Nee, die redenatie is discriminerendquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:02 schreef Seven. het volgende:
Singles bestaat nog!
Nou ja, er zal toch wel niks aan veranderen maar als de homo's in SEX terecht zouden komen, zou iedereen moord en brand schreeuwen. Het is alsof je een neger-SC in het LUI subforum zou zetten. Past ook prima, maar dat maakt het niet minder discriminerend.
De reeks is zelfs gemaakt in GC.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef Seven. het volgende:
![]()
Gisteravond is er in GC een biseksueel centraal topic aangemaakt, meer bedoeld als SC zoals HOMO (ONZ) en Lesbeau (GC). Wij zijn echter naar SEX verbannen. No offence maar SEX is niet echt een serieus forum, en ik denk dat de meesten van ons niet zitten te wachten op geile lurkende mannetjes die trio-potentie zien in dat topic. Ik heb de eerste PM al binnen.
Mijns insziens heeft het topic eigenlijk weinig te maken met seks, wél met seksuele voorkeur. Kan iemand dit mee naar achteren nemen om te kijken waar wij beter zouden passen? Ikzelf heb een voorkeur voor GC.
Omdat hij daar gewoon beter past?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:23 schreef gupje86 het volgende:
m niet te verzetten? Is daar een specifieke reden voor of is dat gewoon makkelijker omdat het nou eenmaal al hier staat?
Wil je dat eens uitgebreid toelichten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat hij daar gewoon beter past?
Biseksualiteit is jullie ''sexualiteit''quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wil je dat eens uitgebreid toelichten?
OK, waarom staat singles dan niet in SEX? Want dat gaat toch ook voornamelijk over heteroseksualiteit?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Biseksualiteit is jullie ''sexualiteit''
Daarom... Uitgebreid is niet nodig.
Singles staat denk in R&Pquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, waarom staat singles dan niet in SEX? Want dat gaat toch ook voornamelijk over heteroseksualiteit?
Naar mijn mening wel. Ik weet de redenen daarvoor niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:30 schreef gupje86 het volgende:
Maar dab zouden homo en lesbo toch ook in sex moeten staan?
Ik denk dat die juist met een reden niet in SEX staan, juist zodat het een "normaal" topic is, niet gericht op seks als onderwerp, en er dus minder "geilend volk" op af zal komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel. Ik weet de redenen daarvoor niet.
Dan is ook jouw visie op het subfora SEX naar mijn mening fout.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat die juist met een reden niet in SEX staan, juist zodat het een "normaal" topic is, niet gericht op seks als onderwerp, en er dus minder "geilend volk" op af zal komen.
Heb je het topic wel eens gelezen? In Bi yourself komt seks maar heel zelden aan bod. Het is een standaard 'hoi, hoe gaat het met jouw leven en vertel daar eens wat over' met zijdelings wat vragen over hoe mensen met hun seksualiteit omgaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik sta er nu al een aardig tijdje bij stil hoor Seven, je hebt alleen geen argumenten waarom die verplaatst zou moeten worden behalve dat jij SEX een naar subfora vindt.
Het is niet geopend in SEX, deel 1 werd gelijk naar SEX verbannen, terwijl Lesbeau er gewoon mag blijven staan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt, ik heb nog nooit mensen erover gehoord dat het erg is dat ze in SEX staan. Volgens mij is het ook geopend in SEX.
Seksuele problemen zijn vaak psychologisch, daarom ja...quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je het topic wel eens gelezen? In Bi yourself komt seks maar heel zelden aan bod. Het is een standaard 'hoi, hoe gaat het met jouw leven en vertel daar eens wat over' met zijdelings wat vragen over hoe mensen met hun seksualiteit omgaan.
Vraag je je wel eens af waarom de meeste topics aangaande seksualiteit in R&P geopend worden?
De serieuze topics aangaande seksualiteit en de beleving daarvan vind je 9 van de 10 keer terug in R&P! Zelfs BG heeft er een topic over aseksualiteit maar dat blijft gewoon in R&P. En terecht. Want daar komen er veel meer serieuze mensen op af.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan is ook jouw visie op het subfora SEX naar mijn mening fout.
Het staat voor seksualiteit he, niet voor seks.
Het heeft met seksualiteit te maken, niet zozeer met geilerij, dan ga je maar naar KPD ofzo.
Je noemt het verbannen, daarom nemen mensen je ook gewoon niet serieus, mensen zijn niet van mening dat SEX een naar subfora is, dat vindt jij alleen, en daarom zit je een beetje te stampen op dit moment.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is niet geopend in SEX, deel 1 werd gelijk naar SEX verbannen, terwijl Lesbeau er gewoon mag blijven staan.
Niet mijn visie, het gebruik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan is ook jouw visie op het subfora SEX naar mijn mening fout.
Het staat voor seksualiteit he, niet voor seks.
Het heeft met seksualiteit te maken, niet zozeer met geilerij, dan ga je maar naar KPD ofzo.
OK, dus eigenlijk passen Homo en Lesbeau volgens jou beter in SEX dan ONZ en GC?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Seksuele problemen zijn vaak psychologisch, daarom ja...
Het gaat niet om seks, het gaat om jullie seksualiteit die jullie verbind.
Aseksualiteit lijkt mij ook veel psychischer van aard.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:39 schreef Seven. het volgende:
De serieuze topics aangaande seksualiteit en de beleving daarvan vind je 9 van de 10 keer terug in R&P! Zelfs BG heeft er een topic over aseksualiteit maar dat blijft gewoon in R&P. En terecht. Want daar komen er veel meer serieuze mensen op af.
Lijkt jou..quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aseksualiteit lijkt mij ook veel psychischer van aard allemaal.
Waarom zou Homo uberhaupt in onzin passen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:41 schreef Seven. het volgende:
OK, dus eigenlijk passen Homo en Lesbeau volgens jou beter in SEX dan ONZ en GC?
Daar heb je dan wel gelijk mee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou Homo uberhaupt in onzin passen?
Ik post ook in SEX. Ik vind het geen naar subforum, ik vind het echter weinig serieus. Ik zit niet te stampen, ik kaart het gewoon aan en om mijn mening kracht bij te zetten, wil ik wel eens chargeren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je noemt het verbannen, daarom nemen mensen je ook gewoon niet serieus, mensen zijn niet van mening dat SEX een naar subfora is, dat vindt jij alleen, en daarom zit je een beetje te stampen op dit moment.
Jij vindt het een naar subfora, dus de moderators moeten zich daar op aanpassen?
En worstelen met biseksualiteit en daarom gelijkgestemden zoeken is van seksuele aard dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aseksualiteit lijkt mij ook veel psychischer van aard.
Agreed. Maar de homo's vinden het zelf heel leuk in ONZ, daar willen ze zelf graag zitten. Toen ze verplaatst werden naar GC onder het mom van 'lesbeau zit daar' heeft yvonne ze zelf weer terug gezet naar ONZ omdat ze haar lieve homo's gewoon hun plekje gunde.quote:
Het wordt niet in een bepaalde hoek gedrukt, het past het beste in een bepaalde hoek, namelijk die van ''seksualiteiten''quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik post ook in SEX. Ik vind het geen naar subforum, ik vind het echter weinig serieus. Ik zit niet te stampen, ik kaart het gewoon aan en om mijn mening kracht bij te zetten, wil ik wel eens chargeren.
Ik zeg niet dat de moderators zich aan moeten passen. Ik zeg dat de SC in een bepaalde hoek gedrukt wordt en als homorechtenactivist vind ik dit een van de kleine dingetjes die ik kan doen om mijn steentje bij te dragen.
Als iemand mij een goed argument kan geven waarom wij nog steeds in SEX zitten, dan hou ik er direct mijn bek over dicht. Maar er is domweg geen goed argument.
Nou mail yvonne even, waarom de homo's hun eigen plekje krijgen van der en waar jij al zo graag naar GC wilt niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Agreed. Maar de homo's vinden het zelf heel leuk in ONZ, daar willen ze zelf graag zitten. Toen ze verplaatst werden naar GC onder het mom van 'lesbeau zit daar' heeft yvonne ze zelf weer terug gezet naar ONZ omdat ze haar lieve homo's gewoon hun plekje gunde.
Maar seksualiteitsbeleving is voor homo's, lesbo's, aseksuelen EN biseksuelen van psychologische aard! Het heeft niets te maken met zoeken naar seks, dat is slechts een onderdeel ervan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het wordt niet in een bepaalde hoek gedrukt, het past het beste in een bepaalde hoek, namelijk die van ''seksualiteiten''
En dat is de hele reden dat het in SEX staat.
Nee, dat is van psychologische aard.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
En worstelen met biseksualiteit en daarom gelijkgestemden zoeken is van seksuele aard dan?
Subfora ''seksualiteit'' heeft ook geen reet te maken met zoeken naar seks.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar seksualiteitsbeleving is voor homo's, lesbo's, aseksuelen EN biseksuelen van psychologische aard! Het heeft niets te maken met zoeken naar seks, dat is slechts een onderdeel ervan.
Goed, mee eens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het wordt niet in een bepaalde hoek gedrukt, het past het beste in een bepaalde hoek, namelijk die van ''seksualiteiten''
En dat is de hele reden dat het in SEX staat.
Uiteraard, maarja als Seven de enige is die zit te hameren steedsquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, mee eens.
Maar nu is het verzoek of het ergens anders heen kan. En als seven niet de enige is die er zo over denkt is dat mogelijk toch? Dat maakt de hele verdere discussie overbodig.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, maarja als Seven de enige is die zit te hameren steeds![]()
Je kunt niet iedereen blij maken
Voor hetero's ook hoor. Als je zoveel moeite hebt met een plaatsje in SEX, dan PM je Yvonne of de mod die je chatje heeft verplaatst en vraag of je terug mag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar seksualiteitsbeleving is voor homo's, lesbo's, aseksuelen EN biseksuelen van psychologische aard! Het heeft niets te maken met zoeken naar seks, dat is slechts een onderdeel ervan.
Ik volg de normale weg, namelijk de weg van de feedback topics. En als het me echt niet aanstaat, kan ik nog een topic openen in FB alvorens ik yvonne lastigval met zulke dingen. Zo belangrijk is het nu ook weer niet, maar ik vind dat er wel een fatsoenlijke discussie over gevoerd kan worden en dat de motivatie toegelicht mag worden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou mail yvonne even, waarom de homo's hun eigen plekje krijgen van der en waar jij al zo graag naar GC wilt niet?
Maar wel het bespreken van seks en dat gebeurt nou net NIET in Bi yourself.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Subfora ''seksualiteit'' heeft ook geen reet te maken met zoeken naar seks.
We zitten al 3 jaar hier. Ado zou het evalueren, dat is niet gebeurd. En nu vraag ik om een serieuze evaluatie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor hetero's ook hoor. Als je zoveel moeite hebt met een plaatsje in SEX, dan PM je Yvonne of de mod die je chatje heeft verplaatst en vraag of je terug mag.
Dat hoeft ook niet, seksualiteit omvat meer dan alleen het bespreken van seks, het omvat ook gewoon verschillende geaardheden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar wel het bespreken van seks en dat gebeurt nou net NIET in Bi yourself.
Misschien is de conclusie dat je topic hier in Sex prima past. Ik snap ook niet zo goed wat je tegen Sex hebt, R&P is geen haar serieuzer. GC misschien, maar de geile rukkertjes heb je overal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
We zitten al 3 jaar hier. Ado zou het evalueren, dat is niet gebeurd. En nu vraag ik om een serieuze evaluatie.
Ik zei al: ik ben homorechtenactivist en al dat soort links tuig is doorgaans niet erg prettig om mee te discussierenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
Sorry, hoor. Ik vind dat je een punt hebt maar je bent nu wel enorm aan het drama queenen, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |