Thermo? Niets gewend jij.quote:Op maandag 19 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucked up koud! Snel nog even thermo aan kunnen doen.
Perfect.quote:Op maandag 19 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucked up koud! Snel nog even thermo aan kunnen doen.
Vind het wel apart dat je als moordenaar zelf DNA afstaat. Als het nu via een familielid ontdekt was...quote:Op maandag 19 november 2012 08:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ha ze hebben eindelijk de kerel die de moord op marianne vaatstra gepleegd heeft.
mobiel.nu.nl/algemeen/2961707/aanhouding-in-zaak-marianne-vaatstra.html
Ja niet echt snugger!quote:Op maandag 19 november 2012 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het wel apart dat je als moordenaar zelf DNA afstaat. Als het nu via een familielid ontdekt was...
Haaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
uggs zijn een fashion statementquote:
Hou op,doe ik niet aanquote:Op maandag 19 november 2012 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog geen instagram foto's op facebook gezien!
Zeker niet. Was met 10-12 man die bier dronken. Verder is er 15 liter wijn gekelderd, 3 flessen wodka en 6 liter champagnequote:
Op Darkness 2 na allemaal ouwe gamesquote:Op maandag 19 november 2012 10:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Weer 3 games voor 50 eu bij Media Markt.
Ik draag ze alleen met min nog wat als ik elke dag door mijn werk kilometers fietsen moet.quote:Op maandag 19 november 2012 09:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
uggs zijn een fashion statement
Je bent gewoon een zemmel.quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik draag ze alleen met min nog wat als ik elke dag door mijn werk kilometers fietsen moet.
Ik hap ook gewoon weer
Je bedoelt de games op de flyer? Zal vast wel voor meerdere games gelden.quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op Darkness 2 na allemaal ouwe games
De vorige keer niet, toen kregen sommigen gewoon die korting op alle games maar dat bleek een fout te zijn. Die actie was toen alleen voor de games in de flyerquote:Op maandag 19 november 2012 10:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bedoelt de games op de flyer? Zal vast wel voor meerdere games gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |