oja, verdachten worden nooit gearresteerd, dus dit moet wel de dader zijnquote:Op maandag 19 november 2012 10:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er zijn in de afgelopen 13 jaar al heel veel verdachten geweest.
Dit keer, na het DNA onderzoek, is er wel meer dan een verdachte.
Nog sterker: hij is gearresteerd.
Goeiequote:Op maandag 19 november 2012 10:29 schreef Doodloper het volgende:
[..]
oja, verdachten worden nooit gearresteerd, dus dit moet wel de dader zijn
Eigenlijk bedoelen ze identiek.quote:Op maandag 19 november 2012 10:31 schreef Psy-freak het volgende:
Wat hebben mensen met 100%, zo hoog is het niet. Alles moet 100%.
Snap ik, daarom noemde ik daarna ook hot reading. Die paragnosten doen van te voren natuurlijk ook wel hun huiswerk (ook al doen die programma's het anders voorkomen).quote:Op maandag 19 november 2012 10:27 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Die paragnosten kunnen het verhaal best van Dankbaar, Kat, de Hond of Vergeer hebben. Ze zochten contact met iedereen, zelfs met politieke partijen.
De zaak lijkt wel een beetje op de Deventer Moordzaak. Veel van de complotters zijn dezelfde mensen.
Ja maar dat klinkt niet zo spectulair.quote:
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Die paragnosten zijn gewoon oplichters, maar willen helpen vanuit een eigen gecreëerde fantasie dat ze helderziend zijn. Dankbaar et al. hebben sinistere motieven met hun proposities.quote:Op maandag 19 november 2012 10:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Snap ik, daarom noemde ik daarna ook hot reading. Die paragnosten doen van te voren natuurlijk ook wel hun huiswerk (ook al doen die programma's het anders voorkomen).
Het pijnlijke is dat dit soort mensen de familie wel veel valse hoop geven, zoals ook te zien is in die uitzending van het zesde zintuig waarin Bauke Vaatstra zelf ook bij betrokken was. Dat vind ik nog een stuk erger dan wat Dankbaar et al. doen.
Dubbelcheck, driedubbele-check.quote:Op maandag 19 november 2012 10:32 schreef Psy-freak het volgende:
Whahaha, de TR doet nog onderzoek terwijl ze de moordenaar al hebbendombo's
Nou eigenlijk wel, want dat beschrijft het beter. Ik denk dat de labrat bij het nfi die dit voor het eerst voor ogen kreeg bijna een hartverzakking kreeg...quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt niet zo spectulair.
Nee man hij is hetquote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dubbelcheck, driedubbele-check.
Beschuldigd, achtervolgd en gestalkt worden door een stel randdebielen is ook niet leuk hoor. Ook best griezelig soms. Je weet immers nooit waar gestoorden toe in staat zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 10:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Snap ik, daarom noemde ik daarna ook hot reading. Die paragnosten doen van te voren natuurlijk ook wel hun huiswerk (ook al doen die programma's het anders voorkomen).
Het pijnlijke is dat dit soort mensen de familie wel veel valse hoop geven, zoals ook te zien is in die uitzending van het zesde zintuig waarin Bauke Vaatstra zelf ook bij betrokken was. Dat vind ik nog een stuk erger dan wat Dankbaar et al. doen.
Ja, het is ook verschrikkelijk dit idd, want de misdaad liegt er voor de drommel niet om... en dan te bedenken dat je man of vader dit misschien wel of niet op zijn geweten heeft en dit zoveel jaar heeft verzwegen... Mèn...quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef JohnDDD het volgende:
Waar ik wel meteen aan moet denken: die verdachte heeft ook kinderen en wellicht een vrouw. Wat moet dat wel niet voor een klap zijn voor die mensen. Dat je vader een zieke pervert blijkt.
Ben ook erg benieuwd of de verdachte gaat bekennen en wat zijn motieven waren en zijn uitleg is.
En dat je terugdenkt als vrouw aan al die keren dat hij anale seks met je wilde en je wilde wurgen met je BH en je dat al een beetje vreemd vond...quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is ook verschrikkelijk dit idd, want de misdaad liegt er voor de drommel niet om... en dan te bedenken dat je man of vader dit misschien wel of niet op zijn geweten heeft en dit zoveel jaar heeft verzwegen... Mèn....
Ja, onwillekeurig denk je eraan dat een dergelijke misdaad door zo iemand gepleegd niet op zichzelf kan staan...quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En dat je terugdenkt als vrouw aan al die keren dat hij anale seks met je wilde en je wilde wurgen met je BH en je dat al een beetje vreemd vond...
Ik ben benieuwd of hij nog steeds getrouwd is met de moeder van zijn kinderen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, onwillekeurig denk je eraan dat een dergelijke misdaad door zo iemand gepleegd niet op zichzelf kan staan...
Dat vooral lijkt me ja, als je als dader weet dat je verwanten ervan walgen en misschien dingen hebben gezegd als "die dader moeten ze ook aan de hoogste boom opknopen" e.d., en dat zij naar dat onderzoek zijn gegaan en dat het gewoon een kwestie van tijd was voor je gevonden wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als hij zelf gegaan is om zijn familie de ellende te besparen die erbij komt kijken als zij een verwanten-match zouden hebben.
En dat 'ie al een paar maanden slecht sliep.quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En dat je terugdenkt als vrouw aan al die keren dat hij anale seks met je wilde en je wilde wurgen met je BH en je dat al een beetje vreemd vond...
Heeft je pa je niets over ons rechtssysteem geleerd?quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn pa zit in het onderzoeksteam (3D team). Echt heel mooi dat het nu klaar is. Ook zij waren verbaasd dat ie zelf z'n DNA heeft afgestaan. Waarschijnlijk voelde hij de bui al hangen.
Tja, als gepatenteerde amateur-criminologen, na honderden documentaires over dergelijke misdadigers, kunnen we nu van alles zeggen. Maar vooralsnog is dat er een slag naar slaan, vrees ik.quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog steeds getrouwd is met de moeder van zijn kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |