SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel.
Gaan we buikjes vergelijken?Oké. De mijne zal wel winnen met rond zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De mijne is ook aardig rondgegetenquote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]Oké. De mijne zal wel winnen met rond zijn.
![]()
.
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Lijkt me wel zo eerlijk.quote:C'est la vie
Ha! Try and beat me.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
C'est la vie
@Muhahaha, ik loop lang genoeg op FOK! rond om het verschil tussen springen en bespringen te weten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
je moet ook niet op FOK! gaan lopen, arme serverkasten met je gewicht ditdatquote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
@Muhahaha, ik loop lang genoeg op FOK! rond om het verschil tussen springen en bespringen te weten.
.
![]()
![]()
Het gaat erom spannen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De mijne is ook aardig rondgegeten![]()
.
Bedankt voor je vertrouwen, WT.quote:quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
Het volgende mannelijke kitten gaat Les Paul heten, vind ik.
Arm beest, getekend voor het leven.quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
Het volgende mannelijke kitten gaat Les Paul heten, vind ik.
Dan vind ik varken grappiger![]()
![]()
No problemo!quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor je vertrouwen, WT.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Over meets gesproken, ik moet die Nijmegen meet maar eens gaan plannen.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
je moet ook niet op FOK! gaan lopen, arme serverkasten met je gewicht ditdat.
! Ik kan niet lopen
!
Oja, daar is nog geen datum vanquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Over meets gesproken, ik moet die Nijmegen meet maar eens gaan plannen..
Waggelen danquote:![]()
![]()
Soms kun je het beter niet weten.quote:
Ik moet het huis nog een keer claimen. Maar ik wil eerst kijken of er nog meer mensen komen. Mono wilde misschien ook mee.quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, daar is nog geen datum van.
Wat nouquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arm beest, getekend voor het leven.
Dan vind ik varken grappiger.
True storyquote:C'est la vie
FL noemt me een twix wat is deze.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gegarandeert batsfestijn met monoquote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet het huis nog een keer claimen. Maar ik wil eerst kijken of er nog meer mensen komen. Mono wilde misschien ook mee.. Zorg wel voor een tafel in de tuin.
![]()
![]()
*Snurkt. Nee, ook dat kan ik nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, daar is nog geen datum van.
[..]
Waggelen dan.
Hinkelen wel. Zo'n drie meter. En dan verga ik van de pijn.
Zijn wel een paar dingen die ik wil weten anders.quote:quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gegarandeert batsfestijn met mono. Zorg wel voor een tafel in de tuin.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Omdat hij die ook altijd in tweeën splijt voordat hij ze op eet?quote:
C'est la vie
Aaah gerem. Kusje op je pijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Snurkt. Nee, ook dat kan ik niet.
Hinkelen wel. Zo'n drie meter. En dan verga ik van de pijn.
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij die ook altijd in tweeën splijt voordat hij ze op eet?
[ afbeelding ]!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn wel een paar dingen die ik wil weten anders.
[..]Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
Hoera, je bent een vrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
.
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uurquote:.
Goed he?quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, een scene waar Paris Hilton met haar gezicht in haar hand het podium afrent en uit wordt gefloten.
Zulks een bazenfilm.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Trusten zombiequote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uur.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Hoera.
Ik wil gewoon alles weten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedereen zo benieuwd naar mijn nieuwsgierigheid?
Murrrrrrrrquote:
Waarom staat die A er ach...quote:
Oh wacht ik zei niks.C'est la vie
Dan kwam ik nooit meer m'n zolderkamer uit.quote:
Je kent me goed genoeg om te weten wat ik wil weten. Denk ik.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die kan ik in m'n zak steken?quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom staat die A er ach...
Oh wacht ik zei niks.
lekker aan je pener hengelenquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kwam ik nooit meer m'n zolderkamer uit.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Misschien wel, maar het blijft gissen. Jij bent altijd een beetje in mysterie gehuld.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg om te weten wat ik wil weten. Denk ik.
quote:Ik kwam.
En wat gis je dan?quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het blijft gissen. Jij bent altijd een beetje in mysterie gehuld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Das een badjas.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het blijft gissen. Jij bent altijd een beetje in mysterie gehuld.![]()
Kom nou neger, you don't know i'm kidding.quote:
I'm a sad panda, very sad panda.C'est la vie
Misschien moet ik dat ook maar eens voor mezelf houden.quote:Fluffy.quote:
I see what you did there.quote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens voor mezelf houden.
[..]
Fluffy.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ofcourse I do.quote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom nou neger, you don't know i'm kidding.
I'm a sad panda, very sad panda.
Niet huilen, want dan moet ik ook huilen. *sniksniksnotter*
Kom maar bij muhahaha, ik troost je wel.quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ofcourse I do.
Niet huilen, want dan moet ik ook huilen. *sniksniksnotter*![]()
Praat je nou in de derde of eerste persoon?quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar bij muhahaha, ik troost je wel.
Kom maar bij ome heloef, alles is goed. Neem wat Roosvicee.quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ofcourse I do.
Niet huilen, want dan moet ik ook huilen. *sniksniksnotter*Wegwezen!quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar bij muhahaha, ik troost je wel.C'est la vie
Beide, goed hequote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Praat je nou in de derde of eerste persoon?.
quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar bij ome heloef, alles is goed. Neem wat Roosvicee.
[..]
Wegwezen!All good.
morgenavond wijn proefavond
zal wel de verkeerde kant op gaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi.quote:Bij mij voelt ze zich beter.quote:
C'est la vie
Ik erken mijn meerdere in jou.quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Bij mij voelt ze zich beter.
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Bij mij voelt ze zich beter.
[ afbeelding ]
Who the hell is dat trouwens?
Paar uur geleden viel je nog op ''onbeschikbare'' meisjes.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
het is wel een uitdaging extraquote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Paar uur geleden viel je nog op ''onbeschikbare'' meisjes.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Och dat hoeft hele...quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erken mijn meerdere in jou.
Oh wacht ik ben een woeste alfaman, IK BEN BETER!Geen idee.quote:En ik geil niet op Geraldine Kemper.quote:C'est la vie
Op vallen en chasen zijn 2 dingenquote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Paar uur geleden viel je nog op ''onbeschikbare'' meisjes.![]()
![]()
Jij bent mijn meerdere op elk terrein.quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Och dat hoeft hele...
Oh wacht ik ben een woeste alfaman, IK BEN BETER!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zat vrouwen waar ik op val, maar dat chasen laat ik maarquote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op vallen en chasen zijn 2 dingen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Chasen is moeilijk.quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op vallen en chasen zijn 2 dingen![]()
Oké, weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op vallen en chasen zijn 2 dingenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat chasen ga ik maar eens proberen. Ze komen nou niet bepaald aanwaaienquote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat vrouwen waar ik op val, maar dat chasen laat ik maar.
![]()
zijn vrij veel mannen die volgens mij wachten totdat er 1 aanbeltquote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat chasen ga ik maar eens proberen. Ze komen nou niet bepaald aanwaaien.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vertel me alles, in detail.quote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij ben ik niet geschapen voor vibrators.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Volgens mij gaat het me lukken om nog een geheim te ontrafelen.
ben je kapot nu?quote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij ben ik niet geschapen voor vibrators.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
lullenquote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
Volgens mij gaat het me lullen om nog een geheim te ontrafelen.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mag ik weten welk geheim?quote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
Volgens mij gaat het me lukken om nog een geheim te ontrafelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja en ze kunnen lang wachtenquote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn vrij veel mannen die volgens mij wachten totdat er 1 aanbelt
Chasen irl he, hier niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: