En TDquote:
And countingquote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef rgras het volgende:
INT returned for a TD!
Zo, zouden de Pats een 21 point lead kunnen verneuken in de 4th quarter?
quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef rgras het volgende:
INT returned for a TD!
Zo, zouden de Pats een 28 point lead kunnen verneuken in de 4th quarter?
Het hele seizoen al, een verademing na jarenlang een running game te hebben gehad die eigenlijk niet bestond.quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef vivelafete het volgende:
De running game van de Pats is nu wel echt behoorlijk sterk zeg!
Inderdaad. Daar ging Edelman weer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef rgras het volgende:
[..]
Het hele seizoen al, een verademing na jarenlang een running game te hebben gehad die eigenlijk niet bestond.
Het 'ventje' heeft al 228 total yards vandaag!quote:Op maandag 19 november 2012 01:10 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar ging Edelman weer.
Raar. Volgens NFL.com spelen ze inderdaad twee keer uit tegen de Texans in twee weken. Die 9-1 en 8-1 is ook vreemd.quote:
Ehr..quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef rgras het volgende:
INT returned for a TD!
Zo, zouden de Pats een 35 point lead kunnen verneuken in de 4th quarter?
Die zullen ze donderdag waarschijnlijk ook wel nodig hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef rgras het volgende:
[..]
Ehr..
Fijn om te zien dat ze een sterke Q4 kunnen hebben.
Lekker lullig zeg aangezien ze al met dik 30 punten voorstonden. Why was he still out there?quote:Adam Schefter @AdamSchefter
As @tomecurran reported, Patriots TE Rob Gronkowski broke his forearm. Am told he did it on the Patriots' last extra point.
quote:Late in the fourth quarter of their 24-20 loss to the Green Bay Packers, Fox TV cameras caught Lions receivers coach Shawn Jefferson yelling at offensive coordinator Scott Linehan on the sideline about receiver Titus Young.
Jefferson appeared to mouth, “Take him out. I can’t do it no more.” The clip aired with 1:13 left in the fourth quarter, shortly after Lions quarterback Matthew Stafford threw four straight incompletions – two to Young – on a drive that stalled at their own 20-yard line.
Young, who’s been in and out of the doghouse for his erratic behavior, was benched for the Lions’ final three offensive plays on their next series.
Dat maakt ze zo fucking gevaarlijk nu. Eerst was het alleen Brady nu moeten de defenses ook nog rekening houden met rushes ... niet te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef rgras het volgende:
[..]
Het hele seizoen al, een verademing na jarenlang een running game te hebben gehad die eigenlijk niet bestond.
En Gronkquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:48 schreef rgras het volgende:
Wow, Cutler ook al geblesseerd. QB's are dropping like flies!
fixedquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:40 schreef rgras het volgende:
Zeker, gelukkig schijnt Hernandez Sanchez donderdag te kunnen spelen.
lolquote:
Op NFL.com staat nu een lijst met de top zoveel busts van 2k era. Snap meteen waarom de Raiders het zo slecht doenquote:Op woensdag 21 november 2012 07:02 schreef zjroentje het volgende:
Raiders waive Curry. Dat is toch één van de grotere busts van de laatste jaren.
Hele class (alle positie's) voor de 2013 draft is niet echt bijzonder. Er zit wel wat tussen maar het is niet zo makkelijk shoppen als afgelopen jaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd naar de draft QB's volgend jaar. Heb niet het idee dat het het niveau van dit jaar zal halen.
Te'o zal wel de no1 pick worden. Of is Marqise Lee eligible?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hele class (alle positie's) voor de 2013 draft is niet echt bijzonder. Er zit wel wat tussen maar het is niet zo makkelijk shoppen als afgelopen jaar.
Lee is pas in 2014 eligible.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Te'o zal wel de no1 pick worden. Of is Marqise Lee eligible?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef rgras het volgende:
Pats @ Jets zijn altijd leuke wedstrijden.
Dat wist iedereen al toch voor het seizoenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]![]()
En als de Pats winnen toch wel de "vorentscheidung" in de AFC East.
Je weet nooit hoe Sanchez zich ontwikkelt en met Tebow als backup... berg je maar. Gevaarlijke outsiderquote:Op woensdag 21 november 2012 23:18 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat wist iedereen al toch voor het seizoen![]()
Deed het dan ook niet onverdienstelijk afgelopen weekend, maar vraag me af of het niet een te opportunistische beslissing is. Bears vielen trouwens wel verschrikkelijk tegen zeg!quote:Op donderdag 22 november 2012 06:59 schreef zjroentje het volgende:
Kaepernick de starter voor de 49ers deze week ...
Dacht ik ook?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Elke "scoring play" is toch reviewed bij the booth?
Daarom had Schwartz die vlag niet hoeven gooien.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Elke "scoring play" is toch reviewed bij the booth?
Aan de andere kant moet een head coach ook gewoon weten dat elke touchdown naar de booth gaat voor review.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef Ricard0j het volgende:
Door het gooien van de 'flag' is de kans om de touchdown te reviewen verkeken. Lekkere regel.
Zeker. Je eigen domheid benadeelt het team in dezequote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet een head coach ook gewoon weten dat elke touchdown naar de booth gaat voor review.
Waarschijnlijk kruipt die Foster de end-zone in en dan gooit meneer Schwartz nog een keer met zijn challenge flagquote:
Ze missen vooral Cushing natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef The_Playmaker het volgende:
De Texans houden geen LB's meer over.Het is voor hun te hopen dat Joseph volgende week kan spelen want zonder hem is hun secondary nu al 2 weken achter elkaar zo lek als een zeef.
Iedereen doet altijd of die Lions goed zijn, maar dat zijn ze al jaren niet, op 1 goed jaar na.quote:
Ach, men roept hetzelfde over de Texans.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Iedereen doet altijd of die Lions goed zijn, maar dat zijn ze al jaren niet, op 1 goed jaar.
Is toch ook logisch met de nieuwe regels, elk twijfelgeval qua turnovers/scores gewoon door laten spelen, wordt toch wel gereviewed. (buiten coaches chalengesquote:Op donderdag 22 november 2012 22:20 schreef PirE het volgende:
Echt die refs willen wel heel graag de bal aan Houston geven![]()
.
Straks geven ze nog een TD aan Houston als ze over de 50 yard lijn komen
Ik dacht het welquote:Op donderdag 22 november 2012 22:30 schreef Silver_Shark het volgende:
worden Redskins en cowboys gedelayed?
Wordt gewoon Houston by 6quote:
ESPN America & bierquote:
Vooralsnog alleen dit jaar, normaal gesproken ongeveer ¤215,- per seizoen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef BobW het volgende:
[..]
NFL Gamepass, is gratis voor Nederlanders.
ESPNAmerica.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef BobW het volgende:
[..]
NFL Gamepass, is gratis voor Nederlanders.
Helaas geen optie.quote:
Texans by 3quote:
Na vorige week zeker niet, had volgens mij een perferct passer rating.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:59 schreef Silver_Shark het volgende:
is die griffin 3 nog een hype of is dat al voorbij?
Dat begreep ik ook niet echt. De rest van de WR's doen helemaal niks en alleen Daniels word ook vaak gebruikt.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef Boe-man het volgende:
Waarom dubbel teamen ze Johnson niet altijd?
Eerst nog even een pick gooienquote:
Moet ook werken, maar wil die wedstrijd toch wel live zien. En dan maar kijken hoe ik de vrijdag doorkomquote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Eerst nog even een pick gooien.
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga. Pats/Jets is toch veels te laat en ik moet morgen gewoon werken.
Bij de vorige wedstrijd wel, maar bij deze wedstrijd niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:28 schreef Xetran het volgende:
jullie ook af en toe lagere resoluties stream af en toe de hele dag al?
Ben ik blij dat ik de defense van de Patriots in mijn fantasy team heb gezet.quote:
En Woody Johnson vond het allemaal wel amuserend vanuit z'n sky box. Je begint je af te vragen of het bij Johnson wel gaat om de sportieve prestaties of puur om de media aandacht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef zjroentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hardop lachen.
Die 'handoff' voorafgaand hieraan aan Greene. Schitterend. We callen een running play maar vertellen het de RB niet!
quote:The NFL will discuss changing the coach's challenge rule that caused the penalty to the Lions in Thursday's game.
Wel jammer dat het eerst mis moet gaan voordat ze er wat aan doen.quote:
I love my Pats last night.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef rgras het volgende:
![]()
http://www.nfl.com/news/s(...)-in-under-60-seconds
Precies, gewoon een review + 15 yards penalty.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel jammer dat het eerst mis moet gaan voordat ze er wat aan doen.
Het is gewoon krom dat een reviewable play unreviewable wordt omdat meneer de coach een vlaggetje gooit op het verkeerde moment.
Typisch Steelers, slecht spelen tegen slechte teams en goed spelen tegen goede teams.quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Littlecreep het volgende:
Jezus christus, wat zijn de Steelers slecht bezig. Weer een fumble
Yup. Frustratie ten top hier. Een third-string QB. Al drie fumbles, Voorlopig Redmann out, Mendenhall out. Het verbaast me dat we nog spelers over zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 20:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Typisch Steelers, slecht spelen tegen slechte teams en goed spelen tegen goede teams.
Haha ja echt humor. Misschen gaan de dolphins dan beter zwemmen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:01 schreef PirE het volgende:
LOL, sprinklers gaan ineens aan bij Seahawks @ Dolphins![]()
Seahawks uit en thuis is een enorm verschil. Dus zo verrassend is het verlies nou ook weer niet.quote:Op zondag 25 november 2012 21:59 schreef PirE het volgende:
En de Dolphins winnen....
Pro is dus net zo voorspelbaar als college![]()
Ja, die andere zijn met Brees.quote:Op zondag 25 november 2012 22:59 schreef vivelafete het volgende:
Bestaan er ook nog reclames zonder Rodgers er in? Damn, die gast is aan het harken.
Of Peyton.quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja, die andere zijn met Brees.
om je vingers bij af te likken en dat deed Drew dan ookquote:Op maandag 26 november 2012 00:20 schreef vivelafete het volgende:
So, nice pick!
Hoe hij de endzone induikt
quote:
ORF! Ook nog best veel naar gekeken toen we dat hier op de kabel hadden en ik geen andere mogelijkheid (op de TV) had om te kijken. Beetje suf commentaar, maar goed.quote:Op maandag 26 november 2012 00:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zojuist een Oostenrijkse zender gevonden die het live uitzendt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ORF, maar Pulse Tv. Hopelijk gaan ze dit iig doen tot en met de Super Bowl. Commentaar is idd nogal suf gesnater en helaas geen amerikaans commentaar maar ok, het is iig iets en beter dan een vage internetstroomquote:Op maandag 26 november 2012 00:38 schreef vivelafete het volgende:
[..]
ORF! Ook nog best veel naar gekeken toen we dat hier op de kabel hadden en ik geen andere mogelijkheid (op de TV) had om te kijken. Beetje suf commentaar, maar goed.
Was daarvoor al, ik heb gewoon een hekel aan statwhoring en Brees/Saints zijn daar toch wel experts in. Een echt goede QB heeft dat niet nodig en een echt goede QB kan ook gewoon een road game winnen in de play-offs.quote:Op maandag 26 november 2012 00:37 schreef vivelafete het volgende:
[..]![]()
Vanwaar die Brees/Saints-haat eigenlijk? Komt dat door de bountyscandal, of was het ervoor ook al?
Ah okee, mooi dat je wat gevonden hebt! Heb je niet de mogelijkheid om via NFL gamepass te kijken?quote:Op maandag 26 november 2012 00:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen ORF, maar Pulse Tv. Hopelijk gaan ze dit iig doen tot en met de Super Bowl. Commentaar is idd nogal suf gesnater en helaas geen amerikaans commentaar maar ok, het is iig iets en beter dan een vage internetstroom
Inderdaad. Raar dit.quote:Op maandag 26 november 2012 01:16 schreef trance_fan het volgende:
Ik ben blij voor de ravens maar van die spot klopt geen hol van.
Ik wist niet dat dat kon en ik weet niet zeker of die stream goed is. Bovendien kan ik dat denk ik niet opnemen en de volgende dag zonder ads of pauzes bekijken. Maar is misschien wel een goed idee voor volgend weekend. Thanksquote:Op maandag 26 november 2012 00:55 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ah okee, mooi dat je wat gevonden hebt! Heb je niet de mogelijkheid om via NFL gamepass te kijken?
Heb je dan ook hekel aan de Pats? Over teams gesproken die vaak onnodig de score met hun starters opvoeren vind ik ze erger dan de Saints.quote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Was daarvoor al, ik heb gewoon een hekel aan statwhoring en Brees/Saints zijn daar toch wel experts in. Een echt goede QB heeft dat niet nodig en een echt goede QB kan ook gewoon een road game winnen in de play-offs.
quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Nagil het volgende:
Heb je dan ook hekel aan de Pats? Over teams gesproken die vaak onnodig de score met hun starters opvoeren vind ik ze erger dan de Saints.
Bill's filosofie. Je weet nooit of er een comeback komt.quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Nagil het volgende:
Zo, Packers lekker vernederd zeg. Blijft toch vreemd dat de Giants alleen het beste uit zichzelf kunnen als het er écht om gaat.
[..]
Heb je dan ook hekel aan de Pats? Over teams gesproken die vaak onnodig de score met hun starters opvoeren vind ik ze erger dan de Saints.
Vroeger was Bill ook een stuk zekerder want toen had hij alles op film, nu heeft hij minder filmmateriaalquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Bill's filosofie. Je weet nooit of er een comeback komt.
Net op ESPN LPG - License Plate Guy. Wat een gast!
quote:Just five days after getting shellacked by the New England Patriots, New York Jets’ quarterback Mark Sanchez is still confident about his team’s playoff chances, despite a 4-7 record. Perhaps when things have hit rock bottom there’s nowhere to go but up, but unless Sanchez has plans to steal some of Tim Tebow‘s magic, the Jets don’t stand much of a chance.
“We feel great. We love our chances. We’ve got a special group,” Sanchez told David Satriano of the New York Post.
4 interceptie's meer en onze vingerlikkende statwhore had nog een record gehad (most INTs in a single game).quote:On a night when the Saints' defense played more than well enough to win, Brees threw five interceptions in a 23-13 loss. His streak of 54 consecutive games with a touchdown pass is over. His team's playoff hopes might have gone with it.
LOL. Da's een record dat veel mensen hem wel gunnen denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:27 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
4 interceptie's meer en onze vingerlikkende statwhore had nog een record gehad (most INTs in a single game).
Er wordt nog geen naam genoemd. Treurig nieuwsquote:A Kansas City Chiefs player died of a self-inflicted gunshot wound Saturday morning at the team's training facility, Kansas City Police spokesperson Kathy Childs said.
The shooting occured at 7:50 a.m. local time at the team's facility near Arrowhead Stadium.
Police also said another shooting off-site was linked to the shooting.
The Chiefs have released a statement in regard to the incident:
"We can confirm that there was an incident at Arrowhead earlier this morning. We are cooperating with authorities in their investigation."
Dat is niet best. Hoop niet dat de wedstrijden de reden is geweest.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Er wordt nog geen naam genoemd. Treurig nieuws
Dit idd, het zou gaan om Jovan Belcher volgens diverse sites.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef zjroentje het volgende:
Wtf.
Hij zou ook zijn vriendin hebben doodgeschoten.
upper level lijkt me 2e ring, tussen upper en lower zitten de suites. Het zijn overigens alleen season tickets die dan on sale gaan, voor beide wedstrijden. Ik wacht wel op single game tickets, die jags niners hoef Ik niet bij te zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wembley tickets voor beide matches gaan Dinsdag 4 december in de verkoop.
Ze zijn alleen niet duidelijk in wat nou het verschil is tussen de lower sideline tickets en upper sideline tickets (row1-20). Iemand enig idee? Is die upper het rijtje stoelen vlak onder level 2, of is dat boven level 2?
Seating chart
http://wembleystadium.com(...)tm_content=#seat:552|event:sports
Damn. Dat zijn geen fijne dingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:12 schreef Sasman het volgende:
Blijkbaar waren ze net ook vader en moeder geworden en laten ze hun baby van 3 maanden achter.
waarom niet? Tis niet de eerste keer dat er doden te betreuren zijn gedurende het seizoen en toen gingen de wedstrijden ook gewoon door, en plek voor inhaalwedstrijden is het niet in het schedule. Gaat mi dus gewoon door, na een minuut stiltequote:Op zaterdag 1 december 2012 18:22 schreef zjroentje het volgende:
Schijnt zich ook voor de ogen van Crennel en Pioli doodgeschoten te hebben ...
Lijkt me dat de wedstrijd morgen tegen de Panthers niet doorgaat.
en dan een foto van B o A stadium erbij zettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:50 schreef bambino het volgende:
Hier het hele verhaal
http://www.nu.nl/sport/2971746/nfl-speler-pleegt-zelfmoord.html
quote:The Kansas City Chiefs and Carolina Panthers will play their Week 13 game as scheduled on Sunday following the shooting death of linebacker Jovan Belcher.
The Chiefs released a statement confirming the decision.
"After discussions between the league office, head coach Romeo Crennel and Chiefs team captains, the Chiefs advised the NFL that it will play tomorrow's game vs. the Carolina Panthers at its originally scheduled time."
It was reported earlier Saturday that the NFL had advised the Panthers to travel to Kansas City as originally planned. The two teams will play Sunday at 1 p.m. ET.
There had been speculation the game could be postponed given the tragic events that unfolded Saturday morning. Belcher, a fourth-year linebacker with the Chiefs, shot and killed his girlfriend before shooting himself at the Chiefs' team complex at Arrowhead Stadium.
Police say coach Romeo Crennel and general manager Scott Pioli spoke with Belcher at the facility before he fatally shot himself as police arrived at the scene.
Waarom zou dat niet doorgaan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kansas - West Virginia gaat wel door....
Denk ook tweede ring. Die 2e wedstrijd hoeft ook niet zo nodig, maar die 1e wil ik des te meer. En wie weet is deze ook wel leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:39 schreef Guard het volgende:
[..]
upper level lijkt me 2e ring, tussen upper en lower zitten de suites. Het zijn overigens alleen season tickets die dan on sale gaan, voor beide wedstrijden. Ik wacht wel op single game tickets, die jags niners hoef Ik niet bij te zijn
Ik vind de investering in een weekendje London net iets te groot om te gokken op een leuk potje...quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Denk ook tweede ring. Die 2e wedstrijd hoeft ook niet zo nodig, maar die 1e wil ik des te meer. En wie weet is deze ook wel leuk.
De prijzen voor de upper sideline zijn overigens stukken goedkoper, enig idee hoe het zit met de overige plekken? Dit jaar heb ik namelijk 60 pond betaald voor plaatsen die nu 45 pond kosten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Denk ook tweede ring. Die 2e wedstrijd hoeft ook niet zo nodig, maar die 1e wil ik des te meer. En wie weet is deze ook wel leuk.
Ik ga waarsch ook alleen voor Steelers - Vikings. Wedstrijd is ook op 29 september. Dan is het weer ook nog prima en is het nog best lang licht. Ik houd niet zo van koude stadionsquote:Op zondag 2 december 2012 00:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind de investering in een weekendje London net iets te groot om te gokken op een leuk potje...
Ik ga alleen voor de Steelers vs Vikings
Bedoel je de Steelers of de 49ers.quote:Op zondag 2 december 2012 13:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ach, het is ook wel leuk om de verliezend super bowl finalisten aan het werk te zien.
CBS pre game show heeft ook genoeg om je aan te irriteren..quote:Op zondag 2 december 2012 18:15 schreef vivelafete het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan de pre-game show van ESPN, vooral die gare stem van die anchor kan ik niet verdragen. Had graag gezien dat de CBS-show uit zou worden gezonden, die is wat mij betreft een stuk vermakelijker. Ook die van NFL Network vind ik een stuk beter
beetje off-topic: ik heb trouwens ook bij College Football dat ik na een tijdje knettergek word van dat steeds maar terugkomend kutdeuntje.
Klopt hoor, ik snap dat ESPN America geen andere show dan die van ESPN gaat uitzenden, maar op de een of andere manier ligt de show van CBS me veel beter. Vind het een veel leuker team en trouwens ook de leukste en prettigste AF-zender. Helaas is de CBS-show niet zo goed te vinden, dus dan maar NFL Network kijken, ook prima.quote:Op zondag 2 december 2012 18:20 schreef Guard het volgende:
[..]
CBS pre game show heeft ook genoeg om je aan te irriteren..
Bovendien CBS show op ESPN zender gaat natuurlijk niet gebeuren...
Het gelul op ESPN boeit me ook niet echt, maar de items zijn meestal wel goed te pruimen (al zijn het soms ook onvervalste tear jerkers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |