SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spel heeft echt een hoop issues en was er gister eigenlijk wel klaar mee maar moet eerlijk zeggen dat ik vandaag met Demo best lol heb gehadquote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef Frankii het volgende:
Ik zie veel mensen uit dit topic BO2 spelen. Is t vet?Voor de gezelligheid zou ik em misschien nog wel halen.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
je moet ook gewoon met assault shield spelen, beste fun die je hebt.
en voornamelijk de game niet serieus nemen
Volgens die Breivik misschien jaquote:
waarom dan toch geergerd over bo2?quote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doe ik sinds black ops 1 al niet. Ik wil gewoon een leuk spelletje.
dat had je vrijdag toch? watskeburtquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doe ik sinds black ops 1 al niet. Ik wil gewoon een leuk spelletje.
ah dd-wrt heb ik iig welquote:Op maandag 19 november 2012 02:38 schreef KoningStoma het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bufferbloat
Dit is wat er misschien aan de hand is.
http://www.embracingchaos(...)bloat-on-dd-wrt.html
Dit is wat ik heb gedaan.
Zal waarschijnlijk wel het 2de zijnquote:Op maandag 19 november 2012 02:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dan is het simpel. Ik heb de hele avond leuke potjes gehad, maar dat kan natuurlijk ook gewoon dit verradelijke spel zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 03:06 schreef KoningStoma het volgende:
Het zou me niets verbazen als daar bij Treyarch een soort hoofdkwartier is, waar ze alle gamers in de gaten houden. Daar hebben ze dan voor elke speler een draaiknop, waarmee ze de hoeveelheid bullshit kunnen instellen.
[ afbeelding ]
Ik kijk naar buiten maar ik zie niets.quote:Op maandag 19 november 2012 07:40 schreef Michhas het volgende:
Nee ik had het over 'het weer', niet over het gesprek hier. Kijk naar buiten.
Fucked up koud! Snel nog even thermo aan kunnen doen.quote:Op maandag 19 november 2012 07:40 schreef Michhas het volgende:
Nee ik had het over 'het weer', niet over het gesprek hier. Kijk naar buiten.
Thermo? Niets gewend jij.quote:Op maandag 19 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucked up koud! Snel nog even thermo aan kunnen doen.
Perfect.quote:Op maandag 19 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucked up koud! Snel nog even thermo aan kunnen doen.
Vind het wel apart dat je als moordenaar zelf DNA afstaat. Als het nu via een familielid ontdekt was...quote:Op maandag 19 november 2012 08:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ha ze hebben eindelijk de kerel die de moord op marianne vaatstra gepleegd heeft.
mobiel.nu.nl/algemeen/2961707/aanhouding-in-zaak-marianne-vaatstra.html
Ja niet echt snugger!quote:Op maandag 19 november 2012 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het wel apart dat je als moordenaar zelf DNA afstaat. Als het nu via een familielid ontdekt was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |