Zoals-ie nu werkt nietquote:
wacht nog een weekjequote:
Het heeft dus bij alle voorgaande MP games ook gewoon aan je eigen hardware gelegen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zoals-ie nu werkt niet
Ik heb gister de buffergrootte van mijn router zo laag mogelijk gezet en sindsdien weinig rare onzin.
Ga jij btw ook nog aan de BO2?quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het heeft dus bij alle voorgaande MP games ook gewoon aan je eigen hardware gelegen?
Misschien dat ik hem ooit eens ergens oppik, maar ik hoef hem niet zo nodig. Black Ops 1 vond ik aardig, maar niet geweldig, MW3 vond ik verschrikkelijk en ik ben een beetje klaar met de cod's eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga jij btw ook nog aan de BO2?
Niet echt. Ik heb iets gedaan om een bottleneck, die in veel apparatuur voorkomt, te verminderen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het heeft dus bij alle voorgaande MP games ook gewoon aan je eigen hardware gelegen?
Ah oke wel beter voor jouquote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb gister de buffergrootte van mijn router zo laag mogelijk gezet e
Paar potjes meestalquote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah oke wel beter voor jouIk zal ergens anders wel kijken
Speelt iedereen vaak op Nuketown?
Hmm misschien omdat het maandag is? Zal wel morgen worden denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem ooit eens ergens oppik, maar ik hoef hem niet zo nodig. Black Ops 1 vond ik aardig, maar niet geweldig, MW3 vond ik verschrikkelijk en ik ben een beetje klaar met de cod's eigenlijk.
Wie weet als jullie hem over een aantal weken nog steeds spelen en de game ergens 2e/3e/4e hands op te pikken is, ik weet het niet.
Jouw games nog niet binnen gehad trouwens
quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stoma's spel voor hij zijn instellingen heeft veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |