Ze kunnen het maar moeilijk accepteren dat het niet door een asielzoeker is gedaan, want ja, er staat toch een asielzoekerscentrum.quote:Op maandag 19 november 2012 07:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kan dit soort onzin in BNW blijven?
Jippiequote:Op maandag 19 november 2012 07:31 schreef Evertjan het volgende:
waarschijnlijk zal de overheid deze zaak nu gaan gebruiken als promotiemiddel voor een nationale DNA bank
Zal vast gebeuren. Al is het aan de andere kant ook weer zo dat er 'slechts' 2300 (toch?) mensen DNA af hebben moeten staan. Voor zo'n oude zaak valt dat best mee. Hoef je voor recentere zaken echt niet te komen met 17 miljoen samples.quote:Op maandag 19 november 2012 07:31 schreef Evertjan het volgende:
waarschijnlijk zal de overheid deze zaak nu gaan gebruiken als promotiemiddel voor een nationale DNA bank
Verbijsterd nog wel, weet zeker ook pas sinds kort dat er zelfs mensen wel eens producten niet afrekenen maar toch meenemen omgquote:Op maandag 19 november 2012 07:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarcvdLinden twitterde op maandag 19-11-2012 om 07:24:31Verbijsterend dat iemand zo lang met dit op zijn geweten kan rondlopen en zelfs heeft toegekeken toen anderen werden gearresteerd. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 19-11-2012 om 07:30:54DRIES ROELVINK HEEFT NIEUWE SINGLE! #DRIES reageer retweet
Die dikke gay volgen op twitter. En gemiddeld 165 Posts per dag maken op fok. Hoe ga je me slaan? Met je handtas?quote:Op maandag 19 november 2012 07:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, wat nu? Moet ik je slaan?
WAT?!!!quote:Op maandag 19 november 2012 07:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verbijsterd nog wel, weet zeker ook pas sinds kort dat er zelfs mensen wel eens producten niet afrekenen maar toch meenemen omg
Daar verbaas ik me ook overquote:Op maandag 19 november 2012 07:20 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan is het wel een simpele ziel, dacht zeker ermee weg te komen
Lol. Peter r heeft dit onderzoek nieuw leven in geblazen hoor. Hij heeft hezorgd voor dit verwantschapsonderzoekquote:Op maandag 19 november 2012 07:55 schreef KatyM het volgende:
Zo jammer dat zo'n team hard aan het werk is, een ontdekking doet en dan Peter R. het bekend maakt.
Prima maar je kent Petertje toch?quote:Op maandag 19 november 2012 07:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is wel degene die jaren lang pleitte voor een DNA-onderzoek
Omdat men bleef denken dat een of twee Zuid-Afrikaanse asielzoekers erbij betrokken waren. Die waren niet blank namelijkquote:Op maandag 19 november 2012 08:07 schreef JRRY het volgende:
waarom steeds 'blanke' man erbij zetten ;s.
quote:Op maandag 19 november 2012 07:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ontzettend goed nieuws, vooral voor haar nabestaanden.
Ik woon in de buurt en kan je zeggen dat het idd het nieuws van het jaar is. Het leeft hier na 13 jaar nog steeds enorm onder de mensen. Dit is een geweldige doorbraak voor het opsporingsaparaat. Hierdoor zal in de toekomst meer zaken kunnen worden opgelost, mensen zullen later beter realiseren dat ze makkelijker te pakken zijn. Wat dat betreft voor iedereen nieuws van het jaar.quote:Op maandag 19 november 2012 06:15 schreef Specularium het volgende:
Nieuws van het jaar zegt ie,twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 19-11-2012 om 05:35:56DRINGT HET AL TOT NEDERLAND DOOR? HET NIEUWS VAN HET JAAR: DOORBRAAK EN 100 PROCENT MATCH IN MOORD #VAATSTRA. reageer retweet
.
Wat is daar zo mooi aan? Verder was het allang bekend dat de dader iemand uit de omgeving zou zijn. Verder werd even geleden ook nog door Peter R dacht ik, beweert dat de dader zelfs een bekende van Marianne zou moeten zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 08:12 schreef speknek het volgende:
Kans van 1 op 20.000 op een dna match toch? Vind het wel erg mooi dat die man tijdens allerlei onderzoeken gewoon vlakbij blijft wonen.
Ja daarom, het was bekend dat ie uit de buurt kwam, zojuist is bekend geworden dat hij zelf meedeed met het onderzoek. Of hij heeft kloten van staal of hij is niet helemaal honderd (dat zou best kunnen natuurlijk), of bij 20.000 mensen die onderzocht zijn heb je nu enorme kans op een false positive.quote:Op maandag 19 november 2012 08:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is daar zo mooi aan? Verder was het allang bekend dat de dader iemand uit de omgeving zou zijn. Verder werd even geleden ook nog door Peter R dacht ik, beweert dat de dader zelfs een bekende van Marianne zou moeten zijn.
Je weet toch wel dat levenslang ook daadwerkelijk levenslang is?quote:Op maandag 19 november 2012 07:29 schreef koekii het volgende:
Zal vast levenslang worden : 3 jaar celstraf, 4 jaar tbs
Alleen omdat de dader blijkbaar zo oerstom is om vrijwillig materiaal af te staan.quote:Op maandag 19 november 2012 08:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt en kan je zeggen dat het idd het nieuws van het jaar is. Het leeft hier na 13 jaar nog steeds enorm onder de mensen. Dit is een geweldige doorbraak voor het opsporingsaparaat. Hierdoor zal in de toekomst meer zaken kunnen worden opgelost, mensen zullen later beter realiseren dat ze makkelijker te pakken zijn. Wat dat betreft voor iedereen nieuws van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |