Alsof Israël zich bekommert om de Palestijnenquote:Op maandag 19 november 2012 15:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met bepaalde redenen is het geboycot dus opnieuw oneens ben ik het met je. Hamas verdient er aan en dat weet jij net zo goed, daarnaast is het corruptie, en stelt Israel dat het cement in de eerste plaats voor huizen en dergelijke gebruikt dient te kunnen worden.
Er is toen wat gebeurd wat die moslims niet leuk vonden. En daar maken ze nog steeds graag ruzie over.quote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen uitleggen wat er nu aan gaande is? En waarom mensen opgesloten zijn in de gaza strook, ik heb wikipedia geprobeerd maar die zeuren alleen over iets in 1946.
Dat scheelt weertwitter:RGjournalist twitterde op maandag 19-11-2012 om 15:40:26Integenstelling tot wat activist @harryfear meldde, geen journo's vast in gebouw. Ben zelf gaan checken. Excuus voor snelle RT reageer retweet
Er is zoveel te vinden over concentratiekamp Gaza. Check deze Arabische site eens: http://ashams.com/artn.php?ID=9349quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat dacht je van het 'Crazy Water Park' in Gaza?
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, volgens mij werd cement wel geboycot, voornamelijk omdat het niet werd gebruikt voor huizen of bunkers maar voor dit soort projecten waarmee Hamas zichzelf geliefd probeert te maken (dus niet door primaire levensbehoeften bijvoorbeeld) en geld probeerde te financieren voor terreur en dat soort zaken!
Op dit moment worden tientallen Palestijnen behandeld in Israelische ziekenhuizen voor ziektes en verwondingen, ja, Israel wil graag dat de Palestijnen een vruchtbare staat opbouwen want dat is nu eenmaal beter voor iedereen. Een vrede is alleen werkzaam als er op een goede manier in de Palestijnse economie en maatschappij wordt geïnvesteerd.quote:Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alsof Israël zich bekommert om de Palestijnen![]()
Als ze niet bombarderen hoeven er ook geen bunkers gebouwd te worden. Hamas heeft dat pretpark trouwens zelf gesloten.
Corruptie van de rijke inwoners van Gaza, je kan je afvragen, hoe ze daar rijk kunnen worden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er is zoveel te vinden over concentratiekamp Gaza. Check deze Arabische site eens: http://ashams.com/artn.php?ID=9349
Ik heb ook nog ergens een linkje dat Hamas investeert in Center Parks oorden waar de gewone Palestijnen niet mogen komen, is uitsluitend met lidmaatschap.
Dit was een goede test voor Israel om het verdedigingssysteem te testen, ik vrees echter dat de capaciteiten om Israel te beschieten wat groter zijn, in Israel wordt gerekend op enkele honderden slachtoffers mocht het gebeuren.quote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef bojan het volgende:
Waarover discussiëren we trouwens?
Binnen enkele maanden heeft Iran z'n atoombom klaar en dan is het daar toch afgelopen in het Midden Oosten.
Aah ok, dus de moslims zijn boos op de joden? En de moslims zitten vast in die gaza strook? En nu wordt het ingewikkeld omdat Egypte pro-moslim is?quote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef 3-voud het volgende:
en wat er nu aan gaande is? En waarom mensen opgesloten zijn in de gaza strook, ik heb wikipedia geprobeerd maar die zeuren alleen over iets in 1946.
Pfff... wanneer zijn moslims nou niet boos?quote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Aah ok, dus de moslims zijn boos op de joden? En de moslims zitten vast in die gaza strook? En nu wordt het ingewikkeld omdat Egypte pro-moslim is?
Wanneer ze richting Mekka lopen?quote:Op maandag 19 november 2012 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pfff... wanneer zijn moslims nou niet boos?
Ben jij een sock puppet van het IDF?quote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit was een goede test voor Israel om het verdedigingssysteem te testen, ik vrees echter dat de capaciteiten om Israel te beschieten wat groter zijn, in Israel wordt gerekend op enkele honderden slachtoffers mocht het gebeuren.
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben jij een sock puppet van het IDF?
http://www.mercurynews.co(...)ian-toll-climbs-gazaquote:AZA CITY, Gaza Strip—Palestinian militant group Islamic Jihad says an Israeli strike on a Gaza media center has killed one of its top militant leaders.
Monday's strike in downtown Gaza City was part of a widening 6-day-old offensive meant to quell Hamas rocket fire.
It's the second strike on the building in two days. The Hamas TV station, Al Aqsa, is located on the top floor.
Islamic Jihad has sent a text message to reporters saying that Ramez Harb was killed in the strike Monday. Harb is a leading figure in their militant wing, the Al Quds Brigades.
Bedankt, denk ik, maar vermoedelijk blijf ik liever onafhankelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou solliciteren. Je doet het aardig.
Als ik een klap krijg sla ik terug.quote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd die discussie hier. "Nee Israel heeft gelijk want die hebben minder moordpogingen gedaan, ten opzichte van Hamas" "Nee Hamas heeft gelijk want die hebben minder mensen vermoord dan Israel".
Beiden zijn moordenaars, beiden zijn slecht en hebben ongelijk, klaar.
Die religieuze extremisten zijn wellicht achterlijk maar niet suïcidaal. Elk klein conflict in Iran zal de Iraanse economie, die toch al waardeloos is, compleet de nek omdraaien.quote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef bojan het volgende:
Waarover discussiëren we trouwens?
Binnen enkele maanden heeft Iran z'n atoombom klaar en dan is het daar toch afgelopen in het Midden Oosten.
Iran is anders nog steeds niet gestopt met de productie van een dergelijk wapen dus wat dat betreft......... Hoe dan ook, een oorlog is best waarschijnlijk, maar denk niet dat Iran die wint.quote:Op maandag 19 november 2012 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Die religieuze extremisten zijn wellicht achterlijk maar niet suïcidaal. Elk klein conflict in Iran zal de Iraanse economie, die toch al waardeloos is, compleet de nek omdraaien.
Gaat niet gebeuren dus.
En als Israël de week ervoor geen aanvallen had uitgevoerd waren die raketten niet afgevuurd. En als Hamas de week dáárvoor geen raketten had afgevuurd, had Israël geen aanvallen uitgevoerd.quote:Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als ik een klap krijg sla ik terug.
Ik wil niet zeggen zij zijn begonnen....maar toch.
Als hamas zijn iraanse speeltjes aan de grons gehouden had waren er geen vergeldingsacties (nodig) geweest
Ja, dat is de oplossing. Laten we een derde wereldoorlog beginnen, daar zal vast vrede uit voortkomen!quote:Op maandag 19 november 2012 16:14 schreef bojan het volgende:
Amerika, Europa, Rusland en Israël moeten gewon eens samen werken om voor eens en altijd vrede te creëeren.
Islam lam leggen...
De oorlog in het midden oosten zal blijven duren tot er één winnaar uitkomen (Joden of Moslims)quote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, dat is de oplossing. Laten we een derde wereldoorlog beginnen, daar zal vast vrede uit voortkomen!
quote:Op maandag 19 november 2012 16:16 schreef bojan het volgende:
[..]
De oorlog in het midden oosten zal blijven duren tot er één winnaar uitkomen (Joden of Moslims)
Joden staan het dichtst bij onze manier van leven dus moeten wij de Joden steunen. Een gematigde Islam bestaat niet.
Welke bewijzen zijn daar nu echt voor?quote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Iran is anders nog steeds niet gestopt met de productie van een dergelijk wapen dus wat dat betreft......... Hoe dan ook, een oorlog is best waarschijnlijk, maar denk niet dat Iran die wint.
Uiteindelijk wel, heeft in de 2e ook gewerkt.quote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, dat is de oplossing. Laten we een derde wereldoorlog beginnen, daar zal vast vrede uit voortkomen!
Het IAEA en Israelische inlichtingendiensten maar die tweede vertrouw jij toch niet vermoedelijk. Overigens zijn daar heel veel bewijzen voor, een van de eerste kwam van een Israelische spion die wat zand in de buurt van een fabriek had laten onderzoeken.quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke bewijzen zijn daar nu echt voor?
Godwin.quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, heeft in de 2e ook gewerkt.
Wat een gezwets.quote:Op maandag 19 november 2012 16:16 schreef bojan het volgende:
[..]
De oorlog in het midden oosten zal blijven duren tot er één winnaar uitkomen (Joden of Moslims)
Joden staan het dichtst bij onze manier van leven dus moeten wij de Joden steunen. Een gematigde Islam bestaat niet.
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:24:05A direct hit was identified on the target. Four senior members of Palestinian Islamic Jihad were known to have been in the media building. reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:29:061. Baha Abu al-Ata, commndr. of PIJ #Gaza City Brigade, involved in planning attacks against #Israel, arms manufacturing, long-range rockets reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:31:562. Tissir Mahmoud Mahmed Jabari, senior PIJ operative, responsible for training within org & approving terrorist attacks against #Israel reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:34:093. Halil Batini, PIJ senior operative, a key figure in org's long-range rocket launching operations, responsible for internal security reageer retweet
Dat stelde ik hierboven al overigens.quote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:24:05A direct hit was identified on the target. Four senior members of Palestinian Islamic Jihad were known to have been in the media building. reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:29:061. Baha Abu al-Ata, commndr. of PIJ #Gaza City Brigade, involved in planning attacks against #Israel, arms manufacturing, long-range rockets reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:31:562. Tissir Mahmoud Mahmed Jabari, senior PIJ operative, responsible for training within org & approving terrorist attacks against #Israel reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:34:093. Halil Batini, PIJ senior operative, a key figure in org's long-range rocket launching operations, responsible for internal security reageer retweet
Dat het ervan stikt denk ik niet maar het lijkt me wel dat ze op die manier aan de info komen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens vrij stupide van die kopstukken, om je in dergelijke gebouwen op te houden. Vraag me ook af hoe Israël dergelijke info vergaart. Stikt het van de Mossad en snitches daar in Gaza ofzo?
Het zijn allebei achterlijke religies.quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat een gezwets.
En ja, westerse Joden veel dichter bij onze manier van leven dan Moslims uit het Midden-Oosten. Ra ra, hoe zou dat toch komen. Jodendom lijkt veel meer op de Islam dan op het Christendom, als je puur naar de inhoud van de geloven kijkt.
Ik las ergens dat een Franse journalist in een van die mediagebouwen opeens een officier van het Israelische leger aan de lijn kreeg op zijn iphone die hem aanraadde het gebouw zo snel mogelijk te verlaten. Er zitten best veel informanten ja, daarnaast wordt er gewoon veel gebruik gemaakt van technologie, Israel is ver op dat gebied uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens vrij stupide van die kopstukken, om je in dergelijke gebouwen op te houden. Vraag me ook af hoe Israël dergelijke info vergaart. Stikt het van de Mossad en snitches daar in Gaza ofzo?
Oneens.quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zijn allebei achterlijke religies.
Ja, want Israël twittert natuurlijk ook vrolijk eventuele burgerdoden door. Ik ben het met je eens, maar deze tweets bewijzen je stelling echt niet hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat stelde ik hierboven al overigens.
Maar dit laat nog maar eens zien dat Israel slechts kopstukken probeert te pakken en niet burgers.
Islam is nog een pak achterlijker.quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zijn allebei achterlijke religies.
Ik refereerde niet naar de tweets maar naar het uitschakelen van de kopstukken haha, ik bedoelde te zeggen dat ik met een andere bron er al naar had verwezen, naar dit nieuws dus.quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, want Israël twittert natuurlijk ook vrolijk eventuele burgerdoden door. Ik ben het met je eens, maar deze tweets bewijzen je stelling echt niet hoor.
Klopt, ik ben elke dag bang dat m'n buurvrouw m'n keel opensnijdt.quote:Op maandag 19 november 2012 16:47 schreef bojan het volgende:
[..]
Islam is nog een pak achterlijker.
Met Joden kan je in vrede leven, met moslims veel moeilijker
Ok.quote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik refereerde niet naar de tweets maar naar het uitschakelen van de kopstukken haha, ik bedoelde te zeggen dat ik met een andere bron er al naar had verwezen, naar dit nieuws dus.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eigenlijk is deze manier van oorlog voeren in en in triest, al begrijp ik het ergens wel. Het heeft iets weg van mieren verbranden met een vergrootglas.
Satelietje of drone gluurt continu bij de vijand. Op afstand worden doelen zeer gemakkelijk uitgeschakeld. Er komt geen soldaat meer in gevaar. Het is laf, maar ook begrijpelijk.quote:
Waarom dat stupide?quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat heeft dit met oorlog voeren te maken?quote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eigenlijk is deze manier van oorlog voeren in en in triest, al begrijp ik het ergens wel. Het heeft iets weg van mieren verbranden met een vergrootglas.
Dierenbeulquote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is daar dan laf aan, het beperkt ook het aantal slachtoffers bij je tegenstander, en schade en geweld. Ik snap niet wat je daar nou laf aan vindt want het is niet dat ze niet gewaarschuwd zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Satelietje of drone gluurt continu bij de vijand. Op afstand worden doelen zeer gemakkelijk uitgeschakeld. Er komt geen soldaat meer in gevaar. Het is laf, maar ook begrijpelijk.
Liever dit dan een grondoffensief, of, nog erger, een tapijtbombardementje.quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Satelietje of drone gluurt continu bij de vijand. Op afstand worden doelen zeer gemakkelijk uitgeschakeld. Er komt geen soldaat meer in gevaar. Het is laf, maar ook begrijpelijk.
Veilig vanuit de lucht je inferieure vijand bestoken.quote:Op maandag 19 november 2012 16:56 schreef BlaZ het volgende:
Wat heeft dit met oorlog voeren te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |