SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef leeell het volgende:
[..]
waar religie verschil is , is haat
eens, religie is wel een sterkequote:
Dat zou Jezus nooit bedenken!quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef leeell het volgende:
jezus, had net zo'n mooie anti-religieuze TT
quote:In the long term we can hope that religion will change the nature of man and reduce conflict. But history is not encouraging in this respect. The bloodiest wars in history have been religious wars.
jezus was een nozem, en zijn moeder was een hoerquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou Jezus nooit bedenken!
Ik heb vooral respect voor het zakelijke instinct van Joden. Verder zijn ook niet alle Joden klootzakken, tevens zijn alle Moslims ook geen klootzakken. Ik blijf gewoon neutraal.quote:
haten op Nixonquote:
Jezus had een Circassische vader!quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef leeell het volgende:
[..]
jezus was een nozem, en zijn moeder was een hoer
Elvis een legende noemen!!quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Komt misschien nog![]()
Een legende... zoals Baris Manco dat ook is
quote:
Nee, wel thuis liggen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand dit boek gelezen: http://www.jorisluyendijk.nl/boek3.htm
Ja, zag hem ook weleens lopen met zijn forse labrador.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand dit boek gelezen: http://www.jorisluyendijk.nl/boek3.htm
Baas boven baas:quote:
qua vocalen is Roy toch echt beterquote:
Neequote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, zag hem ook weleens lopen met zijn forse labrador.
Wat een baas die Joris!
Heb je zijn boek over finance gelezen? echt het boek van het jaar voor mij toen
Nice. Je had me @ seconde 15.quote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef leeell het volgende:
[..]
qua vocalen is Roy toch echt beter
emotie had Cash dan weer ja
hemels
Jawel!quote:
Ik wil deze graag nog lezen: http://www.bol.com/nl/p/j(...)ar/1001004009904100/quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel!
Het waren al zijn stukjes geprint en gebonden, had een collega van mij gedaanhij had geen zin om de gedrukte versie te wachten.
Enfin, het hele kantoor heeft het inmiddels uit neem ik aan.![]()
http://www.guardian.co.uk/profile/joris-luyendijk
Ik krijg jeuk van zulke stemmen! Zwaar hinderlijk.quote:
Ik kan mij niet over mijn irritatie rondom Indiërs, die Engels spreken zetten. Ik heb een simpele ziel.quote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef leeell het volgende:
iets van een geheel andere noot, maar wel schit-ter-end
quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan mij niet over mijn irritatie rondom Indiërs, die Engels spreken zetten. Ik heb een simpele ziel.
je mist wat, het is fascinerendquote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan mij niet over mijn irritatie rondom Indiërs, die Engels spreken zetten. Ik heb een simpele ziel.
En Apu dan?quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
eerder omdat je zo'n kille kenau ben denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Ambipur het volgende:
Het spijt me. Ik werk met ze samen, ik blijk echt simpel van aard te zijn en vind ze niet fijn.
Ik heb er geen enkele ontmoet, die mij kon bekoren. Wel die mij kon wegjagen.
Ik hoop dat Allah me hierom niet naar de hel zal sturen.
Ik ben niet bekend met het woord, ik heb het gegoogled, welke van de vele opties ben ik?quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
eerder omdat je zo'n kille kenau ben denk ik.
Feeks vind ik mooi. Zo passend bij mijn (niet) persoonlijkheid. Dank u.quote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
Kijfzieke vrouw
Tang
Feeks
en dan mag je kiezen :S
ik overdrijf, al kom je wel erg kil overquote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Feeks vind ik mooi. Zo passend bij mijn (niet) persoonlijkheid. Dank u.
Niet is wat het lijktquote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ik overdrijf, al kom je wel erg kil over
change your waysquote:
Wel verdomme... Ben jij jaloers op mijn 1.82m Wammes!quote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Lange vrouwen zijn snel een feeks, zij missen de schattigheid... en dan moet ik meteen weer aan deze vrouw denken:
Goede docu trouwens, fijne ouders heeft zij!
meh, Boudewijn de Groot is mijn favoriet voor "oude" nederlandse muziekquote:
Mooie muziek wordt hier geplaatst.quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef leeell het volgende:
http://www.google.nl/url?(...)LTvqFtg9F2uM3oJSwFSQ
Nee johquote:Op maandag 19 november 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:
Wel verdomme... Ben jij jaloers op mijn 1.82m Wammes!
rare google linkquote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooie muziek wordt hier geplaatst.
die van Lucifer is tof jaquote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
Goed... Mn laatste poging:
deze versie is ook herkenbaar![]()
En je denkt dan aan mij ofzo?!quote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee joh
Ben zelf een stuk langer
De link klopte nietdit was hem
Nee, maar als je het lief vraagt wil ik het wel doen..quote:Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef leeell het volgende:
Iemand toevallig de top2000 lijst ingevuld ?
Nouja zij is ook heul lang en komt kil op anderen overquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nouja zij is ook heul lang en komt kil op anderen over![]()
Niet op mij hoor, jij lijkt mij gewoon Hollands
quote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb echt niets met Nederlandstalige muziek, geloof ik. Het kan me maar niet bekoren.
Zit je gewoon te Fokkenquote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]Waarom? Omdat ik een bijdehande bek heb? Mijn temperament maakt mij zo Turks als wat. Wat mij doet denken aan dit nummer.
Rare combi;s maken mijn hersentjes.
Nee kende ik niet, klinkt wel aardig.quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ey halve Turk... Ben jij bekend met dezen:
ja, vandaar dus ookquote:
Is best aardig, ja.quote:
Weet niet; vind het niet zo. Ik kan genieten van muziek van alle genres als het de juiste snaar weet te raken. Maar over het algemeen ben ik meer fan van traditionele muziek.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
LOL... Wat is jouw smaak dan? Bu nasil?
Nee, kan niet slapen, helaas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Is iedereen slapen ofzo? Trusten dan maar.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit trouwens echt?
[ afbeelding ]
Die kende ik. Mooi!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, kan niet slapen, helaas.
Deze vind je wel mooi, toch?
Heb je nog een mooi slaapliedje voor mij? Iets wat mijn gedachtengang tempert?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die kende ik. Mooi!Is van Neset Ertas.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je nog een mooi slaapliedje voor mij? Iets wat mijn gedachtengang tempert?
Valt me tegen, hoor. Good morning!quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik stond even in de keuken.
Gunaydin Ambi, gunaydin turkler, gunaydin kizlar, gunaydin genclik
quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Valt me tegen, hoor. Good morning!
Neuh, heb mezelf wakker gedoucht met Funx.quote:
Is ie lekker?quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:34 schreef Weissman het volgende:
We hebben hier een postbode van 1 van die kleinere bedrijven. Een wat oudere, Zuid Amerikaanse man. Die gast hoeft maar 1 tijdschrift af te leveren in heel de straat en toch krijgt hij het voor elkaar om het door de verkeerde brievenbus naar binnen te duwen. En dan nog klagen dat hij niet ergens anders een baan kan vinden.
True story.
De zoveelste keer dat iemand in deze reeks iets over Volkabulaire zegt op een willekeurig moment. Je postgeschiedenis geeft aan dat je dat wel vaker buiten deze reeks doet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:24 schreef Guttertje het volgende:
Die Gaaguyim is grappig op Volkabulaire
Prachtig bericht, maar helaas zit er geen vorm van waarheid in. Insert coins and please try again.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
De zoveelste keer dat iemand in deze reeks iets over Volkabulaire zegt op een willekeurig moment. Je postgeschiedenis geeft aan dat je dat wel vaker buiten deze reeks doet.
Dat doet/deed 1BJK903 ook. Laat me raden: jullie kennen elkaar buiten FOK! om en beheren die website? Of zoiets?
Wel geinig dan, dat Guttertje hier begon te posten nadat jij er was en dat zijn eerste post in deze reeks zowel over jou als Volkabulaire gaat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Prachtig bericht, maar helaas zit er geen vorm van waarheid in. Insert coins and please try again.
Pijnlijke mededeling: ik spam niet.quote:
Guttertje begint hier te posten nadat ik er was? Ik zie toch echt dat die gast vóór mij een bericht heeft uitgekalkt. Boeit mij het wat ie doet, er bestaat zoiets als toeval. Voor meer info: zie Wikipedia.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel geinig dan, dat Guttertje hier begon te posten nadat jij er was en dat zijn eerste post in deze reeks zowel over jou als Volkabulaire gaat.
Hell, de eerste topic (tevens zijn tweede post) van Guttertje was een spamtopic over Volkabulaire. En dat topic is twee dagen na jouw spamtopic geopend.
Pfrt.
Gok eens wat er in zijn notes staat.quote:
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Pijnlijke mededeling: ik spam niet.
Let's cross our fingers and hope that that isn't the case.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef leeell het volgende:
, was gelukkig ook niet ge-edit ofzo
tevens kan zG. dat ook nog eens zien wat er eerst stond
edit-geschiedenis kunnen mods zien, kan het wetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Let's cross our fingers and hope that that isn't the case.
Amen
1) Topic geopend door jou: ONZ / Nederlandse versie Urban Dictionary?.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Pijnlijke mededeling: ik spam niet.
In dat geval zijn we de lul? Ach ja. Hoort erbij denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef leeell het volgende:
[..]
edit-geschiedenis kunnen mods zien, kan het weten
Nee absoluut niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben jij lekker, naar mijn definitie?
Zie je mijn blauwe naam? Ik zie meer dan jij. Liegen over wat je hebt gepost heeft geen nut.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef 1BJK903 het volgende:
Ik zie nergens Volkabulaire staan? Ik zie fok.nl. Mag ik Fok niet de hemel in prijzen? Jeetje kippen, ik wist niet dat jullie zulke mierenneukers waren)
Oehlala, very sexy. Wat kan je nog meer?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie je mijn blauwe naam? Ik zie meer dan jij. Liegen over wat je hebt gepost heeft geen nut.
quote:
Als je doorgaat met spammen kan ik je een handje helpen om dat niet meer te kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Oehlala, very sexy. Wat kan je nog meer?
Hmmmmmm. Daar moet ik even over nadenken. Gun je me de tijd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je doorgaat met spammen kan ik je een handje helpen om dat niet meer te kunnen doen..
jaloers ? :$quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wees blij dat zG je een "handje" wil helpen.
Je hoeft nergens over na te denken, er is maar één conclusie die je kunt trekken. De oplossing is dan ook duidelijk: niet meer doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Hmmmmmm. Daar moet ik even over nadenken. Gun je me de tijd?
Ben ik ook erg blij om. Anders kom je niet aan je trekken in dit land.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wees blij dat zG je een "handje" wil helpen.
Man naar mijn hart.quote:
ik dacht dat we dat onder ons zouden houdenquote:
Oh yeah baby. I'll look on to that one.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft nergens over na te denken, er is maar één conclusie die je kunt trekken. De oplossing is dan ook duidelijk: niet meer doen.
Voor geheimhouding met mij moet je eerst moslim worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:36 schreef leeell het volgende:
[..]
ik dacht dat we dat onder ons zouden houden
zou eens tijd worden eh :$quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
Leuk, ik heb straks wat te modden in mijn pauze.
helaas, ik ben bang dat ik een geboren kafir benquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Voor geheimhouding met mij moet je eerst moslim worden.
Nederlands aub, we zijn hier niet op een Engels forum.quote:
Neejoh. Ook voor jou is er hoop.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef leeell het volgende:
[..]
zou eens tijd worden eh :$
[..]
helaas, ik ben bang dat ik een geboren kafir ben
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nederlands aub, we zijn hier niet op een Engels forum.
zou hij ooit nog eens aan mij verschijnen ? de abrahamitische god?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Neejoh. Ook voor jou is er hoop.
Je hoeft niet zo te reageren omdat je geen Engels kan. Ik zal het voortaan vertalen voor je.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nederlands aub, we zijn hier niet op een Engels forum.
Wie weet. Wil geen spoiler zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef leeell het volgende:
[..]
zou hij ooit nog eens aan mij verschijnen ? de abrahamitische god?
ben geen gelovige, noch agnost noch atheist.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wie weet. Wil geen spoiler zijn.
Geen geduld voor hoor, ik kan zo slecht tegen liegen. Bleeeeeeeeeeeeegh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
De zoveelste keer dat iemand in deze reeks iets over Volkabulaire zegt op een willekeurig moment. Je postgeschiedenis geeft aan dat je dat wel vaker buiten deze reeks doet.
Dat doet/deed 1BJK903 ook. Laat me raden: jullie kennen elkaar buiten FOK! om en beheren die website? Of zoiets?
de rode terreurquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen geduld voor hoor, ik kan zo slecht tegen liegen. Bleeeeeeeeeeeeegh.
Beide zijn opgetieft, gaan niet la gs 'af' en hoeven niet te mailen.
Niet fokken met deze turk dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
1BJK903.
Streepje door z'n naam dit dat alles.
Leugenaars..
*geeft knuffel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op een dag .quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ben geen gelovige, noch agnost noch atheist.
ik doe gewoon geen uitspraken over dingen die ik (nog) (niet) weet
Koffiequote:
en als jij me nu gedesillusioneerd achterlaat, omdat je voorspelling niet uitkwam, en ik oud en goddeloos sterf ?quote:
Het is toch een feit? Je komt er wel achter. Misschien voor je sterft,op je sterfbed of erna. Misschien kom je er te laat achter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef leeell het volgende:
[..]
en als jij me nu gedesillusioneerd achterlaat, omdat je voorspelling niet uitkwam, en ik oud en goddeloos sterf ?
Wat is het probleem, je bent toch dood dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef leeell het volgende:
[..]
en als jij me nu gedesillusioneerd achterlaat, omdat je voorspelling niet uitkwam, en ik oud en goddeloos sterf ?
maar als ik Kafir zal ik volgens de opvatting toch eeuwig branden ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is het probleem, je bent toch dood dan.
Bedanktquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achter wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je zal er toch ooit achterkomen?
Anno 2013 mensen die in God geloven nog steeds belachelijk (willen) maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef Weissman het volgende:
Zijn er serieus mensen die anno 2013 nog in een God geloven
Mysteries van het leven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef Ayca het volgende:
Als er geen hiernamaals is kom je er ook niet achter.
Bij Weiss inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:55 schreef leeell het volgende:
nou nou, de Nederlandse tolerantie (van weleer) zit nog niet ingeburgerd bij jullie
Waar is het tijd voor?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef leeell het volgende:
[..]
zou eens tijd worden eh :$
[..]
helaas, ik ben bang dat ik een geboren kafir ben
Die Sire-reclame over Tolerantie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:55 schreef leeell het volgende:
nou nou, de Nederlandse tolerantie (van weleer) zit nog niet ingeburgerd bij jullie
Ik zou haar wel wat van mijn Tolerantie willen geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:59 schreef zarGon het volgende:
Onder andere deze:
[ afbeelding ]
Ik gebruik Tolerantie® in het verkeer!
We spreken jou met de dag des oordeels. Branden zul je!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef Weissman het volgende:
Zijn er serieus mensen die anno 2013 nog in een God geloven
Ik voel me nu net Kenny uit SouthParkquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We spreken jou met de dag des oordeels. Branden zul je!
Ben geen Israelierquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh je had weer een zondebok nodig ?
Kenny sterft en komt altijd terug, the bastard. Jij lijkt mij ook wel zo'n typje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik voel me nu net Kenny uit SouthPark
tranentrekkend inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die Sire-reclame over Tolerantie.,
,
,
,
.
Was mijn 1e keer alleen. Ik deed les 1 Evy en ik ging gewoonquote:
Top!! Gaat steeds beter strx. Over een paar weken kunnen we samen 5 km rennenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was mijn 1e keer alleen. Ik deed les 1 Evy en ik ging gewoonGing niet helemaal optimaal maar ik heb vandaag een grens verlegd.
Dan zou ik maar eens wat meer gaan sporten.... Die 3.7 km waren wel zwaar, maar het was de eerste keer van 't jaar dat ik weer liep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:54 schreef leeell het volgende:
ik moest laatst 1.8 km hardlopen, nog 10 meter erbij en ik had gestorven
op een reguliere werkdag loop ik wel 20 kilometer in een snel tempo, maar rennen breekt me op de èèn of andere manier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens wat meer gaan sporten.... Die 3.7 km waren wel zwaar, maar het was de eerste keer van 't jaar dat ik weer liep.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:59 schreef leeell het volgende:
[..]
op een reguliere werkdag loop ik wel 20 kilometer in een snel tempo, maar rennen breekt me op de èèn of andere manier.
order picking bij een pharmaceutisch bedrijfquote:
kijk der nouquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Ambipur het volgende:
Stoppen met roken en Rennen met Evy. Aanrader.
Ik weet. Ik worstel ook hoor, ben maar 1 week gestopt en ren net 1 weekquote:
wie het kleine niet eertquote:
ja en still standing strongquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sure. Die heb je vaker moeten gebruiken he.
Ik kan je als tip geven te stoppen als je jong bent, immers je verslaving neemt toe, naarmate jij ouder wordt.quote:
hoge bomen vangen meer windquote:
omdat postnl traag is.quote:
wat heb je nodig dannnquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:26 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat postnl traag is.
vrijdag verstuurd, nog niet binnen
Duh.. Weekend + maandag wordt geen post verstuurd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:26 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat postnl traag is.
vrijdag verstuurd, nog niet binnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jawel, vrijdag, zaterdag en maandag zijn bezorgdagen (maandag 2de bezorgmoment en zaterdag opruiming)quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Duh.. Weekend + maandag wordt geen post verstuurd?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:
ik ken geen angstquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit is het Turkentopic jonge, centrum van eerwraak op FOK!
ik djoek die zemmel met mn nifiquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
straks pipa tegen je hoofd vriend.
heb ik niets van.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
straks pipa tegen je hoofd vriend.
nee ik ga het tegen Yvonne zeggenquote:
jaja, straks had je een broerquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb 'n broer. Die is pyscho, niet zo stoer doen.
jij moest eens weten sahbiquote:
wacht maar, straks zit je in je latexpakje vastgebonden met een bal in mond aan de muur van mn kelderquote:
tuurlijkkquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
JFM, hebbie nog interesse in die foto van die jurk. Vind er net een op mijn PC
Haha Ambi stampt gewoon op jequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef leeell het volgende:
[..]
wacht maar, straks zit je in je latexpakje vastgebonden met een bal in mond aan de muur van mn kelder
ik stamp haar tot een climaxquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Haha Ambi stampt gewoon op je
Ik acht de kans klein.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef leeell het volgende:
[..]
wacht maar, straks zit je in je latexpakje vastgebonden met een bal in mond aan de muur van mn kelder
Ik, Themagnificent, Borte, Zargon, Turquaz zijn de enige Ottomanen hier, rest zijn Kemalisten en landverraders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef leeell het volgende:
jullie onderschatten me, hoogmoedige ottomanen
oei oei, en daar heb ik gewoon mee geconverseerd ? ik voel me een beetje vies nu.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik, Themagnificent, Borte, Zargon, Turquaz zijn de enige Ottomanen hier, rest zijn Kemalisten en landverraders.
You must know ur enemy right?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:07 schreef leeell het volgende:
[..]
oei oei, en daar heb ik gewoon mee geconverseerd ? ik voel me een beetje vies nu.
voortaan dat lijstje paria's maar in de OP zetten
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
You must know ur enemy right?
Kemalisten zijn nooit democraten geweest.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef leeell het volgende:
[..].
Kemalisten waren blind, om te denken dat er democratie en een volledig moderne samenleving mogelijk is in het midden-oosten
Constitutionele Republiek, democratie doelde ik meer op macht voor het volk ipv een Monarch :Squote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kemalisten zijn nooit democraten geweest.
En waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef leeell het volgende:
[..].
Kemalisten waren blind, om te denken dat er democratie en een volledig moderne samenleving mogelijk is in het midden-oosten
sommigen beesten zijn ontembaarquote:
Ook niet, Ataturk was een dictator. Dus gewoon van een erfelijk opvolging overgegaan naar een absolutistisch opvolging, veranderde niets.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef leeell het volgende:
[..]
Constitutionele Republiek, democratie doelde ik meer op macht voor het volk ipv een Monarch :S
maar hij heeft alles wel gemoderniseerd toch, scheiding kerk en staat in gang gezetquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook niet, Ataturk was een dictator. Dus gewoon van een erfelijk opvolging overgegaan naar een absolutistisch opvolging, veranderde niets.
Er is nog nooit sprake geweest van scheiding tussen kerk en staat in Turkije, ook niet tijdens Ataturk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:19 schreef leeell het volgende:
[..]
maar hij heeft alles wel gemoderniseerd toch, scheiding kerk en staat in gang gezet
ik heb 1 of 2 lesjes gekregen over de beste man, hij schafte toch deels de verankering van de islam in de grondwet af en het kalifaat enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is nog nooit sprake geweest van scheiding tussen kerk en staat in Turkije, ook niet tijdens Ataturk.
Het kalifaat is niet afgeschaft, dat de machten van het Kalifaat verenigd zijn bij een man is afgeschaft, de macht van de Kalief is nu het bezit van het parlement.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:21 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb 1 of 2 lesjes gekregen over de beste man, hij schafte toch deels de verankering van de islam in de grondwet af en het kalifaat enzo
verlicht me trigger, laat me niet dartelen, ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben
Sinds de moslims aan de macht zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef leeell het volgende:
maar het gaat goed met ze nu, protectionistisch, sterke economie en veel internationals willen zich vestigen of verkopen daar. (vooral de scheepsbouw is daar booming business , wist je dat)
its not all badquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds de moslims aan de macht zijn.
Borte Ottomaan?..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik, Themagnificent, Borte, Zargon, Turquaz zijn de enige Ottomanen hier, rest zijn Kemalisten en landverraders.
ya bi siktir gidelequote:Op dinsdag 20 november 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
onzin, montesquieu had het bij het rechte eindquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen maar goed brotha, die seculieren zijn para.
oh echt waar, shirlockquote:
doe rustig sahbiquote:
Scheiding der machten is een utopie, bestaat niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:34 schreef leeell het volgende:
[..]
oh echt waar, shirlock
maar de scheiding der machten is algemeen van toepassing voor elke samenleving
In Nederland gaat het vaak zat mis mbt. de rechterlijke macht jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Scheiding der machten is een utopie, bestaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |