SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel.
Gaan we buikjes vergelijken?Oké. De mijne zal wel winnen met rond zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De mijne is ook aardig rondgegetenquote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]Oké. De mijne zal wel winnen met rond zijn.
![]()
.
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Lijkt me wel zo eerlijk.quote:C'est la vie
Ha! Try and beat me.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
C'est la vie
@Muhahaha, ik loop lang genoeg op FOK! rond om het verschil tussen springen en bespringen te weten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
je moet ook niet op FOK! gaan lopen, arme serverkasten met je gewicht ditdatquote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
@Muhahaha, ik loop lang genoeg op FOK! rond om het verschil tussen springen en bespringen te weten.
.
![]()
![]()
Het gaat erom spannen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De mijne is ook aardig rondgegeten![]()
.
Bedankt voor je vertrouwen, WT.quote:quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
Het volgende mannelijke kitten gaat Les Paul heten, vind ik.
Arm beest, getekend voor het leven.quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
Het volgende mannelijke kitten gaat Les Paul heten, vind ik.
Dan vind ik varken grappiger![]()
![]()
No problemo!quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor je vertrouwen, WT.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Over meets gesproken, ik moet die Nijmegen meet maar eens gaan plannen.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
je moet ook niet op FOK! gaan lopen, arme serverkasten met je gewicht ditdat.
! Ik kan niet lopen
!
Oja, daar is nog geen datum vanquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Over meets gesproken, ik moet die Nijmegen meet maar eens gaan plannen..
Waggelen danquote:![]()
![]()
Soms kun je het beter niet weten.quote:
Ik moet het huis nog een keer claimen. Maar ik wil eerst kijken of er nog meer mensen komen. Mono wilde misschien ook mee.quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, daar is nog geen datum van.
Wat nouquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arm beest, getekend voor het leven.
Dan vind ik varken grappiger.
True storyquote:C'est la vie
FL noemt me een twix wat is deze.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gegarandeert batsfestijn met monoquote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet het huis nog een keer claimen. Maar ik wil eerst kijken of er nog meer mensen komen. Mono wilde misschien ook mee.. Zorg wel voor een tafel in de tuin.
![]()
![]()
*Snurkt. Nee, ook dat kan ik nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, daar is nog geen datum van.
[..]
Waggelen dan.
Hinkelen wel. Zo'n drie meter. En dan verga ik van de pijn.
Zijn wel een paar dingen die ik wil weten anders.quote:quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gegarandeert batsfestijn met mono. Zorg wel voor een tafel in de tuin.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Omdat hij die ook altijd in tweeën splijt voordat hij ze op eet?quote:
C'est la vie
Aaah gerem. Kusje op je pijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Snurkt. Nee, ook dat kan ik niet.
Hinkelen wel. Zo'n drie meter. En dan verga ik van de pijn.
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij die ook altijd in tweeën splijt voordat hij ze op eet?
[ afbeelding ]!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn wel een paar dingen die ik wil weten anders.
[..]Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
Hoera, je bent een vrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij met je geheimzinnige gedoe, steeds mijn nieuwsgierigheid prikkelen.Volgens mij heb ik daar een apart orgaan voor gekregen of zo.
.
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uurquote:.
Goed he?quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, een scene waar Paris Hilton met haar gezicht in haar hand het podium afrent en uit wordt gefloten.
Zulks een bazenfilm.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Trusten zombiequote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merci. Ik ga mezelf naar bed slepen. Tot over drie uur.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Hoera.
Ik wil gewoon alles weten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedereen zo benieuwd naar mijn nieuwsgierigheid?
Murrrrrrrrquote:
Waarom staat die A er ach...quote:
Oh wacht ik zei niks.C'est la vie
Dan kwam ik nooit meer m'n zolderkamer uit.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: