quote:Op maandag 19 november 2012 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sowiesobij het brood lekker yoghurt met banaan
haterquote:Op maandag 19 november 2012 12:07 schreef Taexon het volgende:
Hoef zo te zien al niet meer te vragen of iedereen goed geslapen heeft enzo
haha 5 bakkenquote:Op maandag 19 november 2012 12:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had vanochtend 2 crackers met pindakaasow en in totaal al 5 bakken koffie op
ik heb minimaal 2/3 bakken koffie nodig om op te startenquote:Op maandag 19 november 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha 5 bakkenik lust geen koffie in de ochtend
Er bestaat iets zoals je tandenpoetsen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan ga je de hele dag uit je bek stinken
ik ben altijd irritant vrolijk in de ochtend, als de wekker gaat spring ik er meteen uit om me aan te kleden en op te maken op muziekquote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb minimaal 2/3 bakken koffie nodig om op te starten![]()
en ik stond om 8 uur op, dus tja
uiensmaak blijf je ruikenquote:Op maandag 19 november 2012 12:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er bestaat iets zoals je tandenpoetsen?
quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben altijd irritant vrolijk in de ochtend, als de wekker gaat spring ik er meteen uit om me aan te kleden en op te maken op muziek
quote:Op maandag 19 november 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uiensmaak blijf je ruiken
[..]
Dit behalve dat opmakenquote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben altijd irritant vrolijk in de ochtend, als de wekker gaat spring ik er meteen uit om me aan te kleden en op te maken op muziek
Nee, raar hequote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maak je je niet op nee?
en daar kun jij de hele dag op lopen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Moet er niet aan denkenik hou het wel bij mijn shake en water met citroen
ja tot 11 uur, dan neem ik een stuk fruit en dan rond 2 uur brood en dan 5 uur weer fruit en half 8 avondetenquote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daar kun jij de hele dag op lopen?
het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |