Kansloos inderdaad.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En toch gaan 'mensen' nee, beesten, zoals deze daarheen.
Nee, maar wel dat hij een belangrijke getuige was die lang heeft gezwegen. Vraag me af of dit niet al strafbaar is? Genoeg reden in ieder geval hem langer vast te houden en naar een rechtzaak toe nog veel dingen te onderzoekenquote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet dat ie haar vermoord heeft
We wachten af.quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat er DNA (in het algemeen) of sperma in het bijzonder op iemands lichaam wordt aangetroffen zegt natuurlijk niet direct dat er hard bewijs voor moord is.
Misschien wist hij dat zijn broer ofzo ook ging en dan kun je het het beste gewoon gaan. Kijk mij ik heb meegewerkt omdat ik niet wist dat het DNA van mij nog op haar was want ik ben niet de moordenaar!quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had gehoord dat hij zelf zijn dna had afgestaan (op de radio). ach ja het is een leuke soap vandaag. we zullen het over een jaartje wel lezen in de krant.
Je bent nooit verplicht om te getuigen als je niet als getuige wordt opgeroepenquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij een belangrijke getuige was die lang heeft gezwegen. Vraag me af of dit niet al strafbaar is? Genoeg reden in ieder geval hem langer vast te houden en naar een rechtzaak toe nog veel dingen te onderzoeken
Nee, iedereen spuit sperma op elkaar, heel normaalquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat er DNA (in het algemeen) of sperma in het bijzonder op iemands lichaam wordt aangetroffen zegt natuurlijk niet direct dat er hard bewijs voor moord is.
Dat zou nogal dom zijnquote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Misschien wist hij dat zijn broer ofzo ook ging en dan kun je het het beste gewoon gaan. Kijk mij ik heb meegewerkt omdat ik niet wist dat het DNA van mij nog op haar was want ik ben niet de moordenaar!
Als hij zich kan beroepen op een dissociatieve stoornis (zoals vandaag naar buiten werd gebracht), dan kan dat niet strafbaar worden gesteld.quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij een belangrijke getuige was die lang heeft gezwegen. Vraag me af of dit niet al strafbaar is? Genoeg reden in ieder geval hem langer vast te houden en naar een rechtzaak toe nog veel dingen te onderzoeken
Jij hebt nog nooit seks met iemand gehad? Dat geldt niet voor iedereen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee, iedereen spuit sperma op elkaar, heel normaal
Nog nooit sex gehad? Is een aanrader!quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Oh dat doet iedereen wel eensquote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Samson het volgende:
Maar stel nou toch dat hij het uiteindelijk niet gedaan heeft. De kans bestaat ook al zal die klein zijn. Dan vind ik het zo fout dat enkel voor het vermaak van de massa (face it, dat is het gewoon) zo iemand al als potentieel schuldige volop in de schijnwerpers wordt gezet. Lekkere rechtsgang....
in sommige dorpen wel heb ik gehoordquote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit seks met iemand gehad? Dat geldt niet voor iedereen.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Nog nooit sex gehad? Is een aanrader!
Nee, om 'onder dat mom' te proberenquote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zo'n verwantschapsonderzoek is redelijk effectief hoor.
hij heeft zelf meegedaan dus dan moet ie ook niet zeuren over de gevolgen natuurlijk. dit was de beste droomuitkomst die er met dat dna onderzoek bereikt kon worden.quote:
Wat moet je anders in die situatie?quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, om 'onder dat mom' te proberen
ook in de kerk wordt veel aan illegale seks gedaan!quote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus jij vindt moord en verkrachting acceptabel?
Praat niet meer tegen me, crimineel.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Nog nooit sex gehad? Is een aanrader!
Zou je haast denken als iemand op Fok zit hequote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit seks met iemand gehad? Dat geldt niet voor iedereen.
Dat feit met die bizarre joyriding een paar jaar terug, doet mij wel vermoeden dat dit de juiste meneer is. Dat incident zit een hoop leipheid in verscholen, als ik het zo doorlees.quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Samson het volgende:
Maar stel nou toch dat hij het uiteindelijk niet gedaan heeft. De kans bestaat ook al zal die klein zijn. Dan vind ik het zo fout dat enkel voor het vermaak van de massa (face it, dat is het gewoon) zo iemand al als potentieel schuldige volop in de schijnwerpers wordt gezet. Lekkere rechtsgang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |