Ik open best vaak reeksjes hoor, alleen niet hierquote:Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Wow Mex.Bakker, heb je er ook eens een geopend![]()
Lotus is gewoon sneller dan Force India, dat Grosjean het dan verpest zie je aankomen maar Kimi kan dat wel.quote:
Die tijd van hem op het moment is ook gewoon dramatisch.quote:Op zondag 18 november 2012 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Schumacher rijdt gewoon achteruit, volgens mij.
Toch wel, maar de echte actie gaat er nu aankomenquote:
Terecht, loopt even bij HRT langs om de laatste race een betere auto te regelen.quote:
Ik denk dat hij niet meer kon sturen met dat scheve wiel.quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef zoem het volgende:
Auto kaduk, dus hij zet hem maar in het grind
Oh, ik dacht juist dat de auto kapot was vóór zijn grindbakavontuurtje.quote:Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer kon sturen met dat scheve wiel.
Hij stuurde wel slecht, me dunkt.quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef zoem het volgende:
Auto kaduk, dus hij zet hem maar in het grind
Komt nauwelijks vooruit idd.quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Zp, webber is echt langzaam zonder kers
Alsof Vettel dat vorige race niet hadquote:
Alo volgens mij vaker dan Vettelquote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof Vettel dat vorige race niet had
Schandalig inderdaadquote:
Bandjes?quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Vettel halve seconde sneller dan Ham.
Gewicht in kilo klopt niet eens eigenlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze meten het gewicht in kilo's, geniaal
En ik maar denken dat ze dat in lichtjaren deden.quote:Op zondag 18 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze meten het gewicht in kilo's, geniaal
Idd, wat een lul is die vent ook. Altijd hetzelfde, haalt rijders door elkaar, kan niet met de tijdmeting omgaan...quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Olaf heeft het weer over dat men niet dicht achter elkaar kan rijden.
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 18 november 2012 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gewicht in kilo klopt niet eens eigenlijk.
Inderdaadquote:
Ging er iets mis?quote:
Ging niet helemaal lekker neequote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef ElmarO het volgende:
Dat was niet echt een soepele pitstop bij Alonso.
Beetje jammer ja.quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef k_man het volgende:
Pitstop van Alonso en Hamilton tijdens de break... top gepland hoor.
rechtsquote:
voor de kijkers links (A)quote:
heeft net gerefreshed bij mijquote:
yes yes yes, stop telling him every 10 secondsquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
yes yes yes, stop telling him every 10 seconds
En Raikkonen Hamiltonquote:
YES! We're doing it!quote:
1994 beldequote:
quote:
1993 voor het laatst denk ikquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1993 voor het laatst denk ik
Bazen racequote:
1quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Tarahumara het volgende:
Wordt dit een 1 of 2 stopper voor vet, ham en alo?
bij vettel ook graagquote:
Nee, maar moet uitvallen om het spannend te houden (hier of in Brazilië)quote:
Heel nietquote:
Jawel, Vettel wint, moet Alonso bij de eerste 4 zittenquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar moet uitvallen om het spannend te houden
quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jawel, Vettel wint, moet Alonso bij de eerste 4 zitten
quote:
Keek op livetiming, daar stond ie als 5dequote:
Massa wacht het juiste moment af.quote:
Dan krijgen we weer een Flaviootjequote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Massa wacht het juiste moment af.
Nee officieel niet te koop.quote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie weet er of dat "Leave me alone I know what I'm doing"-shirt van Raikkonen ook ergens te koop is?
Klinkt goedquote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef zoem het volgende:
Olav die ruim een halve minuut zijn mond houdt
jajaquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef zoem het volgende:
Dat Italiaanse/Spaanse gelul ook op die radio
Op Ebay staan meerdere versiesquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie weet er of dat "Leave me alone I know what I'm doing"-shirt van Raikkonen ook ergens te koop is?
ja ham komt echt niet dichterbij inderdaadquote:
Het zou wel zo fair zijn als hij de boel eens een keer heel houdt.quote:Op zondag 18 november 2012 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben benieuwd of labiele Lewis de boel heel houdt.
En als ie volgende week met Alonso vecht natuurlijk niet he.quote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Het zou wel zo fair zijn als hij de boel eens een keer heel houdt.
Dat doe je toch altijd tijdens een race?quote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel probeert nu sneller rondjes te rijden
Nee, banden en benzine sparen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat doe je toch altijd tijdens een race?
Nee, soms sparen ze bandenquote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat doe je toch altijd tijdens een race?
Dat zie je mij niet zeggenquote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ie volgende week met Alonso vecht natuurlijk niet he.
Dit jaar rijdt Hamilton zeer sterk. Bijna geen rijdersfouten.quote:Op zondag 18 november 2012 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zie je mij niet zeggen
Hamilton heeft er soms een handje van om iets te enthousiast zijn auto ertussen te gooien.
Het is best spannendquote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik hoop voor de kijkers dat het spannender is dan deze race
quote:
Ik doelde op dartsquote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kijken jullie een andere race dan ik? Vind het best spannend.
Inhaalmanoeuvres wel aardig, maar nog geen crashes of safetycar oid.quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kijken jullie een andere race dan ik? Vind het best spannend.
Ja want alleen dan is het spannendquote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Inhaalmanoeuvres wel aardig, maar nog geen crashes of safetycar oid.
Dan kun je beter GP3 kijkenquote:
how you do'ínquote:
Vettel alleen een stuk sneller in S3.quote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef LWD-Godius het volgende:
hamilton snelste in de middensector, gaat lekker.
Nou ik heb op bahrein toch veel saaiere races gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef RingBewoner het volgende:
Het is dat hier een kampioenschap beslist word, afgezien daarvan is het een dodelijk saaie race.
Hij is gewoon blij dat het ding überhaupt nog rijdt en wilt de Mercedes dan ook nog heel houdenquote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef Tarahumara het volgende:
Dramatische rondetijden voor Schumacher...
Juist nog niet helemaal beslist..quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef RingBewoner het volgende:
Het is dat hier een kampioenschap beslist word, afgezien daarvan is het een dodelijk saaie race.
Maar 10 plaatsen verloren.quote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef Tarahumara het volgende:
Dramatische rondetijden voor Schumacher...
??? Best spannend wie het gaat winnen, veel inhaalacties. Noem ik geen saaie race!quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef RingBewoner het volgende:
quote:
Alsof er geen gradatie is tussen goed en slecht. Ik vind het aardig, maar niet meer. Je kijkt F1 toch voor het spektakel? Daaronder vallen inhaalmanoeuvres, wheelbangen, crashes, spinnen, restarts, etc. Vooralsnog blijft het alleen bij inhalen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja want alleen dan is het spannend
laat ik het zo zeggen als het al beslist was dan was dit niks aan. Als Alonso straks uitvalt ga ik wat anders doen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist nog niet helemaal beslist..
sommige zien liever destruction derbies, je weet wel, die races waar Grosjean in meerijdtquote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
??? Best spannend wie het gaat winnen, veel inhaalacties. Noem ik geen saaie race!
klopt, wordt een moeilijk verhaal voor hamilton.quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vettel alleen een stuk sneller in S3.
Vettel - Alonso is ook het enige spannende.quote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
??? Best spannend wie het gaat winnen, veel inhaalacties. Noem ik geen saaie race!
Als dat betekent dat Hamilton en Vettel er samen af gaan heb je gelijkquote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sommige zien liever destruction derbies, je weet wel, die races waar Grosjean in meerijdt
Had 'm ook niet geholpenquote:Op zondag 18 november 2012 21:15 schreef zoem het volgende:
Geen handige lijn van Vettel.. HIj had better de binnenkant kunnen houden.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef Zorro het volgende:
Eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat Hamilton voorop blijft. Is beter voor Alonso
Vergeet het geklooi met de pitstops in het begin van het seizoen niet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Lewis zonder mechanisme problemen dit jaar = #1 in het rijderskampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |