Wat.quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef Injetta het volgende:
Tja, het blijft nu speculeren: wat heeft die man wel/niet gedaan?
Als hij het is, dan lijkt een uit de hand gelopen affaire het meest voor de hand liggende.
Hij voelde zich aangetrokken tot haar, ze hebben wat gerotzooid.
Zij wilde er mee stoppen, maar hij niet of hij wilde in ieder geval nog een keertje sex. Of hij wilde ermee stoppen en zij raakte hysterisch.
Het een of het ander... het loopt uit op gehuil, geschreeuw, gedreig van Marjanne om het zijn vrouw te gaan vertellen. Het werd zwart voor zijn ogen want dat zou zijn hele leven kapot maken, hij wilde haar het zwijgen op leggen of bang maken en dat is te ver gegaan.
Ja, daarom is het ook gewoon erg flauw als iemand dat nieuwsbericht nu post en daarbij ook nog eens doet alsof de vader van het slachtoffer er nu nog zo over zou denken.quote:
Verzuurd zijn ze, allemaal. Voor ons moet dat nog komen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha echt waar: 30-plussers op fok, geheid drama ben ik achtergekomen.
Oh joh, als jij denkt dat jij het beter weet, waarom bel je ze dan niet?quote:Op maandag 19 november 2012 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat moet het fijn zijn om zo'n beperkt denkvermogen te hebben.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef Injetta het volgende:
Als hij het is, dan lijkt een uit de hand gelopen affaire het meest voor de hand liggende.
Zij wilde er mee stoppen, maar hij niet of hij wilde in ieder geval nog een keertje sex. Of hij wilde ermee stoppen en zij raakte hysterisch.
Het een of het ander... het loopt uit op gehuil, geschreeuw, gedreig van Marjanne om het zijn vrouw te gaan vertellen. Het werd zwart voor zijn ogen want dat zou zijn hele leven kapot maken, hij wilde haar het zwijgen op leggen of bang maken en dat is te ver gegaan.
Nou, weetje. Ik vind het wel vreemd om op basis van hoe iemand is vermoord, te denken dat het een allochtoon is. Maar heb me ook niet verdiept in hoe bepaalde mensen, mensen vermoorden ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom is het ook gewoon erg flauw als iemand dat nieuwsbericht nu post en daarbij ook nog eens doet alsof de vader van het slachtoffer er nu nog zo over zou denken.
Dat was destijds de conclusie van het onderzoek, justitie ging daar ook vanuit.quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, weetje. Ik vind het wel vreemd om op basis van hoe iemand is vermoord, te denken dat het een allochtoon is. Maar heb me ook niet verdiept in hoe bepaalde mensen, mensen vermoorden ofzo.Maar was het niet simpelweg zoeken naar een schuldige? Wat mij ook weer volkomen logisch lijkt na zo'n gruwelijke gebeurtenis.
Dat hoeft niet, we zeggen met z'n allen namelijk hetzelfde als de experts. Zo moeilijk is het niet hoor, echt. Een gemiddelde groep 8 leerling zou het je zo uit kunnen leggen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh joh, als jij denkt dat jij het beter weet, waarom bel je ze dan niet?
Wat een rare conclusie, eigenlijk. Maarja, niks, logisch dat hij het geloofde.quote:Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was destijds de conclusie van het onderzoek, justitie ging daar ook vanuit.
Wat heeft het dan voor nut de vader te verwijten dat hij justitie geloofde?
Tuurlijk. troll.quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Aikara het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, we zeggen met z'n allen namelijk hetzelfde als de experts. Zo moeilijk is het niet hoor, echt. Een gemiddelde groep 8 leerling zou het je zo uit kunnen leggen.
Ik troost me met de gedachte dat het voor jullie zover is voor jullie het weten!quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verzuurd zijn ze, allemaal. Voor ons moet dat nog komen.![]()
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verzuurd zijn ze, allemaal. Voor ons moet dat nog komen.![]()
Ik check dit topic na de persconferentie wel weer.
Meid, kijk vanavond naar de persconferentie, zeker weten dat ze het over "de verdachte" zullen hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Schat, dat was het punt toch helemaal niet. Het perspectief van de discussie wordt anders als de mensen die tegen jou ingaan wel hetzelfde denken als jij (namelijk dat hij waarschijnlijk wel de dader is), maar toch niet zo dom zijn om te spreken van een 100% zekere dader, in plaats van verdachte. Het werd een ander verhaal als diezelfde mensen zouden ontkennen dat hij waarschijnlijk de dader is, dat is net zo dom.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
ik neig meer naar de toevallige passant verklaringquote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef Injetta het volgende:
Hihi, jij ziet mijn punt wel. Scherp hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schat, dat was het punt toch helemaal niet. Het perspectief van de discussie wordt anders als de mensen die tegen jou ingaan wel hetzelfde denken als jij (namelijk dat hij waarschijnlijk wel de dader is), maar toch niet zo dom zijn om te spreken van een 100% zekere dader, in plaats van verdachte.
Nee, zo'n rare conclusie was dat niet.quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie, eigenlijk. Maarja, niks, logisch dat hij het geloofde.
Het 3D-team kwam destijds ook met die conclusie. Een gelegenheidsdader volgens hun.quote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik neig meer naar de toevallige passant verklaring
Wat zou volgens jou het motief geweest kunnen zijn??quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, nee je hebt helemaal gelijk.
Meisje, inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schat, dat was het punt toch helemaal niet. Het perspectief van de discussie wordt anders als de mensen die tegen jou ingaan wel hetzelfde denken als jij (namelijk dat hij waarschijnlijk wel de dader is), maar toch niet zo dom zijn om te spreken van een 100% zekere dader, in plaats van verdachte. Het werd een ander verhaal als diezelfde mensen zouden ontkennen dat hij waarschijnlijk de dader is, dat is net zo dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |