For the record: het gaat mij niet om de geile rukkers, want ik heb daar geen last van. Dat was de eerste paar dagen even raak qua PM maar daarna hield het gewoon op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is de conclusie dat je topic hier in Sex prima past. Ik snap ook niet zo goed wat je tegen Sex hebt, R&P is geen haar serieuzer. GC misschien, maar de geile rukkertjes heb je overal.
Ben jij daadwerkelijk van mening dat de slow-chat voor biseksuele mensen (waar zij onder mensen kunnen komen met dezelfde geaardheid) voornamelijk de functie heeft om het hele psychologische gebeuren er omheen te bespreken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:54 schreef Seven. het volgende:
maar ik vind dat er wel een fatsoenlijke discussie over gevoerd kan worden en dat de motivatie toegelicht mag worden.
Bedankt voor je uitgebreide toelichting.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:00 schreef Tamashii het volgende:
Geile rukkers is FOK! eigen, achter de schermen is er een evaluatie geweest, SEX is prima voor deze slowchat, dus hij blijft.
Je hebt gelijk mop, Lesbeau moet naar SEX, vind niet dat we die lesbiennes anders moeten behandelen als jullie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zei al: ik ben homorechtenactivist en al dat soort links tuig is doorgaans niet erg prettig om mee te discussieren. Dat mag je van mij best drama queenen vinden maar ik vind dit behoorlijk discriminerend, voornamelijk omdat Lesbeau gewoon in GC staat.
Lees die SC eens?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij daadwerkelijk van mening dat de slow-chat voor biseksuele mensen (waar zij onder mensen kunnen komen met dezelfde geaardheid) voornamelijk de functie heeft om het hele psychologische gebeuren er omheen te bespreken?
Of ben je van mening dat het gewoon gezellig chatten is met mensen van dezelfde geaardheid?
Want eerlijk gezegd lijkt mij het praten over alle psychische dingetjes eromheen meer een bonus functie en niet zozeer de functie waarvoor het topic is.
Tuig is nooit prettig discussieren. Jij bent als homorechtenactiviste heus niet de enige die met onmogelijke mensen te maken krijgt. Discriminerend vind ik het niet, hoogstens niet rechtlijnig. Je moet er niet meer van maken dan het is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zei al: ik ben homorechtenactivist en al dat soort links tuig is doorgaans niet erg prettig om mee te discussieren. Dat mag je van mij best drama queenen vinden maar ik vind dit behoorlijk discriminerend, voornamelijk omdat Lesbeau gewoon in GC staat.
Het hoeft je niet aan te staan, ik ben allang blij dat je inziet dat ik een punt heb. Ik hoef ook geen gelijk te krijgen, als het niet verplaatst wordt, so be it. Maar ik wil domweg bereiken dat mensen er bewust bij stilstaan.
Goed punt. En de homo's dan ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk mop, Lesbeau moet naar SEX, vind niet dat we die lesbiennes anders moeten behandelen als jullie.
Wat is het probleem dan? Je topic loopt nu drie jaar goed hier. Dat is toch alleen maar mooi?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
For the record: het gaat mij niet om de geile rukkers, want ik heb daar geen last van. Dat was de eerste paar dagen even raak qua PM maar daarna hield het gewoon op.
Ik heb er bewust bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:59 schreef Seven. het volgende:
Maar ik wil domweg bereiken dat mensen er bewust bij stilstaan.
Het feit dat biseksuelen op fok anders behandeld worden dan lesbo's en homo's en hetero's.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuig is nooit prettig discussieren. Jij bent als homorechtenactiviste heus niet de enige die met onmogelijke mensen te maken krijgt. Discriminerend vind ik het niet, hoogstens niet rechtlijnig. Je moet er niet meer van maken dan het is.
Je wilt bereiken dat mensen waar bij stilstaan?
Ik denk dat het beter tot zijn recht komt in GC. Tamashii post al jaren op fok en kwam pas in deel 103 tot de ontdekking dat er een bi SC is.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Je topic loopt nu drie jaar goed hier. Dat is toch alleen maar mooi?
En dat is dus niet zo...quote:Op woensdag 28 november 2012 00:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het feit dat biseksuelen op fok anders behandeld worden dan lesbo's en homo's en hetero's.
Je moet het omdraaien, de homos en lesbo's worden anders behandeld als de biseksuelen en hetero's.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het feit dat biseksuelen op fok anders behandeld worden dan lesbo's en homo's en hetero's.
Volgens mij is dat absoluut niet waar. Je topic is niet gesloten, toch? Je topic loopt toch al drie jaar goed? Wat valt er dan te klagen, want je zei zelf dat er niks mis is met SEX?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben het overigens niet eens met je dat lesbo en homo in SEX horen. Ik vind alledrie de SC's in GC (general chat) horen. Want veel meer dan dat is het niet. Singles vind ik ook in GC horen trouwens.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er bewust bij stil gestaan.
Het past het beste in SEX, en nu?
De hele discussie over discriminatie is gewoon onzin, dat weet je zelf ook wel, we behandelen jullie niet anders als heteroseksuelen.... Dat lesbo en homo een andere behandeling krijgt vind ik apart maar daar zal vast een goede reden voor zijn.
Nu jouw reden nog waarom een ander subfora beter is, en dan niet gaan hameren op discriminatie want dat is onzin.
En dat jij min denkt over SEX is ook geen goed argument.
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Ik kom namelijk al helemaal niet in GC en misschien had ik er eerder gewoon geen behoefte aan of ben ik er toen pas over aan het nadenken. Ik vind dit een hele rare beredenering.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter tot zijn recht komt in GC. Tamashii post al jaren op fok en kwam pas in deel 103 tot de ontdekking dat er een bi SC is.
Dat is een persoon.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter tot zijn recht komt in GC. Tamashii post al jaren op fok en kwam pas in deel 103 tot de ontdekking dat er een bi SC is.
Dan kun je ons vast haarfijn vertellen waarom lesbo in GC staat en waarom homo in ONZ staat?quote:
Ben ik Yvonne of een FA? Nee. Ik weet alleen wat in SEX staat en waarom dat er staat, met de rest heb ik niks te maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan kun je ons vast haarfijn vertellen waarom lesbo in GC staat en waarom homo in ONZ staat?
Single zijn is een bepaalde relatie-vorm --> R&P.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:08 schreef Seven. het volgende:
Ik ben het overigens niet eens met je dat lesbo en homo in SEX horen. Ik vind alledrie de SC's in GC (general chat) horen. Want veel meer dan dat is het niet. Singles vind ik ook in GC horen trouwens.
2 tellen.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lees die SC eens?
En scan dan de Lesbeau SC. Zoek de verschillen. Ze zijn er amper.
Ondertussen ontwijk je op slinkse wijze elke argumentatie.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben ik Yvonne of een FA? Nee. Ik weet alleen wat in SEX staat en waarom dat er staat, met de rest heb ik niks te maken.
Onzin, ik hoef niks te beargumenteren. Echter speel jij het nu op de persoon en dan ben ik er klaar mee.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ondertussen ontwijk je op slinkse wijze elke argumentatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |