Dat is helemaal niet vreemd. Het toont wel aan dat jij echt te dom bent om te poepen. In de VS zijn er bijvoorbeeld diverse zaken geweest waarin er vals DNA is geplaatst om de politie op een dwaalspoor te brengen. Nu zeg ik niet dat dit hier aan de hand is, maar het toont wel aan waarom het NIET vreemd is om iemand niet enkel te veroordelen op een 100% DNA match.quote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is dan vreemd.
Want er is een 100 procent match, en daar daarom vanmiddag die persconferentie.
Zou kunnen. Bedankt voor de reacties iig, ik vind het al beter te begrijpen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef Re het volgende:
[..]
kan ook een stuk arrogantie zijn natuurlijk, of ongeloof over de huidige wetenschap... verder, iemand die een daad pleegt zoals deze heeft natuurlijk geen denkpatroon als iemand met common sense
Wellusquote:
Lieverd, het ENIGE dat ze/we zeggen is dat zelfs met een 100% match van DNA nog niet waterdicht bewezen is dat hij degene is die de moord gepleegd heeft. Ja, vást wel, het is aannemelijk, maar als jij mij krabt en je hebt DNA van mij onder je nagels, dan heb ik je daarmee toch nog niet vermoord?quote:Ik vertrouw nl. op de politie en het OM. Die zullen het echt wel beter weten dan wie dan ook hier.
En iedereen die hier aan twijfelt, zeker met wat er over DNA bekend is, zal hun eigen redenen wel hebben.
Hoe dan ook hebben die redenen niets met het oplossen van de moord van Marianne Vaatstra te maken, want waarom zouden zij anders hieraan twijfelen? Daar is nl. geen reden voor.
Om dat meteen duidelijk te maken: dat was ze niet. Heb dat lang geleden al eens van mensen gehoord die uit haar buurt kwamen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef RetepV het volgende:
Maar Marianne ophemelen alsof ze de maagd Maria was, daar zou ik ook erg voorzichtig mee zijn...
Parels voor de zwijnen dit.quote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus
[..]
Lieverd, het ENIGE dat ze/we zeggen is dat zelfs met een 100% match van DNA nog niet waterdicht bewezen is dat hij degene is die de moord gepleegd heeft. Ja, vást wel, het is aannemelijk, maar als jij mij krabt en je hebt DNA van mij onder je nagels, dan heb ik je daarmee toch nog niet vermoord?
Dus de kans is in deze uiteraard heel erg groot dat ie het is, maar tot hij bekend heeft en het onderzoek afgerond is kan je gewoon niet zeggen dat hij 100% de dader is. Ondanks het matchende DNA.
En dan roep jij 'laat dat nou aan de politie over!!!' maar da's PRECIES wat we doenWe wachten tot het onderzoek klaar is. Dat is 'aan de politie overlaten'. Dus ergens begrijp jij het niet en loop je maar wat te brullen met 'internethelden'.
quote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die man? Hij houdt nog steeds vast aan zijn theorie dat prins Friso de dader is in opdracht van Koningin Beatrix of zo?
PEER PRESSURE!111!1!quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
Mag van mij een TTchange hoor. Onder groepsdruk deed ik gewoon dezelfde TT
Roddelroddelroddelquote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om dat meteen duidelijk te maken: dat was ze niet. Heb dat lang geleden al eens van mensen gehoord die uit haar buurt kwamen.
Ach ik had er nog een paar overquote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Parels voor de zwijnen dit.
IDDquote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PEER PRESSURE!111!1!![]()
![]()
![]()
Lees je mee Hofstadgruppe?
Zo bekeken kan je ook nooit zeggen dat je een 100% DNA match hebt want een wetenschappelijke methode kent altijd een zekere mate van onbetrouwbaarheid. Hoe klein ook. Je zal een wetenschapper nooit horen zeggen dat iets 100% zeker is.quote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus
[..]
Lieverd, het ENIGE dat ze/we zeggen is dat zelfs met een 100% match van DNA nog niet waterdicht bewezen is dat hij degene is die de moord gepleegd heeft. Ja, vást wel, het is aannemelijk, maar als jij mij krabt en je hebt DNA van mij onder je nagels, dan heb ik je daarmee toch nog niet vermoord?
Dus de kans is in deze uiteraard heel erg groot dat ie het is, maar tot hij bekend heeft en het onderzoek afgerond is kan je gewoon niet zeggen dat hij 100% de dader is. Ondanks het matchende DNA.
En dan roep jij 'laat dat nou aan de politie over!!!' maar da's PRECIES wat we doenWe wachten tot het onderzoek klaar is. Dat is 'aan de politie overlaten'. Dus ergens begrijp jij het niet en loop je maar wat te brullen met 'internethelden'.
was jij ook naar Friesland gereden om DNA af te staan maar werd je weggestuurd terwijl men je uitlachte omdat je niet opgeroepen was?quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
Mag van mij een TTchange hoor. Onder groepsdruk deed ik gewoon dezelfde TT
"maar maar maar 98% match is toch ook bijna 100%?quote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
er is nooit een 100% match, want dat kan helemaal niet
Interessante invalshoek. Dat zal ondervraging dan mogelijk uitwijzen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Iemand heeft ook geopperd dat de man misschien niet eens meer wist dat hij het heeft gedaan omdat hij:
- te dronken was
- een psychopaat is die het hele voorval heeft weggestopt
Hoewel er inderdaad voorbeelden zijn van mensen die hun daden zijn écht zijn vergeten, is die kans wel heel erg klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |