quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja misschien ook wel. Yoni wil toch alleen een boerderij, maakt niet uit welke vent daarbij hoort en Marcel wil gewoon een broedse vrouw, daar heeft Yoni nog volop tijd voor. Alleen Marcel heeft geen boederij met dieren, misschien is dat niet goed genoeg voor haar, alleen die aardappelen.
Men kan altijd zichzelf omscholen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja misschien ook wel. Yoni wil toch alleen een boerderij, maakt niet uit welke vent daarbij hoort en Marcel wil gewoon een broedse vrouw, daar heeft Yoni nog volop tijd voor. Alleen Marcel heeft geen boederij met dieren, misschien is dat niet goed genoeg voor haar, alleen die aardappelen.
Henrieke zag er ook goed uit in de aflevering van gisteren.quote:Op maandag 19 november 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt benieuwd of Henrieke nu een nieuw liefje blijkt te hebben, die was veel te vrolijk gister
Ja, ze zag er goed uit!quote:Op maandag 19 november 2012 17:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Henrieke zag er ook goed uit in de aflevering van gisteren.
Leuke kleertjes aan en mooi opgemaakt.
Ik hoop dat ze een leuke man heeft gevonden, dat gun ik haar.
Mijn god, wat zijn die twee saai...quote:
Vrij degelijk koppel.quote:Op maandag 19 november 2012 19:19 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Mijn god, wat zijn die twee saai...
Gewoon een rustig jong stel... Niets mis mee, zo lopen er honderduizenden stelletjes rond. Maar omdat zij nu in de media komen zijn ze opeens saai.quote:Op maandag 19 november 2012 19:19 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Mijn god, wat zijn die twee saai...
Nu dus.quote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Zipportal het volgende:
DWDD vanavond:
Boer Zoekt Vrouw, het KRO-programma over de liefde, werd gisteren weer uitgezonden en daarom praten wij vanavond met Boer Willem, Boerin Henrieke en Jeannet.
Het/de nieuwe sushi?quote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef Cee het volgende:
Ja, dat was 'm dan. Morgenochtend kijk ik hem nog voor de check check driedubbel check na. Poehee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |