Ik open best vaak reeksjes hoor, alleen niet hierquote:Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Wow Mex.Bakker, heb je er ook eens een geopend![]()
Lotus is gewoon sneller dan Force India, dat Grosjean het dan verpest zie je aankomen maar Kimi kan dat wel.quote:
Die tijd van hem op het moment is ook gewoon dramatisch.quote:Op zondag 18 november 2012 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Schumacher rijdt gewoon achteruit, volgens mij.
Toch wel, maar de echte actie gaat er nu aankomenquote:
Terecht, loopt even bij HRT langs om de laatste race een betere auto te regelen.quote:
Ik denk dat hij niet meer kon sturen met dat scheve wiel.quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef zoem het volgende:
Auto kaduk, dus hij zet hem maar in het grind
Oh, ik dacht juist dat de auto kapot was vóór zijn grindbakavontuurtje.quote:Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer kon sturen met dat scheve wiel.
Hij stuurde wel slecht, me dunkt.quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef zoem het volgende:
Auto kaduk, dus hij zet hem maar in het grind
Komt nauwelijks vooruit idd.quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Zp, webber is echt langzaam zonder kers
Alsof Vettel dat vorige race niet hadquote:
Alo volgens mij vaker dan Vettelquote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof Vettel dat vorige race niet had
Schandalig inderdaadquote:
Bandjes?quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Vettel halve seconde sneller dan Ham.
Gewicht in kilo klopt niet eens eigenlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze meten het gewicht in kilo's, geniaal
En ik maar denken dat ze dat in lichtjaren deden.quote:Op zondag 18 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze meten het gewicht in kilo's, geniaal
Idd, wat een lul is die vent ook. Altijd hetzelfde, haalt rijders door elkaar, kan niet met de tijdmeting omgaan...quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Olaf heeft het weer over dat men niet dicht achter elkaar kan rijden.
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 18 november 2012 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gewicht in kilo klopt niet eens eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |