Het is een vrouw. Die wil niet iets waar ze iets aan heeft meestal, maar 1 of ander glimmend dingetje of een boekje met een romantisch verhaal over schaapjes er in ofzo (met het idee dat het op jullie slaat natuurlijk)quote:Op zondag 18 november 2012 16:47 schreef Xetran het volgende:
Iets voor 20-25 euro. Maar dan in ieder geval wel wat leuks waar je ook wat aan hebt.
20 euroquote:Op zondag 18 november 2012 16:47 schreef Xetran het volgende:
Iets voor 20-25 euro. Maar dan in ieder geval wel wat leuks waar je ook wat aan hebt.
Tja als jij zulke idiote figuren uitzoekt..quote:Op zondag 18 november 2012 16:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Die wil niet iets waar ze iets aan heeft meestal, maar 1 of ander glimmend dingetje of een boekje met een romantisch verhaal over schaapjes er in ofzo
Je bent zelf een idioot figuur. En een sloeber bovendien als je maar 20 euro aan je vriendin besteedt.quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja als jij zulke idiote figuren uitzoekt..
Wat heeft jouw figuur gevraagd dan. Nieuwe breinaaldenquote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja als jij zulke idiote figuren uitzoekt..
Dan geef je toch een armband van veel te veel geld wat de helft waarschijnlijk niet eens waardeert maar niet durft te zeggen puur omdat het het zou moeten illustreren dat je van iemand houd
quote:
Dat dus. De ene keer kost het 300-400 en de andere keer 50. Het gaat mij veel meer om het idee achter het cadeautje dan wat het kost. Probeer ook meestal zelf iets te verzinnen ipv iets te kopen waar ze naar gehint heeft ofzo. Ze heeft zelf ook geld, dus kan dat prima zelf kopen.quote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou gewoon iets tofs uitzoeken. Of het nou 20 euro of 50 euro kost zal me echt een worst wezen.
Ditquote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
Dat ligt aan jezelf. Wanneer ik mijn vriendin een cadeau geef, geef ik dat onvoorwaardelijk, ik verwacht er niets voor terug. Ook wat de rest dan zou kunnen denken kan mij niets schelen, ik weet hoe het zit en mijn vriendin weet hoe het zit. Het gaat sowieso niet om het bedrag, maar om het gebaar. Laat merken dat je aan haar hebt gedacht en dat je moeite hebt gedaan voor je cadeau.
Je zegt supergek te zijn op haar, dan maakt het niet uit of je 30 of 50 euro uitgeeft (twee willekeurige bedragen). Sowieso, zij hoeft verder niet te weten wat het allemaal gekost heeft toch? Als jij weet dat zij die armband leuk zal vinden, koop 'm. Laat je ook nog eens merken dat je kunt luisteren (en onthouden).
Mijn cadeau dit jaar was naast kleine cadeautjes kaartjes voor Nederland - Turkije. Ik weet dat zij voetbal leuk vindt en we hadden allebei een voetbalwedstrijd nooit van dichtbij meegemaakt, dus dan is de keuze snel gemaakt. Hoeveel het kostte speelde geen rol. En tja, ik heb er zelf ook wat aan gehad,.
Creatief! Leuk!quote:Op maandag 19 november 2012 02:51 schreef Puntenjager het volgende:
Ik ben al gauw een paar mille per jaar kwijt aan een vrouw (ja, in een LAT-relatie). Daarom geef ik op een verjaardag liever iets dat geen financiële waarde heeft. Zo heb ik een keer een houten hartje gemaakt uit twee delen dat je met een puzzelstukjesverbinding aan elkaar kon klikken. Zij kreeg de helft met het gaatjeEn een treinkaartje naar de andere helft die ik zelf heb gehouden. Viel in erg goede aarde
Nou inderdaad! En als je het je kan veroorloven lijkt het me helemaal geen punt om lang bij stil te staan. Zij vindt het mooi, nou prima toch!quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef hlmllp het volgende:
Niet denken van "wat zullen anderen wel niet denken"
gewoon dat kettinkje kopen wat ze zo mooi vond als je het voor haar over hebt
Ik maak ook meestal iets zelf. Een mooie lijst voor een foto, een fotoboek van een afgelopen vakantie, enzovoort.quote:Op maandag 19 november 2012 02:51 schreef Puntenjager het volgende:
Daarom geef ik op een verjaardag liever iets dat geen financiële waarde heeft
Troll, vrouwen zijn kenkergierig, en kopen bijna nooit dure spullen voor een anderquote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor iets dat ze leuk vind, mijn eigen limiet voor mijn vriend ligt rond de 200.
Ik vind het altijd leuker om iets te krijgen wat je kunt bewaren als herinnering aan de ander. En het leuke met een armbandje/kettinkje/kleding is dat je het vaak aan kunt doen, zodat je vriend toch nog een beetje bij je is.quote:Op maandag 19 november 2012 07:34 schreef zusterclivia het volgende:
Geef iets waar jullie allebei plezier aan gaan beleven.
Een mooi boeket bloemen met een uitnodiging voor:
Dagje sauna
Etentje en bioscoop
Een concert of feest
Of idd zoals boven, mits je creatief genoeg bent, zelf iets maken.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Troll, vrouwen zijn kenkergierig, en kopen bijna nooit dure spullen voor een ander
Er zijn ook genoeg uitzonderingen hoor..quote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Troll, vrouwen zijn kenkergierig, en kopen bijna nooit dure spullen voor een ander
quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef noSKIT het volgende:
wauw serieus 20-25 euro voor je vriendin dat is echt serieus weinig ..
heb zelf van mn vriendin voor rond de 700 euro aan dingen gekregen voor mn verjaardag ghehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |