die lippen zitten er bij alle patronen op kwam ik achter. heb ook de moose gezien van dezelfde ontwerpster en die heeft ook van die gekke lippen....quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind druk en overdreven niet erg, alleen de lippen vind ik niet zo geweldig bij de neushoorn.
Lief!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Dottey het volgende:
Ik heb Autum gemaakt![]()
Lekker speels en vrolijk eenhoorntje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, deze opmerking is ook meteen afgestraft met een brandoefening. Fijn, als je op de 13e werkt (en uiteraard geen lift mag gebruiken)...quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:14 schreef BrainTeaser het volgende:
Verveel me echt dood op m'n werk en het is pas 12 uur (en pas dinsdag!)
Prima haaktijd die verloren gaat aan 'werken'...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:41 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Nou, deze opmerking is ook meteen afgestraft met een brandoefening. Fijn, als je op de 13e werkt (en uiteraard geen lift mag gebruiken)...
hihiquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:41 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Nou, deze opmerking is ook meteen afgestraft met een brandoefening. Fijn, als je op de 13e werkt (en uiteraard geen lift mag gebruiken)...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lief!thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik nu ook om jouw berichtje, dus het is je vergevenquote:
Daar houden we het maar op ja!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
hihiGoed voor de billen en benen zullen we maar denken
Waarom STAAT dat er dan nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:34 schreef Dierenfan het volgende:
Jawel hoor, je moet in elke vaste 1 vaste haken, maar in de 2e vaste haak je er twee (dan ga je meerderen). Dus je haakt zo: 1 vaste, 2 vaste (in 1 steek), 2 vaste, 2 vaste enz. en zo worden het er 18. Begrijp je het?
Bedankt voor het zoeken hoor!quote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef trui het volgende:
[..]
oh ik had even snel gezocht en dacht te hebben gevonden dat 't vanaf naald 7kon. maar dan is 't nog dikker dan ik dacht.
schattig vestje kwakz0r!
Dankjewel! Nu begrijp ik wat ribbels zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon continu dezelfde steek, dan krijg je een soort streepjespatroon. Doordat dit erg grof materiaal is, wordt dat uitvergroot.
Kijk eens aan, alle haakpatronen op ravelry gemaakt met haaknaald 10 of groter, in de categorie accessoires-hals en kleding-overige. Even 18 pagina's doorspitten en je vindt wel iets leuks![]()
Ohquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef Dierenfan het volgende:
@mirjam: het is standaard dat je in elke vaste 1 vaste haakt. En als het anders moet, dan staat dat beschreven.
Succes!
Is dat niet gewoon vilt om het oogje doen ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:02 schreef nathalie85 het volgende:
Wat een mooie dingen!
Hoe komen jullie aan die leuke 'bloem'oogjes?
Etsy/Ebay? Zoja waar?
Niet dat dit nou zo'n lastige instructie is, maar bij basispatroon staat:quote:Toer 7: Haak 7v in de achterste lussen, haak 10v, haak 1v in de achterste lussen.
Toer 8: Haak 7v, 10v in de achterste lussen, haak 7v
Ik snap het niet meer???quote:Toer 6 t/m 8: Haak 24v
Dottey: Deze is wel gratis en kan je net zo aanpassen als je een beetje creatief denkt :-)quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:37 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk Dottey, echt geweldig! Is dat een gratis patroon? Of ook betaald? Of is het hier zo bekend dat ik iets gemist heb haha.
Die slofjes zijn 'helaas' betaald, maar ze zijn de $4 voor het patroon wel waard! http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-ankle-boots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |