Dat ligt aan jezelf. Wanneer ik mijn vriendin een cadeau geef, geef ik dat onvoorwaardelijk, ik verwacht er niets voor terug. Ook wat de rest dan zou kunnen denken kan mij niets schelen, ik weet hoe het zit en mijn vriendin weet hoe het zit. Het gaat sowieso niet om het bedrag, maar om het gebaar. Laat merken dat je aan haar hebt gedacht en dat je moeite hebt gedaan voor je cadeau.
Je zegt supergek te zijn op haar, dan maakt het niet uit of je 30 of 50 euro uitgeeft (twee willekeurige bedragen). Sowieso, zij hoeft verder niet te weten wat het allemaal gekost heeft toch? Als jij weet dat zij die armband leuk zal vinden, koop 'm. Laat je ook nog eens merken dat je kunt luisteren (en onthouden).
Mijn cadeau dit jaar was naast kleine cadeautjes kaartjes voor Nederland - Turkije. Ik weet dat zij voetbal leuk vindt en we hadden allebei een voetbalwedstrijd nooit van dichtbij meegemaakt, dus dan is de keuze snel gemaakt. Hoeveel het kostte speelde geen rol. En tja, ik heb er zelf ook wat aan gehad,

.