Hoi lekker ding!quote:
Is dat overgebleven shag na een potten-party?quote:
Heb je iets tegen potten ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat overgebleven shag na een potten-party?
quote:Op maandag 19 november 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je iets tegen potten ofzo?>
Maandag is als sinds jaar en dag mijn roostervrije dag. En ik post even een berichtje terwijl ik aan het lunchen ben. Hoe is het met jou en je parasiet?quote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef L-E het volgende:
Air! Wat doe jij hier op de maandag? En hoe is het?
Wat eet je?quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
Maandag is als sinds jaar en dag mijn roostervrije dag. En ik post even een berichtje terwijl ik aan het lunchen ben. Hoe is het met jou en je parasiet
FOK!en hoor je op je werk te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maandag is als sinds jaar en dag mijn roostervrije dag. En ik post even een berichtje terwijl ik aan het lunchen ben. Hoe is het met jou en je parasiet?
Oh sorry, ik zet het meteen in mijn overvolle Google-agenda!quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maandag is als sinds jaar en dag mijn roostervrije dag. En ik post even een berichtje terwijl ik aan het lunchen ben. Hoe is het met jou en je parasiet?
Dat kan ik helemaal niet.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
FOK!en hoor je op je werk te doen.
Bammetjes met worst!quote:
FOK!ken is slecht te combineren met mijn baan.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
FOK!en hoor je op je werk te doen.
Ik wil mijn Google agenda ook wel met je delen hoor. Kun je van dag tot dag zien waar ik mee bezig ben.quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef L-E het volgende:
Oh sorry, ik zet het meteen in mijn overvolle Google-agenda!
Hier alles prima, ik voel me goed & gelukkig.
Eindelijk!quote:Op maandag 19 november 2012 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil mijn Google agenda ook wel met je delen hoor. Kun je van dag tot dag zien waar ik mee bezig ben.
Horrible bosses?quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je had toch een trut van een baas?
Ik heb geen trut van een baas.quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je had toch een trut van een baas?
Wat kunnen we daarna nog meer delen?quote:
Heb je al een nieuwe PS3?quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kunnen we daarna nog meer delen?
Jammer dat je daar maar de helft van herinnert. Er ging het een en ander mis binnen de organisatie, ik heb toen ook duidelijk gezegd dat ik niet perse vind dat dat bij mijn leidinggevende lag.quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik dacht me te herinneren dat je er een keer flink op aan het klagen was
Ik heb een zak dropfruitduo's.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kunnen we daarna nog meer delen?
Dat is toch een pleonasme?quote:
Everyone loves boobies Angelquote:
Die zijn lekker.quote:
Mijn hoofd las weer eens iets met dildo'squote:
No they don'tquote:
Dat het je niets doet ok, maar je houdt er toch vanquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No they don't
Ik raak die van de buurvrouw steeds aan. Doet me niks!
Jammer ja?quote:Op maandag 19 november 2012 12:52 schreef L-E het volgende:
ammer dat je daar maar de helft van herinnert. Er ging het een en ander mis binnen de organisatie, ik heb toen ook duidelijk gezegd dat ik niet perse vind dat dat bij mijn leidinggevende lag.
Jij houdt geen logboek bij van mijn leven?quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer ja?
Het stond niet zo hoog op mijn must remember list.
Daarom vroeg ik er ook even naar
Heul nie!quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het je niets doet ok, maar je houdt er toch van.
Leugens! Iedereen houdt van boobies, ook homo's.quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No they don't
Ik raak die van de buurvrouw steeds aan. Doet me niks!
Nope, nog geen tijd voor gemaakt om te kopen.quote:
Hompen vet en klier en weefsel met een puntjequote:Op maandag 19 november 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens! Iedereen houdt van boobies, ook homo's.
Kan online hoorquote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nog geen tijd voor gemaakt om te kopen.
Maar prachtig en bouncie en je kunt je hoofd er tussen stoppen en schudden en brllllfft doen!quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hompen vet en klier en weefsel met een puntje
PRFFFBLBLBLFBLFLFLLFBLLquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
je kunt je hoofd er tussen stoppen en schudden en brllllfft doen!
Doe de technoviking de groeten!quote:Op maandag 19 november 2012 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Google denkt dat ik in Denemarken zit?
Het was pffffffffffffffrrtrtfbblblblbtrblrtrfgfbl!quote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar prachtig en bouncie en je kunt je hoofd er tussen stoppen en schudden en brllllfft doen!
Hoe gaat het met je relatie?quote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef Tegan het volgende:
Ja hoi.
Ik heb een messenmagneetstrip gekocht, en hij is machtig mooi aan de muur in de keuken![]()
.
En ik heb drie zakken M&M Crispies in huis.
En ik ga met Kerst niet naar familie.
Life is gooooooood.
Wie zegt dat we al geneukt hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 13:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt m niet goed genoeg gescreend alvorens seksuele gemeenschap te hebben, merk ik.
Jij.quote:Op maandag 19 november 2012 13:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wie zegt dat we al geneukt hebben?
A motherfucking QUICHE!quote:Op maandag 19 november 2012 13:53 schreef Tegan het volgende:
Nu tijd voor het laatste stuk van mijn spekjes-ui-courgette-quiche.
Ik knap daar ook op af ja.quote:Op maandag 19 november 2012 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Mensen vinden mij een kieskeurige zeiknicht omdat ik er over val dat de scharrel van afgelopen zaterdag in een whatsapp schrijft: "Ik heb wijnig gedaan gisteren".
Wijnig
Dat vind ik geen typefout, geen haastfout en geen autocorrectfout...... dat vind ik echt serieus een hele grove fout
Kan ik zo enorm op afknappen op zoiets
deze anti taalnazi krijgt er zelfs kriebels vanquote:Op maandag 19 november 2012 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Mensen vinden mij een kieskeurige zeiknicht omdat ik er over val dat de scharrel van afgelopen zaterdag in een whatsapp schrijft: "Ik heb wijnig gedaan gisteren".
Wijnig
Dat vind ik geen typefout, geen haastfout en geen autocorrectfout...... dat vind ik echt serieus een hele grove fout
Kan ik zo enorm op afknappen op zoiets
Mis ik iets?quote:Op maandag 19 november 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Straks gaat ze jouw boyfriends nog trouwen.
Wordt ze hun "beard"quote:Op maandag 19 november 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Straks gaat ze jouw boyfriends nog trouwen.
Ik kan met sommige spelfouten nog wel leven. Dat je zowiezo typt ipv sowieso... a la. Soms een d of een dt fout. Oke. Maar dingen als slegt, egt en wijnig? Of "Me auto".quote:Op maandag 19 november 2012 14:08 schreef L-E het volgende:
Wij krijgen regelmatig brieven vanuit school met flinke spelfouten. Geruststellend idee, dat de juf zelf ook niet kan spellen.
Jaquote:
En dan denk je terug aan hoe goed scharrel in bed is, en denk je, hmm, ik ga het niet afkappen omdat ik een nazi benquote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan met sommige spelfouten nog wel leven. Dat je zowiezo typt ipv sowieso... a la. Soms een d of een dt fout. Oke. Maar dingen als slegt, egt en wijnig? Of "Me auto".
ik kom ff niet meer en Tegan heeft een relatie?quote:
Waar was je?quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kom ff niet meer en Tegan heeft een relatie?
"ff" ?quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gevlucht met de grote SC herindeling hierquote:
Geen zorgen, ze hebben geen seks.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met Djeezquote:Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez ik lig onder twee dekbedden en ik krijg het maar niet warm
En ze kijken geen klok, maar dan nogquote:
Dat had ik vannachtquote:Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez ik lig onder twee dekbedden en ik krijg het maar niet warm
Stom!quote:Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gevlucht met de grote SC herindeling hier
Ja he, jij was weg. I moved on.quote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En ze kijken geen klok, maar dan nog
jij was sowieso bang voor Fokkers irlquote:
Ik geloof het eigenlijk ook nog nietquote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mijn lover is geen Fokkerquote:Op maandag 19 november 2012 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij was sowieso bang voor Fokkers irl
Een FB niet nee. Een relatie? Ja.quote:Op maandag 19 november 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan denk je terug aan hoe goed scharrel in bed is, en denk je, hmm, ik ga het niet afkappen omdat ik een nazi ben
ik prive ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, maar hij zit nooit achter de computer.
Fokt hij mobiel?quote:Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, maar hij zit nooit achter de computer.
heb je hem wel vertelt over FOK!?quote:
Nope.quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je hem wel vertelt over FOK!?
je houdt ons geheim voor hemquote:
dat was de grap die ik klaar had staan jaquote:
Zoals altijd was ik snellerquote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was de grap die ik klaar had staan ja
nee hoor, ik wilde hem gewoon maken naar aanleiding van het antwoord van Tegan.quote:
Dat is nou net wat je zo leuk maaktquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, straks komt hij nog achter hoe raar ik ben.
quote:
Ben je daar uitgekomen vandaag?quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Tegan het volgende:
En het is koud. Zal ik in bed gaan liggen paar uurtjes?
De wittebroodsweken zijn blijkbaar wel voorbij inmiddels.quote:
Met mijn bed?quote:Op maandag 19 november 2012 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wittebroodsweken zijn blijkbaar wel voorbij inmiddels.
Awww, leeftijd van het arme dier?quote:
Konijntjes zijn liev.quote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef LaLouchi het volgende:
Hij was 5. Beetje jong.
En ik eet geen konijntjes
Nee joh. Zo'n beest blijft nooit zo lang goed!quote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net op tijd voor kerst. Kan die nog even besterven
*ril*quote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe werden ze hier laatst ook alweer genoemd? "Bunbuns" oid?
Vriezer.quote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee joh. Zo'n beest blijft nooit zo lang goed!
Dat ook.quote:Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vriezer.
Maar een natuurlijk gestorven konijn zou ik niet eten.
Een gestorven konijn in leven houden en vetmesten?quote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat ook.
Gewoon lekker in leven houden, ze kunnen alleen maar dikker worden in die extra maand.
Je mot niet hebben dat ze sterven voor de slachtdatum, dat is gewoon kut.quote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een gestorven konijn in leven houden en vetmesten?
Ik heb wel een enorme zwak voor die beesten trouwens. Ik lijk wel een wijf.quote:
Dat mag, maar die zweefteverige kutnamen die mensen soms aan van alles en nog wat gevenquote:Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel een enorme zwak voor die beesten trouwens. Ik lijk wel een wijf.
Zo mierzoet dat het glazuur van je tanden springt.quote:Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, maar die zweefteverige kutnamen die mensen soms aan van alles en nog wat geven.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef LaLouchi het volgende:
Deze heette Klaasje.. wel toepasselijk dattie het juist in deze periode begaf
Ik noem ze ook wel asperger, bolle en skinny bitch hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo mierzoet dat het glazuur van je tanden springt.
Gestikt in een pepernoot....quote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef LaLouchi het volgende:
Deze heette Klaasje.. wel toepasselijk dattie het juist in deze periode begaf
Truttig voornamelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo mierzoet dat het glazuur van je tanden springt.
Maar jij bent dan ook raar.quote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem ze ook wel asperger, bolle en skinny bitch hoor.
als je ze achter de oren mept zijn ze zo dood, niks natuurlijks aan. wel lekker in de pan.quote:Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vriezer.
Maar een natuurlijk gestorven konijn zou ik niet eten.
Ik gok dat het een kruidnoot wasquote:
Het was... taaitaai!quote:
GAT-verdammequote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef dawg het volgende:
ik heb tandpasta die naar pepernoten smaakt.
Ziet er lekker uitquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef dawg het volgende:
ik heb tandpasta die naar pepernoten smaakt.
Voer maken kennen ze wel, die spanjolenquote:
Dat klinkt al beter.quote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag bij de MacDonalds de McFlurry Kruidnoot![]()
Is me om het evenquote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef MissMSX het volgende:
Da's beter dan pepernoten die naar tandpasta smaken
Spaanse keuken inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voer maken kennen ze wel, die spanjolen.
quote:
meisjes meisjes toch.quote:
quote:
Echt??quote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wel eens gezocht op internet, je kan makkelijk 600-700 euro uitgeven aan zo'n hammetje, krijg je er wel een gratis houder bij.
Dat is wel de duurste die ik tegenkwam hoor, maar 70 euro per kilo is redelijk normaal.quote:Op maandag 19 november 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
een hammetje? als in vlees? en dan daar 600e aan uitgeven?
zit er een gouden saus bij?
Dat zou ik dan met mijn huidige budget nooit uitgeven aan voedsel, want het is toch hap geniet slik geniet weg. Maar... desalniettemin.... lekker voerquote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wel eens gezocht op internet, je kan makkelijk 600-700 euro uitgeven aan zo'n hammetje, krijg je er wel een gratis houder bij.
misschien met kerst.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel de duurste die ik tegenkwam hoor, maar 70 euro per kilo is redelijk normaal.
Ik poets de laatste tijd met paradontax en 't smaakt een beetje naar uh... ja uuuh....quote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
meisjes meisjes toch.
ik kan je vertellen dat wanneer je wat gedronken hebt dat echt veel relaxer poetst dan smaakloze troep.
Dus je hebt dan een ham van 10 kilo? Dan mag je wel flink wat familie uitnodigen ook om het op te vreten.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel de duurste die ik tegenkwam hoor, maar 70 euro per kilo is redelijk normaal.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik poets de laatste tijd met paradontax en 't smaakt een beetje naar uh... ja uuuh....hoe zeg ik dat. Ja.
Nou ja. Beetje ziltig. Beetje bitterkoekjes op zeewater. Beetja ja... uh... ja nou ja laat ik het maar zeggen: Alsof je fuckbuddy klaargekomen is op je tandenborstel zegmaar
Thx, dat vond ik één van de minst smerige tandpasta's. Met de nadruk op 'vond'.quote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik poets de laatste tijd met paradontax en 't smaakt een beetje naar uh... ja uuuh....hoe zeg ik dat. Ja.
Nou ja. Beetje ziltig. Beetje bitterkoekjes op zeewater. Beetja ja... uh... ja nou ja laat ik het maar zeggen: Alsof je fuckbuddy klaargekomen is op je tandenborstel zegmaar
quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Thx, dat vond ik één van de minst smerige tandpasta's. Met de nadruk op 'vond'.
Nee, dat is de prijs die je betaalt voor de overal te verkrijgen versies, maar zoals met alles kan je dus ook naar de 150 euro per kiloquote:Op maandag 19 november 2012 16:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus je hebt dan een ham van 10 kilo? Dan mag je wel flink wat familie uitnodigen ook om het op te vreten.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, is dat erg?quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja alsof je ff gorgelt na een bukkake zegmaar. Je kent 't wel.
uhh nee. sorry.quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja alsof je ff gorgelt na een bukkake zegmaar. Je kent 't wel.
ik van smaakloze. kotsen niet maar kokhalzen wel. ook niet fijn.quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb pepermunttandpasta. Wel aardig. Van mint moet ik altijd maar kotsen zo op de vroege ochtend.
Het is nu je lievelingstandpasta ?quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Thx, dat vond ik één van de minst smerige tandpasta's. Met de nadruk op 'vond'.
microplastic is niet goedkoop.quote:Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef djayzz het volgende:
Waarom is tandpasta eigenlijk zo duur.. je bent al gauw 2,5 euro kwijt voor een tube
Het is iig geen 150 euro per kilo.quote:Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef djayzz het volgende:
Waarom is tandpasta eigenlijk zo duur.. je bent al gauw 2,5 euro kwijt voor een tube
Nee gelukkig niet!quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is iig geen 150 euro per kilo.
Goed bezig. Neem je een andere?quote:Op maandag 19 november 2012 16:02 schreef LaLouchi het volgende:
@thijs dit was idd een lief konijntje ja..
Heb hem netjes begraven in de tuin met mijn dochterdat ga je toch niet opeten.. bah..
Nou zeg, van een beetje wereldse Amsterdammer had ik toch wel wat meer verwacht Weefje!quote:
Spoel jij je giegel met goud ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef djayzz het volgende:
Ik ben maar een onervaren ventje soms hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zeg, van een beetje wereldse Amsterdammer had ik toch wel wat meer verwacht Weefje!
3 eur, valt heul mee!quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!
Alhoewel die fuckbuddy pasta van Ang3l vast ook niet goedkoop zal zijn
Nee, daar ben ik mee gestopt.. mijn glazuur ging erafquote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spoel jij je giegel met goud ofzo?
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben maar een onervaren ventje soms hoor.
Koopje, maar dan ga ik toch liever voor iets anders..quote:
jaquote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik weet niet met welke crap jij je vampierenslagtanden poetst, maar 2.50 eur is een hele normale prijs voor tandpastaquote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spoel jij je giegel met goud ofzo?
Wat ben je toch geleerdquote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren.
Wel ooit te oud om in 't leer te gaan, maar dat is wat anders,
quote:
Je was bang dat je niet serieus genomen werd?quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ah kijk, hier hebben we dan toch bijval!!
Ik ben ook erg leer-gierigquote:
O daar hoef ik maar 1 sms voor te sturen. Wees niet bang!quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je was bang dat je niet serieus genomen werd?
Als ik toch eens een cent kreeg voor iedere keer dat iemand me dat zei. Poe heeeeeey! Weet je hoeveel parodontaxjes of pata negras ik dan kon kopen?!quote:
Poets je dan niet te hard?quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik spuug liters bloed na t poetsen dus het werd wel eens tijd
Lijkt me te laat..quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik spuug liters bloed na t poetsen dus het werd wel eens tijd
Ik aai niet nee, maar het bloed echt al heel snelquote:
Duurt te lang, ik wil dat het vrijdag is!quote:
Ik wil, ik wil, verwend kreng much?quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Duurt te lang, ik wil dat het vrijdag is!
Sorry, ik mag het niet sneller laten gaan...quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Duurt te lang, ik wil dat het vrijdag is!
No fair, vrijdag naar Finkquote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorry, ik mag het niet sneller laten gaan...
Heb het nog gevraagd... maar het mocht echt niet
Jij bofkont!quote:
quote:
over die eerste zeg ik gewoon niets, die 2de heb ik gisteren gezien, wel aardigquote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag naar Twilight, zaterdag naar Sinister
De tering, wat gaat de tijd hardquote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik heb vandaag een jaar met lief
Hehe nou iddquote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
over die eerste zeg ik gewoon niets, die 2de heb ik gisteren gezien, wel aardig.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tering, wat gaat de tijd hard.
feliquote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik heb vandaag een jaar met lief
Die knipoog mag wel weg jaquote:
Omdat het een heuglijk feit isquote:
Skyfall wel in de bios gezien, maar sinister kan prima thuis, al zitten er wel een paar leuke schrikeffecten in die leuk kunnen zijn met anderen, vooral om hun reactiesquote:Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga Sinister gewoon thuis kijken, bioscoop
Uiteraard, dat zou ik niet durven tegenspreken.quote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat het een heuglijk feit is
Nee niks. Mensenquote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Skyfall wel in de bios gezien, maar sinister kan prima thuis, al zitten er wel een paar leuke schrikeffecten in die leuk kunnen zijn met anderen, vooral om hun reacties.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zou ik niet durven tegenspreken.
Ik wilde gewoon vriendelijk en vredelievend overkomen
Ben benieuwd.. Sinister lijkt me ook leuker in de bios. Skyfall willen mijn ouders en zusje graag heen, dus ga ik mooi mee!quote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Skyfall wel in de bios gezien, maar sinister kan prima thuis, al zitten er wel een paar leuke schrikeffecten in die leuk kunnen zijn met anderen, vooral om hun reacties.
Mensen zijn eng hè..quote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks. Mensen
Mensen in de bioscoop![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Autistisch doosje van mequote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks. Mensen
Mensen in de bioscoop![]()
Neuh. Vooral vervelend.quote:
quote:
Ik ga ook maar sporadisch hoor en alleen maar voor echte special effectfilms.quote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil een film gewoon kijken zonder vervelende mensen om me heen, met een peuk en een wodka.
Bioscoopquote:Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga Sinister gewoon thuis kijken, bioscoop
Ook zo'n pas nemenquote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef djayzz het volgende:
mijn vriendin heeft een Pathé pas... dus nu wil ze steeds met mij naar de film, maar ik moet wel zelf betalen
Ja, als er verder niemand zitquote:
De laatste paar keren gedroegen zelfs de mensen in de bios in HC zich nog goedquote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als er verder niemand zit
Geen idee, hier zit geen Pathéquote:Op maandag 19 november 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zijn ze alweer in de ING rentepuntenwinkel?
In Amersfoort wel tegenwoordig, zag ikquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hier zit geen Pathé
Ja, daar ga ik donderdag naartoequote:Op maandag 19 november 2012 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In Amersfoort wel tegenwoordig, zag ik
Maargoed, amersfoort_
Daar twijfel je nog aan?quote:Op maandag 19 november 2012 17:42 schreef missbehavin het volgende:
Ms ben ik idd wel gewoon een autist
datequote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik donderdag naartoe
Jaquote:
quote:
ze is er zelf éénquote:
Net als ik er niet benquote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik donderdag naartoe
Hadden ze een groot hek om Kanaleneiland gezet van tevoren?quote:Op maandag 19 november 2012 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste paar keren gedroegen zelfs de mensen in de bios in HC zich nog goed
Wel mooie grote bios. Dat zie ik ze in Utrecht nog niet doen alhoewel er al tien jaar 'vergevorderde' plannen voor zijn. Zitten hier opgescheept met die half instortende muizen-gevulde bioscopen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In Amersfoort wel tegenwoordig, zag ik
Maargoed, amersfoort_
Oh dat helpt mijn bioscoop-aversie ook niet he..quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel mooie grote bios. Dat zie ik ze in Utrecht nog niet doen alhoewel er al tien jaar 'vergevorderde' plannen voor zijn. Zitten hier opgescheept met die half instortende muizen-gevulde bioscopen.
ik ben er nog niet geweest. Voor mijn plezier naar amersfoort gaan vind ik nog altijd een beetje een controverse.quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel mooie grote bios. Dat zie ik ze in Utrecht nog niet doen alhoewel er al tien jaar 'vergevorderde' plannen voor zijn. Zitten hier opgescheept met die half instortende muizen-gevulde bioscopen.
Sinds ik een geweldig O&N heb gevierd in Almere, ken ik geen schaamte meerquote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik ben er nog niet geweest. Voor mijn plezier naar amersfoort gaan vind ik nog altijd een beetje een controverse.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds ik een geweldig O&N heb gevierd in Almere, ken ik geen schaamte meer
We hebben wel goede filmhuizen, vooral LHC is erg goed.quote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat helpt mijn bioscoop-aversie ook niet he..
Je was okay. Ooit.quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds okay Q, lul nietquote:
Daar zijn nog steeds mensenquote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben wel goede filmhuizen, vooral LHC is erg goed.
Keep telling yourself that woman!quote:Op maandag 19 november 2012 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds okay Q, lul niet
in zwitserland?quote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Keep telling yourself that woman!
je hebt al een kort pittig kapsel. het is dat je hakken draagt ter compensatie, maar anders..quote:
Don't talk to me about Almere. I've seen things man! I've seen things you'll never forget....quote:
Ja, mijn haar is nu weer lang. Niet dat het wat uitmaakt, kort stond ook goed.quote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt al een kort pittig kapsel. het is dat je hakken draagt ter compensatie, maar anders..
of heb je inmiddels langer haar?
het kan altijd nog erger dan Almerequote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Urkquote:Op maandag 19 november 2012 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan altijd nog erger dan Almere
ahh. nu ben je weer een meisjemeisje. good for you.quote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, mijn haar is nu weer lang. Niet dat het wat uitmaakt, kort stond ook goed.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Don't talk to me about Almere. I've seen things man! I've seen things you'll never forget....
Alsof ik ooit niet een meisje-meisje ben geweestquote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh. nu ben je weer een meisjemeisje. good for you.
ja, met dat korte haar was je net een bouwvakker.quote:Op maandag 19 november 2012 18:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ik ooit niet een meisje-meisje ben geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, met dat korte haar was je net een bouwvakker.zo butch als de pestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Én moeder...quote:
Hoezo?quote:Op maandag 19 november 2012 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had dat niet van jou verwacht
Het is een godswonder dat ik aan de man ben..quote:
daar zitten ook muizen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht dat je me een domme koe vond
Dat kan je wel stellen ja... Is ie blind?quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een godswonder dat ik aan de man ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |