vind je dat leuk ja?quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ssttt
[..]
Dat welMaar in de winter heb je meer om uit te doen zeg maar
Ja ach ik zal het zien... ik solliciteer gewoon als chauffeur bij dat bedrijf (alleen B nodig kleine busjes) maar zou wel lekker zijn beetje met een bijrijder wasmachine's in Nederland leverenquote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en juist tof en je kan altijd nee zeggen haha!
ja eigenlijk welquote:
Jippie 2 uur verder zijn voordat een meid eindelijk te zien valtquote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat welMaar in de winter heb je meer om uit te doen zeg maar
In december gaat het sneeuwen, en vanaf half januari blijft het sneeuw en ijsvrijquote:
Dat je daar blij om kan zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In december gaat het sneeuwen, en vanaf half januari blijft het sneeuw en ijsvrij![]()
Ik ben op vakantie van december tot aan half januari, dus jaquote:
doe jij er 2 uur over om een vrouw uit te kleden?quote:Op maandag 19 november 2012 12:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jippie 2 uur verder zijn voordat een meid eindelijk te zien valt
Sneeuw is alleen leuk op een skipistequote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef Ro-ald het volgende:
Als het sneeuwt hier is het van die vieze dunne sneeuw. Het is pas leuk als er hier ook een keer 1 meter sneeuw valt zodat het hele land plat ligt.
Hoelang doe jij er dan over?quote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe jij er 2 uur over om een vrouw uit te kleden?
Nee dat nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe jij er 2 uur over om een vrouw uit te kleden?
ligt eraan, tussen de 5-15 minuten?quote:Op maandag 19 november 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen leuk op een skipiste
[..]
Hoelang doe jij er dan over?
videoquote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan, tussen de 5-15 minuten?
Snel genoegquote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan, tussen de 5-15 minuten?
Ja daaromquote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je 2 uur doet over uitkleden is je zin ondertussen wel weg lijkt me
Ligt eraan wat je in de tussentijd doet lijkt mijquote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je 2 uur doet over uitkleden is je zin ondertussen wel weg lijkt me
true maar als er 20 lagen kleding tevoorschijn komen die je allemaal moet uitsjorren...quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je in de tussentijd doet lijkt mij
OK, dan niet neequote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar als er 20 lagen kleding tevoorschijn komen die je allemaal moet uitsjorren...
Ben je net als een batterij dan?quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedoel maardan moet je eerst weer opladen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |