hij maakt zelf een tackle, valt iemand over hem heen, gaat hij slaanquote:
gelijk uit het team zettenquote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij maakt zelf een tackle, valt iemand over hem heen, gaat hij slaan
kreeg dan ook een terechte rode kaart
quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannenbenen in die korte broekjes
Inderdaad, het is geen voetbalquote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
gelijk uit het team zettenoprotten met die josti's!
wat?quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, het is geen voetbal
Niet echt een leuke sport vind ik.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nooit echt goed gezien dus?
Vetquote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef Taexon het volgende:
Als ik er weer tijd voor heb wil ik weer beginnen met judo
Nice succes!quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Als alles goed gaat, zit ik vanaf morgen in een sollocitatieprocedure voor een stage
quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Als alles goed gaat, zit ik vanaf morgen in een sollocitatieprocedure voor een stage
Maar dan zou de zomer voor jou een paradijs zijn ofzoquote:
Af en toe in de sportschool ga ik wel eens zaaltje in met wat vrienden gaan we daar beetje oefenen maar het eindigt bij hun altijd in kickboxenquote:Op maandag 19 november 2012 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
VetHeb het nog even gekeken met vrienden tijdens de OS
TIEF HEM OP ZIJN RUG!!! PAK HEM!! SMIJT HEM!! TRAP HEM!!
veel geroepen door de woonkamer
kloptquote:Op maandag 19 november 2012 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Maar dan zou de zomer voor jou een paradijs zijn ofzo
Nou en juist tof en je kan altijd nee zeggen haha!quote:Op maandag 19 november 2012 12:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice succes!
Ik heb morgen ook mee soort van sollicitatie ding... net als ik gister zei geen idee wat precies
Vind die vent nog vreemd.. 2 mins aan telefoon beetje uitgelegd wat ik nu voor werk doe en bende..
"ow je lijkt me wel geschikt kom dinsdag even kijken enzo dan zien we wel wat we met je kunnen"
Iets in die zin
sstttquote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannen niet dan met hun rokjes
Dat welquote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Taexon het volgende:
Heb ook liever zomer... kan ik weer skimboarden en dan zijn niet alle vrouwen in dikke kleding verpakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |