om je vingers bij af te likken en dat deed Drew dan ookquote:Op maandag 26 november 2012 00:20 schreef vivelafete het volgende:
So, nice pick!
Hoe hij de endzone induikt
quote:
ORF! Ook nog best veel naar gekeken toen we dat hier op de kabel hadden en ik geen andere mogelijkheid (op de TV) had om te kijken. Beetje suf commentaar, maar goed.quote:Op maandag 26 november 2012 00:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zojuist een Oostenrijkse zender gevonden die het live uitzendt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ORF, maar Pulse Tv. Hopelijk gaan ze dit iig doen tot en met de Super Bowl. Commentaar is idd nogal suf gesnater en helaas geen amerikaans commentaar maar ok, het is iig iets en beter dan een vage internetstroomquote:Op maandag 26 november 2012 00:38 schreef vivelafete het volgende:
[..]
ORF! Ook nog best veel naar gekeken toen we dat hier op de kabel hadden en ik geen andere mogelijkheid (op de TV) had om te kijken. Beetje suf commentaar, maar goed.
Was daarvoor al, ik heb gewoon een hekel aan statwhoring en Brees/Saints zijn daar toch wel experts in. Een echt goede QB heeft dat niet nodig en een echt goede QB kan ook gewoon een road game winnen in de play-offs.quote:Op maandag 26 november 2012 00:37 schreef vivelafete het volgende:
[..]![]()
Vanwaar die Brees/Saints-haat eigenlijk? Komt dat door de bountyscandal, of was het ervoor ook al?
Ah okee, mooi dat je wat gevonden hebt! Heb je niet de mogelijkheid om via NFL gamepass te kijken?quote:Op maandag 26 november 2012 00:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen ORF, maar Pulse Tv. Hopelijk gaan ze dit iig doen tot en met de Super Bowl. Commentaar is idd nogal suf gesnater en helaas geen amerikaans commentaar maar ok, het is iig iets en beter dan een vage internetstroom
Inderdaad. Raar dit.quote:Op maandag 26 november 2012 01:16 schreef trance_fan het volgende:
Ik ben blij voor de ravens maar van die spot klopt geen hol van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |