SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef leeell het volgende:
[..]
waar religie verschil is , is haat
eens, religie is wel een sterkequote:
Dat zou Jezus nooit bedenken!quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef leeell het volgende:
jezus, had net zo'n mooie anti-religieuze TT
quote:In the long term we can hope that religion will change the nature of man and reduce conflict. But history is not encouraging in this respect. The bloodiest wars in history have been religious wars.
jezus was een nozem, en zijn moeder was een hoerquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou Jezus nooit bedenken!
Ik heb vooral respect voor het zakelijke instinct van Joden. Verder zijn ook niet alle Joden klootzakken, tevens zijn alle Moslims ook geen klootzakken. Ik blijf gewoon neutraal.quote:
haten op Nixonquote:
Jezus had een Circassische vader!quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef leeell het volgende:
[..]
jezus was een nozem, en zijn moeder was een hoer
Elvis een legende noemen!!quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Komt misschien nog![]()
Een legende... zoals Baris Manco dat ook is
quote:
Nee, wel thuis liggen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand dit boek gelezen: http://www.jorisluyendijk.nl/boek3.htm
Ja, zag hem ook weleens lopen met zijn forse labrador.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand dit boek gelezen: http://www.jorisluyendijk.nl/boek3.htm
Baas boven baas:quote:
qua vocalen is Roy toch echt beterquote:
Neequote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, zag hem ook weleens lopen met zijn forse labrador.
Wat een baas die Joris!
Heb je zijn boek over finance gelezen? echt het boek van het jaar voor mij toen
Nice. Je had me @ seconde 15.quote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef leeell het volgende:
[..]
qua vocalen is Roy toch echt beter
emotie had Cash dan weer ja
hemels
Jawel!quote:
Ik wil deze graag nog lezen: http://www.bol.com/nl/p/j(...)ar/1001004009904100/quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel!
Het waren al zijn stukjes geprint en gebonden, had een collega van mij gedaanhij had geen zin om de gedrukte versie te wachten.
Enfin, het hele kantoor heeft het inmiddels uit neem ik aan.![]()
http://www.guardian.co.uk/profile/joris-luyendijk
Ik krijg jeuk van zulke stemmen! Zwaar hinderlijk.quote:
Ik kan mij niet over mijn irritatie rondom Indiërs, die Engels spreken zetten. Ik heb een simpele ziel.quote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef leeell het volgende:
iets van een geheel andere noot, maar wel schit-ter-end
quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan mij niet over mijn irritatie rondom Indiërs, die Engels spreken zetten. Ik heb een simpele ziel.
je mist wat, het is fascinerendquote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan mij niet over mijn irritatie rondom Indiërs, die Engels spreken zetten. Ik heb een simpele ziel.
En Apu dan?quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
eerder omdat je zo'n kille kenau ben denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef Ambipur het volgende:
Het spijt me. Ik werk met ze samen, ik blijk echt simpel van aard te zijn en vind ze niet fijn.
Ik heb er geen enkele ontmoet, die mij kon bekoren. Wel die mij kon wegjagen.
Ik hoop dat Allah me hierom niet naar de hel zal sturen.
Ik ben niet bekend met het woord, ik heb het gegoogled, welke van de vele opties ben ik?quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
eerder omdat je zo'n kille kenau ben denk ik.
Feeks vind ik mooi. Zo passend bij mijn (niet) persoonlijkheid. Dank u.quote:Op maandag 19 november 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
Kijfzieke vrouw
Tang
Feeks
en dan mag je kiezen :S
ik overdrijf, al kom je wel erg kil overquote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Feeks vind ik mooi. Zo passend bij mijn (niet) persoonlijkheid. Dank u.
Niet is wat het lijktquote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ik overdrijf, al kom je wel erg kil over
change your waysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |