijtlollige onderbroekenlol dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je poepen voordat je op de foto gaat.C'est la vie
Sorry.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Schijtlollige onderbroekenlol dit.
Sowiesoquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt goede genen, van je vader!C'est la vie
Of ik lach als een gemuteerd varken. Maar vaak doe ik dat expres, alleen schrik ik altijd wel van het resultaat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens.
Maar heel soms denk ik 'Holy shit je zou denken dat ik een normaal postuur heb'
Ik ken niet veel gemuteerde varkens, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ik lach als een gemuteerd varken. Maar vaak doe ik dat expres, alleen schrik ik altijd wel van het resultaat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Houden zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken niet veel gemuteerde varkens, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
dat moet je op TC toch eens voor doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ik lach als een gemuteerd varken. Maar vaak doe ik dat expres, alleen schrik ik altijd wel van het resultaat.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hahahaha.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat moet je op TC toch eens voor doen
Nooit.
Ik vrees dat ik van het laatste eerder paranoia word 'shit een bocht, ehm wat nu?'quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, ik heb lekker geschaatst, is goed voor je....
Tevens is autorijden goed voor je...
Van beide word je relaxed.
Ik trok tijdens het schaatsen een keer een kleuter per ongeluk mee in mijn val.
Kind kon beter schaatsen dan ik, toen ik weer stond en mijn exuces wou aanbieden was ze al weggeschaatst.C'est la vie
kind niet geplet dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik van het laatste eerder paranoia word 'shit een bocht, ehm wat nu?'
Kind kon beter schaatsen dan ik, toen ik weer stond en mijn exuces wou aanbieden was ze al weggeschaast.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zijn er nog mensen op tc?
Godzijdank niet.quote:C'est la vie
Ja, maar niet erg levendig.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Net 4 kilometer naar huis met allerlei bochtjes constant plank gas gereden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik van het laatste eerder paranoia word 'shit een bocht, ehm wat nu?'
Kind kon beter schaatsen dan ik, toen ik weer stond en mijn exuces wou aanbieden was ze al weggeschaatst.
Rustig aan.![]()
Pure adrenaline.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Kind kon beter schaatsen dan ik, toen ik weer stond en mijn exuces wou aanbieden was ze al weggeschaatst.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
mijn hond laat net de grootste smerigste knalscheet allertijden..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
getver de getverquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:31 schreef Raene het volgende:
mijn hond laat net de grootste smerigste knalscheet allertijden..Same shit, different day
SC hopper present![]()
"OH PLEASE I'M BEGGING YOU".quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:31 schreef Raene het volgende:
mijn hond laat net de grootste smerigste knalscheet allertijden..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jawel ik moest nog opstartenquote:.
Daaromquote:.
Ik ga morgen gewoon college volgen, wat vind je daarvan...quote:
Ik mag mezelf ook wel wanhopig opsluiten denk ik..Rustig aan.![]()
Dat eerste is tof, dat tweede is minder tof.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon college volgen, wat vind je daarvan...
Ik mag mezelf ook wel wanhopig opsluiten denk ik..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Anders doe ik weer te weinig voor de studie...quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat eerste is tof, dat tweede is minder tof.
Blijkbaar van de eerste periode niks gehaald dusja..Rustig aan.![]()
Komop! positieve instelling! Anders weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anders doe ik weer te weinig voor de studie...
Blijkbaar van de eerste periode niks gehaald dusja...
Ik vind het redelijk positief eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Komop! positieve instelling! Anders weet ik het ook niet.
Rustig aan.![]()
Prikkel je dopamine receptoren eens. MDMA helpt bijvoorbeeld om alles in een goed spectrum te zetten! Het mag dan wel verboden zijn, en ik wil je zeker niet aan de drugs hebben MAAR er zijn hele mooie resultaten geboekt met MDMA als "therapie". Heel interessantquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
Alles zinloos vinden helpt je niet bepaald bij je studie.![]()
Ik heb hier liggen, maar ehm wie gaat mij daarin begeleiden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prikkel je dopamine receptoren eens. MDMA helpt bijvoorbeeld om alles in een goed spectrum te zetten! Het mag dan wel verboden zijn, en ik wil je zeker niet aan de drugs hebben MAAR er zijn hele mooie resultaten geboekt met MDMA als "therapie". Heel interessant
Rustig aan.![]()
Ik taai af. Slaap lekker schatten.![]()
Vraag iemand die psychologie studeert. Mooi onderzoek welquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hier liggen, maar ehm wie gaat mij daarin begeleiden?![]()
![]()
Op de lange termijn is alles ook zinloos.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
Alles zinloos vinden helpt je niet bepaald bij je studie.
Het maakt niet uit wat je doet met je leven. Vroeger of later ben je dood en je kunt niks van je leven meenemen hierheen.
Alles wat je nu dus doet, is tijdelijk. Probeer deze tijd gewoon zo goed mogelijk te besteden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
mensen zijn vaak veel te erg met de toekomst bezig,quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de lange termijn is alles ook zinloos.
Het maakt niet uit wat je doet met je leven. Vroeger of later ben je dood en je kunt niks van je leven meenemen hierheen.
Alles wat je nu dus doet, is tijdelijk. Probeer deze tijd gewoon zo goed mogelijk te besteden.
terwijl die al lang duidelijk is:
je gaat dood
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ok, maar iets is al zinvol om te doen als je iets wilt naar mijn mening, dus ik wil ook niksquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de lange termijn is alles ook zinloos.
Alles wat je nu dus doet, is tijdelijk. Probeer deze tijd gewoon zo goed mogelijk te besteden.
Rustig aan.![]()
Ken haast geen oudere jaars eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag iemand die psychologie studeert. Mooi onderzoek welRustig aan.![]()
De vraag is alleen wanneer en hoequote:Op dinsdag 20 november 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen zijn vaak veel te erg met de toekomst bezig,
terwijl die al lang duidelijk is:
je gaat dood![]()
![]()
Nou, dan doe je niks en probeer je daar van te genieten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, maar iets is al zinvol om te doen als je iets wilt naar mijn mening, dus ik wil ook niksEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar heb ik weleens over nagedacht, maar dan word ik een kluizenaar zonder leuk werkquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan doe je niks en probeer je daar van te genieten.
Rustig aan.![]()
Misschien moet ik maar trucker worden.. Ik vind het relaxed om snachts half moe over de snelweg te rijden.Rustig aan.![]()
hmmm ik ga het niet halen om voor mezelf een verjaardags TT te maken
ik ga zo![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geliciteerd koen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zo
Rustig aan.![]()
Grappig hij is op dezelfde dag als mijn ma jarig.C'est la vie
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Grappig hij is op dezelfde dag als mijn ma jarig.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Insgelijks.quote:C'est la vie
Hey baasjequote:Op dinsdag 20 november 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Grappig hij is op dezelfde dag als mijn ma jarig..
Hoi jijquote:
C'est la vie
Speelt een spelletje tegen een vriend.
Verliest 7-0, dit ga ik heel lang aan moeten horen.C'est la vie
KOEN GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zo![]()
!
Jouw vriend gaat nog heel lang uitgebreid zitten vertellen over zijn 7-0 nederlaag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
Verliest 7-0, dit ga ik heel lang aan moeten horen.![]()
![]()
KOFFIE slaap je nog nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw vriend gaat nog heel lang uitgebreid zitten vertellen over zijn 7-0 nederlaag?!?
Nee, heb al iets van 4 uurtjes geslapen nuquote:
Straks ga ik er weer in, maar zat nog wat te forummen, ach je weet wel hoe dat gaat![]()
![]()
Van het een komt het ander.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, heb al iets van 4 uurtjes geslapen nu
Straks ga ik er weer in, maar zat nog wat te forummen, ach je weet wel hoe dat gaatBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gelukkig hoef ik daar woensdag avond pas aan te denkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow shit, ik moet de kliko ook nog buiten zetten -_-.
In ieder geval morgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw vriend gaat nog heel lang uitgebreid zitten vertellen over zijn 7-0 nederlaag?
C'est la vie
Lolquote:.. Ik zou er nooit meer over beginnen..
Ik heb verloren he. Niet gewonnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Lol.. Ik zou er nooit meer over beginnen..
C'est la vie
OOOH het leek erop als ik je bericht las dat HIJ had verloren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb verloren he. Niet gewonnen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik sprak in de derde persoon.
Maar ik ga pitten, tschuss.C'est la vie
Omdat je het zo zegt lijkt het erop alsof hij heeft verlorenquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
Verliest 7-0, dit ga ik heel lang aan moeten horen..
Alsjeblieftquote:.
Zo, die staat ook weer op de stoep!Vond ik ook al ja, maar tis typisch Heloef om zo onduidelijk te zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat je het zo zegt lijkt het erop alsof hij heeft verloren.
![]()
![]()
Jeeej voor de klikoquote:Op dinsdag 20 november 2012 02:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, die staat ook weer op de stoep!
[..]
Vond ik ook al ja, maar tis typisch Heloef om zo onduidelijk te zijn! en Jeeej omdat ik niet de enige ben
!
Goedemorgen
Fokking slecht geslapen11 Uur d'r in, 3 uur al wakker, en niet meer kunnen slapen
En nog verkouden ook![]()
![]()
Mogguh.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 20 november 2012 05:12 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens naar het werk. Geen zin bah.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Dat ben ik nu vooralquote:Op dinsdag 20 november 2012 05:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga zo verschrikkelijk brak zijn vanavond en morgen. Vanavond zal het wel weer meevallen.
2 Dagen slecht geslapen hier, en vandaag een lange dag.... zal wel weer weinig slapen worden vannachtquote:Op dinsdag 20 november 2012 05:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ben ik nu vooral. Vanavond zal het wel weer meevallen.
![]()
Maarja ik ga eens vertrekkenWerk ze
![]()
![]()
Waar zijn de andere vroege vogels?Ik voel me verlaten en alleen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heb je een beetje kunnen slapen ondanks de rillingen en de kou?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Duurt nog wel even hoor, hoef pas om 10:20.![]()
Ik had het sinds gisteravond bloedheet. Joggingbroek, dikke sokken, shirt met lange mouwen en een vest aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen slapen ondanks de rillingen en de kou?.
Heb wel goed geslapen op zich, alleen vroeg wakker.![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden![]()
![]()
En in de nabije omgevingquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok ok, bij jullie supermarkt. Dan vind ik 't goed![]()
![]()
Kan je doen? Even die babykrul van je in de shampooquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima
Zal ik nog gaan douchen voordat ik naar de huisarts ga?![]()
![]()
Hehequote:Op dinsdag 20 november 2012 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je doen? Even die babykrul van je in de shampoo
Dan spring ik er snel nog even onder![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: