Dat vestje is ontzettend lief!!quote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
Ik doe voor het eerst mee met de amigurumi van de maand wedstrijd van amigurumi-haken.be
doen er nog meer dames uit het topic mee? ik vind er echt veel leuke bij zitten!
die van mij is Harry het verkleedmonsterals je hem leuk vindt ben ik heel blij met je stem
http://www.amigurumi-hake(...)an-de-maand-november
Verder heb ik voornamelijk gebreid lately, aan een vestje voor de baby van een collega, mag hier ook wel, toch? ben er helemaal verliefd op, alleen nog 3 knoopjes eraan maken
[ afbeelding ]
oh ik had even snel gezocht en dacht te hebben gevonden dat 't vanaf naald 7kon. maar dan is 't nog dikker dan ik dacht.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Dierenfan het volgende:
Oké, dankjewel B.ertha, ga ik dat eens doen!
@Bietel: op de wikkel staat inderdaad naald 10-12 en ik heb 10.
Ik vind het fijn dat jullie meedenken! Bedankt!
Ik bedoel gewoon continu dezelfde steek, dan krijg je een soort streepjespatroon. Doordat dit erg grof materiaal is, wordt dat uitvergroot.quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Dierenfan het volgende:
Wat zijn ribbels? (schaam....) Normaal gesproken haak ik amigurumi's, dit is mijn eerste sjaal
Dat is geen haakwerk of jij bent echt meesterlijk in de knit-look stitch...quote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
Ik doe voor het eerst mee met de amigurumi van de maand wedstrijd van amigurumi-haken.be
doen er nog meer dames uit het topic mee? ik vind er echt veel leuke bij zitten!
die van mij is Harry het verkleedmonsterals je hem leuk vindt ben ik heel blij met je stem
http://www.amigurumi-hake(...)an-de-maand-november
Amigurumi is niet per se gehaakt, dat kan ook gebreid zijn. Echter de site is wel Amigurumi haken.be iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:07 schreef B.ertha het volgende:
Het is wel een erg leuke Harry, daar niet van, maar het is toch een amigurumi (dus haken) wedstrijd op een haaksite? Ik sta er meer van te kijken dat hij door de selectie is gekomen
Wat rot voor je zeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik maar niet ga haken deze week, mn hand doet nog steeds pijn
dit!quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Volgens mij wordt er weinig geselecteerd bij die wedstrijden...je moet jezelf aanmelden maar volgens plaatsen zij het alleen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |