SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
ik en hypo met oud en nieuw jaquote:
hypo en ik danquote:
Altijd haat op mijn TT's ik breek je chest open g nie focken me mij g noh gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gedaan.quote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef Taexon het volgende:
Nieuwe tractor hadden we beloofd
[ afbeelding ]
Altijd van die sentimentele nigga tt's wrm?!?!quote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Altijd haat op mijn TT's ik breek je chest open g nie focken me mij g noh g
nooit sentimentele nigga tt's altijd droevige shiz.quote:Op zondag 18 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Altijd van die sentimentele nigga tt's wrm?!?!
ik zeg dat anders nooitquote:Op zondag 18 november 2012 23:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja wel snow verbeteren maar zelf ho maar.
Mijn ratten heten Muis en Fretquote:Op zondag 18 november 2012 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa, de mijne heet Gizmo en komt altijd zeuren als hij opgepakt wil worden
quote:Op zondag 18 november 2012 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa, de mijne heet Gizmo en komt altijd zeuren als hij opgepakt wil worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had ooit een dwerghamster, zo lief
quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Taexon het volgende:
OV je lijkt niet in de fotoWat is er mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Klopt niet G, jouw kip werd zeker gepest.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn ratten heten Muis en Fret
had vroeger een kip die hete Haan
Die van mij heeft geen ziel.quote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
wij hadden er ook 1 thuis en als je er in kneep maakte die geluiden en bewoog die
quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Taexon het volgende:
OV je lijkt niet in de fotoNu impliceer je dus dat ik wel lijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
je hebt een olifantenslurfquote:
Echt een hosselaar hier jaquote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omg lovergirl, beetje 2 katten versieren
Awhh, me jellyquote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaadheb nu een goudhamster
ik vond het toen wel kloppenquote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt niet G, jouw kip werd zeker gepest.
Toen wij met school op wintersport gingen was er ook 1 neger meequote:
Ik kan mij niet voorstellen waarom dit grappig moet zijn.quote:
Wij hadden ook altijd goudhamsters, die waren tenminste nog een beetje grootquote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaadheb nu een goudhamster
Mag ik bij jou komen wonen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En 2 katten, 1 konijn en nog een hond
Haha schattigquote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik vond het toen wel kloppen
ik wou persee een haan dus ik dacht van... ik noem me kip haan..
me 2e kip hete Sjakiedie was cool en had een rare snavel..
(ps ik was 3 toen ik haan die naam gaf)
quote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen waarom dit grappig moet zijn.
Programma op RTL 5quote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen waarom dit grappig moet zijn.
Mijn vader dacht op zijn 40ste dat hij wel even zou leren schaatsenquote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toen wij met school op wintersport gingen was er ook 1 neger meewe zijn verder geen 1 neger tegengekomen
Ditquote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Dieren zijn tofde meeste dan
ik heb een Franse Bulldog, eigenwijze beestenquote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit
Ben zelf vooral fan van grote hondenwil weer een herdershond...
![]()
Maar dan wel lekker opleiding etc doen tot bijthond
Bulldogs zijn stoerquote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een Franse Bulldog, eigenwijze beesten
quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh het heet rappers in de sneeuw ipv negers
Er is geen sneeuw XDXDquote:Op zondag 18 november 2012 23:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh het heet rappers in de sneeuw ipv negers
Hoi OVquote:
Alles goed?quote:
Hey Heppiequote:
Ook goed jaquote:
Soms is dat juist leukquote:Op zondag 18 november 2012 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker! maar ze hebben wel een eigen wil
Hey beveiligerquote:
hoe is het daar?quote:
haha jawel, de clowns onder de hondenquote:Op zondag 18 november 2012 23:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Soms is dat juist leukeen hond met een persoonlijkheid xD
Goed goed, beetje boredquote:
Aww, ach het is wel zondag alweer heh, ga anders slapenquote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goed, beetje bored
En daar?
Inderdaad maar dat is het juist, ik kan niet slapen dus ik dacht: ik zoek entertainment. Maar nee niksquote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aww, ach het is wel zondag alweer heh, ga anders slapen
Wat aan de vermoeide kantmaar verder helemaal goed
Van?quote:
tsja als je dat doet blijf je wakker hehquote:Op zondag 18 november 2012 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad maar dat is het juist, ik kan niet slapen dus ik dacht: ik zoek entertainment. Maar nee niks
Teveel gewerkt of gewoon te weinig/slecht geslapen?
Prachtig hoe die geeneens legaal kan uitsprekenquote:
Maar ook moequote:Op zondag 18 november 2012 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tsja als je dat doet blijf je wakker heh
Weinig geslapen, misschien wel beter, slaap ik beter wanneer ik MOET slapen
sucseks.quote:Op zondag 18 november 2012 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prachtig hoe die geeneens legaal kan uitspreken
en 1 miljoen is 7 nullen G
Sukseksquote:Op zondag 18 november 2012 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prachtig hoe die geeneens legaal kan uitspreken
en 1 miljoen is 7 nullen G
oh okeokequote:
Niet echt nee, maar heb toch avonddienstquote:Op zondag 18 november 2012 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar ook moe
Ik ken het maar dan wordt je niet fijn wakker, heb ik tenminste
Welterustenquote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Oceanview het volgende:
Love in the wild krijgt nu al van mij een.
Voor de rest ik ben slapen.
Trustequote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Oceanview het volgende:
Love in the wild krijgt nu al van mij een.
Voor de rest ik ben slapen.
Oh haha niet in slaap vallen hè!quote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar heb toch avonddiensthoef er pas half 3 te zijn
Nahquote:Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
is het heel asociaal als ik zeg dat ik schijtziek word van die 3e wereld reclames...?
Ze duren altijd verdomd lang..
is wel zoquote:Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
is het heel asociaal als ik zeg dat ik schijtziek word van die 3e wereld reclames...?
gewoon adblocker gebruikenquote:Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
Op je tv?quote:
XDXDquote:
hahaha jij lekker geslapen?quote:Op maandag 19 november 2012 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet echt eens 5 posts teruglezen voordat ik zelf iets post
Mja opzich welquote:Op maandag 19 november 2012 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha jij lekker geslapen?
quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ookziek thuis zitten is niet tof
ruikt naar pfeifferquote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
buikpijn,warm,koud, voel me niet normaal moe en soms misselijk
quote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa zal wel meevallen, het gaat alweer wat beter
quote:Op maandag 19 november 2012 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sowiesobij het brood lekker yoghurt met banaan
haterquote:Op maandag 19 november 2012 12:07 schreef Taexon het volgende:
Hoef zo te zien al niet meer te vragen of iedereen goed geslapen heeft enzo
haha 5 bakkenquote:Op maandag 19 november 2012 12:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had vanochtend 2 crackers met pindakaasow en in totaal al 5 bakken koffie op
ik heb minimaal 2/3 bakken koffie nodig om op te startenquote:Op maandag 19 november 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha 5 bakkenik lust geen koffie in de ochtend
Er bestaat iets zoals je tandenpoetsen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan ga je de hele dag uit je bek stinken
ik ben altijd irritant vrolijk in de ochtend, als de wekker gaat spring ik er meteen uit om me aan te kleden en op te maken op muziekquote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb minimaal 2/3 bakken koffie nodig om op te starten![]()
en ik stond om 8 uur op, dus tja
uiensmaak blijf je ruikenquote:Op maandag 19 november 2012 12:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er bestaat iets zoals je tandenpoetsen?
quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben altijd irritant vrolijk in de ochtend, als de wekker gaat spring ik er meteen uit om me aan te kleden en op te maken op muziek
quote:Op maandag 19 november 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uiensmaak blijf je ruiken
[..]
Dit behalve dat opmakenquote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben altijd irritant vrolijk in de ochtend, als de wekker gaat spring ik er meteen uit om me aan te kleden en op te maken op muziek
Nee, raar hequote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maak je je niet op nee?
en daar kun jij de hele dag op lopen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Moet er niet aan denkenik hou het wel bij mijn shake en water met citroen
ja tot 11 uur, dan neem ik een stuk fruit en dan rond 2 uur brood en dan 5 uur weer fruit en half 8 avondetenquote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daar kun jij de hele dag op lopen?
het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag hoor
doe je goedquote:Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tot 11 uur, dan neem ik een stuk fruit en dan rond 2 uur brood en dan 5 uur weer fruit en half 8 avondeten
ik sport ongeveer van 6 tot 7 en daarna lekker etenquote:Op maandag 19 november 2012 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe je goed
Ik ontbijt om 8 uur, dan iets rond 11, dan om 1 lunch, en dan vaak om 5 of 6 uur avondeten vanwege sport en dan rond 10 of 11 weer iets van pasta ofzo
maar dat is maar een uurtjequote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik sport ongeveer van 6 tot 7 en daarna lekker eten
ja maar ik hockey ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dat is maar een uurtjeIk sport vaak van half 8 tot 10
Deed je dat maarquote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik hockey ook niet
picsquote:Op maandag 19 november 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil mezelf niet eens in een rokje zienheb van die vieze gespierde benen door het paardrijden
Heb iemand beloofd binnenkort ook weer mee te gaan paardrijdenquote:Op maandag 19 november 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil mezelf niet eens in een rokje zienheb van die vieze gespierde benen door het paardrijden
hommoquote:Op maandag 19 november 2012 12:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb iemand beloofd binnenkort ook weer mee te gaan paardrijden
En ja ik kan paardrijden
ook goedquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe wel whatsapp, is makkelijker
Niks gey aan imoquote:
Zal ik doenquote:Op maandag 19 november 2012 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niks gey aan imo
Ga jij mij lekker met je vriendjes hockey doen dan ga ik wel met een groep meiden mee paardrijden
quote:Op maandag 19 november 2012 12:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niks gey aan imo
Ga jij mij lekker met je vriendjes hockey doen dan ga ik wel met een groep meiden mee paardrijden
Hij bleef wat langer in de schuur met de paarden zeker?quote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]bij mij zat ook een jongen op paardrijden, was de grootste slet van de manege
quote:Op maandag 19 november 2012 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik doenVeel plezier op dat paard
Zo ben ik dan weer nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]bij mij zat ook een jongen op paardrijden, was de grootste slet van de manege
quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij bleef wat langer in de schuur met de paarden zeker?
Nee hij heeft veel meiden van de manege gehadquote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij bleef wat langer in de schuur met de paarden zeker?
jou ook?quote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee hij heeft veel meiden van de manege gehad
hij maakt zelf een tackle, valt iemand over hem heen, gaat hij slaanquote:
gelijk uit het team zettenquote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij maakt zelf een tackle, valt iemand over hem heen, gaat hij slaan
kreeg dan ook een terechte rode kaart
quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannenbenen in die korte broekjes
Inderdaad, het is geen voetbalquote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
gelijk uit het team zettenoprotten met die josti's!
wat?quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, het is geen voetbal
Niet echt een leuke sport vind ik.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nooit echt goed gezien dus?
Vetquote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef Taexon het volgende:
Als ik er weer tijd voor heb wil ik weer beginnen met judo
Nice succes!quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Als alles goed gaat, zit ik vanaf morgen in een sollocitatieprocedure voor een stage
quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Als alles goed gaat, zit ik vanaf morgen in een sollocitatieprocedure voor een stage
Maar dan zou de zomer voor jou een paradijs zijn ofzoquote:
Af en toe in de sportschool ga ik wel eens zaaltje in met wat vrienden gaan we daar beetje oefenen maar het eindigt bij hun altijd in kickboxenquote:Op maandag 19 november 2012 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
VetHeb het nog even gekeken met vrienden tijdens de OS
TIEF HEM OP ZIJN RUG!!! PAK HEM!! SMIJT HEM!! TRAP HEM!!
veel geroepen door de woonkamer
kloptquote:Op maandag 19 november 2012 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Maar dan zou de zomer voor jou een paradijs zijn ofzo
Nou en juist tof en je kan altijd nee zeggen haha!quote:Op maandag 19 november 2012 12:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice succes!
Ik heb morgen ook mee soort van sollicitatie ding... net als ik gister zei geen idee wat precies
Vind die vent nog vreemd.. 2 mins aan telefoon beetje uitgelegd wat ik nu voor werk doe en bende..
"ow je lijkt me wel geschikt kom dinsdag even kijken enzo dan zien we wel wat we met je kunnen"
Iets in die zin
sstttquote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannen niet dan met hun rokjes
Dat welquote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Taexon het volgende:
Heb ook liever zomer... kan ik weer skimboarden en dan zijn niet alle vrouwen in dikke kleding verpakt
vind je dat leuk ja?quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ssttt
[..]
Dat welMaar in de winter heb je meer om uit te doen zeg maar
Ja ach ik zal het zien... ik solliciteer gewoon als chauffeur bij dat bedrijf (alleen B nodig kleine busjes) maar zou wel lekker zijn beetje met een bijrijder wasmachine's in Nederland leverenquote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en juist tof en je kan altijd nee zeggen haha!
ja eigenlijk welquote:
Jippie 2 uur verder zijn voordat een meid eindelijk te zien valtquote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat welMaar in de winter heb je meer om uit te doen zeg maar
In december gaat het sneeuwen, en vanaf half januari blijft het sneeuw en ijsvrijquote:
Dat je daar blij om kan zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In december gaat het sneeuwen, en vanaf half januari blijft het sneeuw en ijsvrij![]()
Ik ben op vakantie van december tot aan half januari, dus jaquote:
doe jij er 2 uur over om een vrouw uit te kleden?quote:Op maandag 19 november 2012 12:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jippie 2 uur verder zijn voordat een meid eindelijk te zien valt
Sneeuw is alleen leuk op een skipistequote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef Ro-ald het volgende:
Als het sneeuwt hier is het van die vieze dunne sneeuw. Het is pas leuk als er hier ook een keer 1 meter sneeuw valt zodat het hele land plat ligt.
Hoelang doe jij er dan over?quote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe jij er 2 uur over om een vrouw uit te kleden?
Nee dat nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe jij er 2 uur over om een vrouw uit te kleden?
ligt eraan, tussen de 5-15 minuten?quote:Op maandag 19 november 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen leuk op een skipiste
[..]
Hoelang doe jij er dan over?
videoquote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan, tussen de 5-15 minuten?
Snel genoegquote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan, tussen de 5-15 minuten?
Ja daaromquote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je 2 uur doet over uitkleden is je zin ondertussen wel weg lijkt me
Ligt eraan wat je in de tussentijd doet lijkt mijquote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je 2 uur doet over uitkleden is je zin ondertussen wel weg lijkt me
true maar als er 20 lagen kleding tevoorschijn komen die je allemaal moet uitsjorren...quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je in de tussentijd doet lijkt mij
OK, dan niet neequote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar als er 20 lagen kleding tevoorschijn komen die je allemaal moet uitsjorren...
Ben je net als een batterij dan?quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedoel maardan moet je eerst weer opladen
Ja ofcoursequote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je net als een batterij dan?
Baasquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooral in de ochtend ja
stokje en kleding kopenquote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel, is toch vrij duur?daarbij kan ik het niet eens
Nou tja, wat is duur?quote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel, is toch vrij duur?daarbij kan ik het niet eens
Mijn paintball spullen zijn ongeveer net zo duurquote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou tja, wat is duur?Contributie is iets van 250E, daarnaast heb je nog schoenen nodig (50E) een stick (100E) bitje+scheenbeschermers (50E) Dan heb je alles hoor
450 euro, wat fantastischquote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou tja, wat is duur?Contributie is iets van 250E, daarnaast heb je nog schoenen nodig (50E) een stick (100E) bitje+scheenbeschermers (50E) Dan heb je alles hoor
bij de sportschool betaal je meer met je 50E per maand abonnementje hoorquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
450 euro, wat fantastisch
ik betaal 20 per maand... onbeperkt sporten en gratis kickbox lessen enzo erbijquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij de sportschool betaal je meer met je 50E per maand abonnementje hoor
ow dat valt dan wel weer meequote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik betaal 20 per maand... onbeperkt sporten en gratis kickbox lessen enzo erbij....
ik betaal 6 euro nogwat via mijn vader zijn werkgever, en dat gaat van zijn salaris afquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij de sportschool betaal je meer met je 50E per maand abonnementje hoor
dieveggequote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik betaal 6 euro nogwat via mijn vader zijn werkgever, en dat gaat van zijn salaris af
smoesjesquote:
Ik gok Hema of V&D ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 13:04 schreef Ro-ald het volgende:
Even kijken waar je een asbak kan kopen
Wie wat waar?quote:Op maandag 19 november 2012 13:05 schreef promisionxexposed het volgende:
I decided you look well on me
Thanksquote:Op maandag 19 november 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
smoesjes
[..]
Ik gok Hema of V&D ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |