Hoi lekker ding!quote:
Is dat overgebleven shag na een potten-party?quote:
Heb je iets tegen potten ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat overgebleven shag na een potten-party?
quote:Op maandag 19 november 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je iets tegen potten ofzo?>
Maandag is als sinds jaar en dag mijn roostervrije dag. En ik post even een berichtje terwijl ik aan het lunchen ben. Hoe is het met jou en je parasiet?quote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef L-E het volgende:
Air! Wat doe jij hier op de maandag? En hoe is het?
Wat eet je?quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
Maandag is als sinds jaar en dag mijn roostervrije dag. En ik post even een berichtje terwijl ik aan het lunchen ben. Hoe is het met jou en je parasiet
FOK!en hoor je op je werk te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maandag is als sinds jaar en dag mijn roostervrije dag. En ik post even een berichtje terwijl ik aan het lunchen ben. Hoe is het met jou en je parasiet?
Oh sorry, ik zet het meteen in mijn overvolle Google-agenda!quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maandag is als sinds jaar en dag mijn roostervrije dag. En ik post even een berichtje terwijl ik aan het lunchen ben. Hoe is het met jou en je parasiet?
Dat kan ik helemaal niet.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
FOK!en hoor je op je werk te doen.
Bammetjes met worst!quote:
FOK!ken is slecht te combineren met mijn baan.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
FOK!en hoor je op je werk te doen.
Ik wil mijn Google agenda ook wel met je delen hoor. Kun je van dag tot dag zien waar ik mee bezig ben.quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef L-E het volgende:
Oh sorry, ik zet het meteen in mijn overvolle Google-agenda!
Hier alles prima, ik voel me goed & gelukkig.
Eindelijk!quote:Op maandag 19 november 2012 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil mijn Google agenda ook wel met je delen hoor. Kun je van dag tot dag zien waar ik mee bezig ben.
Horrible bosses?quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je had toch een trut van een baas?
Ik heb geen trut van een baas.quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je had toch een trut van een baas?
Wat kunnen we daarna nog meer delen?quote:
Heb je al een nieuwe PS3?quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kunnen we daarna nog meer delen?
Jammer dat je daar maar de helft van herinnert. Er ging het een en ander mis binnen de organisatie, ik heb toen ook duidelijk gezegd dat ik niet perse vind dat dat bij mijn leidinggevende lag.quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik dacht me te herinneren dat je er een keer flink op aan het klagen was
Ik heb een zak dropfruitduo's.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kunnen we daarna nog meer delen?
Dat is toch een pleonasme?quote:
Everyone loves boobies Angelquote:
Die zijn lekker.quote:
Mijn hoofd las weer eens iets met dildo'squote:
No they don'tquote:
Dat het je niets doet ok, maar je houdt er toch vanquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No they don't
Ik raak die van de buurvrouw steeds aan. Doet me niks!
Jammer ja?quote:Op maandag 19 november 2012 12:52 schreef L-E het volgende:
ammer dat je daar maar de helft van herinnert. Er ging het een en ander mis binnen de organisatie, ik heb toen ook duidelijk gezegd dat ik niet perse vind dat dat bij mijn leidinggevende lag.
Jij houdt geen logboek bij van mijn leven?quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer ja?
Het stond niet zo hoog op mijn must remember list.
Daarom vroeg ik er ook even naar
Heul nie!quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het je niets doet ok, maar je houdt er toch van.
Leugens! Iedereen houdt van boobies, ook homo's.quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No they don't
Ik raak die van de buurvrouw steeds aan. Doet me niks!
Nope, nog geen tijd voor gemaakt om te kopen.quote:
Hompen vet en klier en weefsel met een puntjequote:Op maandag 19 november 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens! Iedereen houdt van boobies, ook homo's.
Kan online hoorquote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nog geen tijd voor gemaakt om te kopen.
Maar prachtig en bouncie en je kunt je hoofd er tussen stoppen en schudden en brllllfft doen!quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hompen vet en klier en weefsel met een puntje
PRFFFBLBLBLFBLFLFLLFBLLquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
je kunt je hoofd er tussen stoppen en schudden en brllllfft doen!
Doe de technoviking de groeten!quote:Op maandag 19 november 2012 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Google denkt dat ik in Denemarken zit?
Het was pffffffffffffffrrtrtfbblblblbtrblrtrfgfbl!quote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar prachtig en bouncie en je kunt je hoofd er tussen stoppen en schudden en brllllfft doen!
Hoe gaat het met je relatie?quote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef Tegan het volgende:
Ja hoi.
Ik heb een messenmagneetstrip gekocht, en hij is machtig mooi aan de muur in de keuken![]()
.
En ik heb drie zakken M&M Crispies in huis.
En ik ga met Kerst niet naar familie.
Life is gooooooood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |