SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spel heeft echt een hoop issues en was er gister eigenlijk wel klaar mee maar moet eerlijk zeggen dat ik vandaag met Demo best lol heb gehadquote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef Frankii het volgende:
Ik zie veel mensen uit dit topic BO2 spelen. Is t vet?Voor de gezelligheid zou ik em misschien nog wel halen.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
je moet ook gewoon met assault shield spelen, beste fun die je hebt.
en voornamelijk de game niet serieus nemen
Volgens die Breivik misschien jaquote:
waarom dan toch geergerd over bo2?quote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doe ik sinds black ops 1 al niet. Ik wil gewoon een leuk spelletje.
dat had je vrijdag toch? watskeburtquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doe ik sinds black ops 1 al niet. Ik wil gewoon een leuk spelletje.
ah dd-wrt heb ik iig welquote:Op maandag 19 november 2012 02:38 schreef KoningStoma het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bufferbloat
Dit is wat er misschien aan de hand is.
http://www.embracingchaos(...)bloat-on-dd-wrt.html
Dit is wat ik heb gedaan.
Zal waarschijnlijk wel het 2de zijnquote:Op maandag 19 november 2012 02:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dan is het simpel. Ik heb de hele avond leuke potjes gehad, maar dat kan natuurlijk ook gewoon dit verradelijke spel zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 03:06 schreef KoningStoma het volgende:
Het zou me niets verbazen als daar bij Treyarch een soort hoofdkwartier is, waar ze alle gamers in de gaten houden. Daar hebben ze dan voor elke speler een draaiknop, waarmee ze de hoeveelheid bullshit kunnen instellen.
[ afbeelding ]
Ik kijk naar buiten maar ik zie niets.quote:Op maandag 19 november 2012 07:40 schreef Michhas het volgende:
Nee ik had het over 'het weer', niet over het gesprek hier. Kijk naar buiten.
Fucked up koud! Snel nog even thermo aan kunnen doen.quote:Op maandag 19 november 2012 07:40 schreef Michhas het volgende:
Nee ik had het over 'het weer', niet over het gesprek hier. Kijk naar buiten.
Thermo? Niets gewend jij.quote:Op maandag 19 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucked up koud! Snel nog even thermo aan kunnen doen.
Perfect.quote:Op maandag 19 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucked up koud! Snel nog even thermo aan kunnen doen.
Vind het wel apart dat je als moordenaar zelf DNA afstaat. Als het nu via een familielid ontdekt was...quote:Op maandag 19 november 2012 08:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ha ze hebben eindelijk de kerel die de moord op marianne vaatstra gepleegd heeft.
mobiel.nu.nl/algemeen/2961707/aanhouding-in-zaak-marianne-vaatstra.html
Ja niet echt snugger!quote:Op maandag 19 november 2012 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het wel apart dat je als moordenaar zelf DNA afstaat. Als het nu via een familielid ontdekt was...
Haaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
uggs zijn een fashion statementquote:
Hou op,doe ik niet aanquote:Op maandag 19 november 2012 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog geen instagram foto's op facebook gezien!
Zeker niet. Was met 10-12 man die bier dronken. Verder is er 15 liter wijn gekelderd, 3 flessen wodka en 6 liter champagnequote:
Op Darkness 2 na allemaal ouwe gamesquote:Op maandag 19 november 2012 10:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Weer 3 games voor 50 eu bij Media Markt.
Ik draag ze alleen met min nog wat als ik elke dag door mijn werk kilometers fietsen moet.quote:Op maandag 19 november 2012 09:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
uggs zijn een fashion statement
Je bent gewoon een zemmel.quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik draag ze alleen met min nog wat als ik elke dag door mijn werk kilometers fietsen moet.
Ik hap ook gewoon weer
Je bedoelt de games op de flyer? Zal vast wel voor meerdere games gelden.quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op Darkness 2 na allemaal ouwe games
De vorige keer niet, toen kregen sommigen gewoon die korting op alle games maar dat bleek een fout te zijn. Die actie was toen alleen voor de games in de flyerquote:Op maandag 19 november 2012 10:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bedoelt de games op de flyer? Zal vast wel voor meerdere games gelden.
Budgetbak games allemaal ja... maar misschien wel ff zo'n chatpad voor 11 euro meenemenquote:Op maandag 19 november 2012 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De vorige keer niet, toen kregen sommigen gewoon die korting op alle games maar dat bleek een fout te zijn. Die actie was toen alleen voor de games in de flyer
Msnen via Xbox. Fuck Yeah!quote:Op maandag 19 november 2012 11:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Budgetbak games allemaal ja... maar misschien wel ff zo'n chatpad voor 11 euro meenemen
of smartglass gebruikenquote:Op maandag 19 november 2012 11:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Budgetbak games allemaal ja... maar misschien wel ff zo'n chatpad voor 11 euro meenemen
je weet.. msn, facebook, internet explorer dit dat allesquote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Msnen via Xbox. Fuck Yeah!
+ Gratis headset...
Nope, draait nu ook op iOs en Android (wel vanaf 4.0)quote:
Ah, appje downloaden dus?quote:Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nope, draait nu ook op iOs en Android (wel vanaf 4.0)
Die maar unlocken in de 2de prestige.quote:Op maandag 19 november 2012 11:38 schreef Cliffy het volgende:
Had trouwens niet moeten prestigen.. heb nou natuurlijk geen betties meer
Staat gewoon in de Appstore/Google Playquote:
lvl 35 ofzo toch?quote:Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die maar unlocken in de 2de prestige.
Pauper dingenquote:Op maandag 19 november 2012 11:38 schreef Cliffy het volgende:
Had trouwens niet moeten prestigen.. heb nou natuurlijk geen betties meer
Geen no-scope?quote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
wacht maar tot ik een 360 bouncing betty frisbee kill maak
quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik net als mw3 een wapen unlocken als ik wil prestigen?
Of lvl 38quote:
Zoals-ie nu werkt nietquote:
wacht nog een weekjequote:
Het heeft dus bij alle voorgaande MP games ook gewoon aan je eigen hardware gelegen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zoals-ie nu werkt niet
Ik heb gister de buffergrootte van mijn router zo laag mogelijk gezet en sindsdien weinig rare onzin.
Ga jij btw ook nog aan de BO2?quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het heeft dus bij alle voorgaande MP games ook gewoon aan je eigen hardware gelegen?
Misschien dat ik hem ooit eens ergens oppik, maar ik hoef hem niet zo nodig. Black Ops 1 vond ik aardig, maar niet geweldig, MW3 vond ik verschrikkelijk en ik ben een beetje klaar met de cod's eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga jij btw ook nog aan de BO2?
Niet echt. Ik heb iets gedaan om een bottleneck, die in veel apparatuur voorkomt, te verminderen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het heeft dus bij alle voorgaande MP games ook gewoon aan je eigen hardware gelegen?
Ah oke wel beter voor jouquote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb gister de buffergrootte van mijn router zo laag mogelijk gezet e
Paar potjes meestalquote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah oke wel beter voor jouIk zal ergens anders wel kijken
Speelt iedereen vaak op Nuketown?
Hmm misschien omdat het maandag is? Zal wel morgen worden denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem ooit eens ergens oppik, maar ik hoef hem niet zo nodig. Black Ops 1 vond ik aardig, maar niet geweldig, MW3 vond ik verschrikkelijk en ik ben een beetje klaar met de cod's eigenlijk.
Wie weet als jullie hem over een aantal weken nog steeds spelen en de game ergens 2e/3e/4e hands op te pikken is, ik weet het niet.
Jouw games nog niet binnen gehad trouwens
quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stoma's spel voor hij zijn instellingen heeft veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |