SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord gaat het 2e helft goed doen denk ikOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Schaken
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Nou Nou Immers
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gister nogquote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
Immers weer gescoord.
Dat zie ik Wijnaldum niet zo vaak doen.![]()
nou al geluisterd?quote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
Immers weer gescoord.
Dat zie ik Wijnaldum niet zo vaak doen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja maar...quote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
Immers weer gescoord.
Dat zie ik Wijnaldum niet zo vaak doen.![]()
![]()
Logisch dat Immers scoort, die heeft aan een klein kansje genoegOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Nee, nog niet. Ik heb nog zoveel albums die ik moet luisteren man.quote:
Maar heb hem wel gedownload al
Action Bronson - Rare Chandeliers toch?![]()
Mertens?quote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom Bless. Ik wil assists van die Kutkabouter![]()
Schaken is dan ook een baas.quote:Op zondag 18 november 2012 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Krijgt ie vast weer een 8 van een VI-redacteurNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Jouw ondertitelquote:Op zondag 18 november 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk een corner die voor de goal kwam, wat een luxe.![]()
![]()
even klein.quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie is even groot als Mertens joh![]()
Ben jij groter?quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie is even groot als Mertens joh![]()
Dat is de nieuwe mixtape. Dr Lecter is ook een aanradert.quote:Op zondag 18 november 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik heb nog zoveel albums die ik moet luisteren man.
Maar heb hem wel gedownload al
Action Bronson - Rare Chandeliers toch?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hoe groot ben jij.quote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot Mertens is.![]()
Kleiner dan een korfbalpaalquote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1.69quote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gvd wat zijn die Belgische scheidsrechters slecht.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Door zijn lengte ziet het er altijd lekker spectaculair uit natuurlijk. Die moet al springen als de bol van de grond stuitert.![]()
Ik denk dat ik deze wedstrijd ga opnemen. En als ik moeite heb met slapen ga ik hem nog een keer bekijkenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Net als je bij Havenaar aan Feyenoord denktquote:Op zondag 18 november 2012 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een PSV'er zou moeten zijn![]()
Dat shirt van Pelle.
Ga voetballen man,Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
neequote:Op zondag 18 november 2012 15:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Mathijsen heeft toch nog CL gespeeld met Willem IIIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Toch wel een mooie man.quote:Op zondag 18 november 2012 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Dat shirt van Pelle.
Ga voetballen man,
no homo.![]()
Waar kan je zo'n mooi v-hals shirt kopen?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Waarom doe je bij alles een hartje?quote:Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:
Wisten jullie dat Eddy Merck echt heel goed kan biljarten![]()
![]()
Omdat hij een homo isquote:Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom doe je bij alles een hartje?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Om ik met liefde bashquote:Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom doe je bij alles een hartje?![]()
![]()
COME ON TWENTE![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
De PELquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
juichen als je scoort tegen Willem 2
Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Lamprou maakt er weer een show van![]()
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
In de eredivisie kan je elke wedstrijd punten verknooienquote:Op zondag 18 november 2012 15:41 schreef One_of_the_few het volgende:
juichen als je scoort tegen Willem 2![]()
![]()
Wat een zaadniveau, zo tering slecht gewoon. Een normaal goal kunnen die gasten nog niet eens makenAlles moet er klungelig in.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
10 Bombarda's en een Grandel in het veld?quote:Op zondag 18 november 2012 15:44 schreef Equites het volgende:
Wat een zaadniveau, zo tering slecht gewoon. Een normaal goal kunnen die gasten nog niet eens makenAlles moet er klungelig in.
![]()
ah wat lief.quote:Op zondag 18 november 2012 15:44 schreef Equites het volgende:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:44 schreef Equites het volgende:
, leuk, Ruiters.
PSV stond hier dus thuis 0-2 tegen achter![]()
![]()
Het is toch zo, af en toe vraag ik me af waarom ik nog Eredivsie kijk, kleuter divisie. Ze gaan ook om elk klein dingetje op de grond liggen janken.quote:------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Elabdellallellaoui ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 15:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke speler had als bijnaam ook al weer iets met Messi?![]()
Kijk je El Clásico wel eens?quote:Op zondag 18 november 2012 15:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is toch zo, af en toe vraag ik me af waarom ik nog Eredivsie kijk, kleuter divisie. Ze gaan ook om elk klein dingetje op de grond liggen janken.![]()
![]()
Kijk dan niet meer joh, als je je alleen maar ergert.quote:Op zondag 18 november 2012 15:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is toch zo, af en toe vraag ik me af waarom ik nog Eredivsie kijk, kleuter divisie. Ze gaan ook om elk klein dingetje op de grond liggen janken.![]()
Zo eindelijk een normaal goal!------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is toch zo, af en toe vraag ik me af waarom ik nog Eredivsie kijk, kleuter divisie. Ze gaan ook om elk klein dingetje op de grond liggen janken.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Pelle wat ben je toch een beest
Zo zo, Pelle weer.
Relevatie van het seizoen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja. Samen met Bony.quote:Op zondag 18 november 2012 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
Zo zo, Pelle weer.
Relevatie van het seizoen?![]()
quote:
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Dat laatste is bij het hele spel voetbal zo.quote:Op zondag 18 november 2012 15:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is toch zo, af en toe vraag ik me af waarom ik nog Eredivsie kijk, kleuter divisie. Ze gaan ook om elk klein dingetje op de grond liggen janken.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
geen interpunctie gebruiktquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je zou maar voor Willem 2 spelen, dan ben je nog vele malen slechter dan de rest in de Eredivisie
Het Utrecht p[ubliek gaat erachter staan, de 2-1 komt er aan jongensWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Helaas ja, tijd dat daar kaarten voor gegeven gaan worden.quote:Op zondag 18 november 2012 15:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste is bij het hele spel voetbal zo.------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Beter dan hij zo'n seizoen heeft als een Smolov vorig jaarquote:Op zondag 18 november 2012 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pelle gaat er meer maken dan Guideti. Volgend jaar dus nog een afscheid, leuk!![]()
![]()
Smolov was twee jaar geleden en helemaal zo slecht niet.quote:Op zondag 18 november 2012 15:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter dan hij zo'n seizoen heeft als een Smolov vorig jaar2000 light years from home![]()
Iniesta speelde gister.quote:------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Smolov was twee jaar geleden en helemaal zo slecht niet., net als Lumb, Van Beukering, Ignjatejovic ofzo, Swerts, en nog een hele rits droeftoeters
![]()
![]()
Excuseer. Tijd gaat snelquote:Op zondag 18 november 2012 15:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Smolov was twee jaar geleden en helemaal zo slecht niet.![]()
![]()
Michael Ball bij PSV. Wie kent hem nog?quote:Op zondag 18 november 2012 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..], net als Lumb, Van Beukering, Ignjatejovic ofzo, Swerts, en nog een hele rits droeftoeters
![]()
Swerts is nog wel oke eigenlijkquote:Op zondag 18 november 2012 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..], net als Lumb, Van Beukering, Ignjatejovic ofzo, Swerts, en nog een hele rits droeftoeters
![]()
![]()
Dat waren allemaal droeftoeters ja, maar Smolov was technisch best aardig. Had alleen de pech in een enorm slecht elftal te spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 15:53 schreef PizzaGeit het volgende:
2000 light years from home![]()
Nou, vertel, ik brand van spanning.quote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
Weet je trouwens waar Gianluca Nijholt nu speelt![]()
Lumb speelt champions league nowdays.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Onmogelijk. Ruiz speelt in Engeland.quote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
zul je zien dat Twente in de laatste minuut wint![]()
Amkar Perm.quote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
Weet je trouwens waar Gianluca Nijholt nu speeltOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Boschker tikt de goede kopbal net over.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Boschker, held
WAT HEB IK GEWONNEN?quote:![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, dat weet ik ook welquote:
Daarom PSV ook kampioen dit jaarquote:Op zondag 18 november 2012 16:01 schreef GGMM het volgende:
Twente wordt afgetroefd in het eigen strafschopsgebied. Wat spelen die weer ontiegelijk slecht zeg.![]()
Als ze maar niet in de laatste minuut nog een gluiperig doelpuntje maken en ermee wegkomen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:01 schreef GGMM het volgende:
Twente wordt afgetroefd in het eigen strafschopsgebied. Wat spelen die weer ontiegelijk slecht zeg.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daarom PSV ook kampioen dit jaar![]()
![]()
Ok, volgend jaar dan. Ergens rond april, mei.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat is waar ja, Ajax gaat de CL winnen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet dan?
Ajax heeft het veel te druk met de CL winnen![]()
En De Boer die een mooie high kick produceert in de finalequote:Op zondag 18 november 2012 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar ja, Ajax gaat de CL winnen.![]()
![]()
Lijkt me prima op zich. Ajax CL, Twente Europa League, Heracles beker en PSV kampioen,quote:Op zondag 18 november 2012 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet dan?
Ajax heeft het veel te druk met de CL winnen![]()
![]()
En Feyenoord de beker en 2equote:Op zondag 18 november 2012 16:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me prima op zich. Ajax CL, Twente beker en Europa League en PSV kampioen![]()
![]()
Fer
Ja Twente is er al uitquote:Mijn fout. Ik gun het Heracles. Maar Feijenoord is sowieso sympathiek. PEC zou ook mogen natuurlijk. Of amateurs
![]()
![]()
Ik ben wel fan van Fer. Was goed voor zijn blessure.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nu alweer? Hij komt net pas als Fervanger in het veldquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 16:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu alweer? Hij komt net pas als Fervanger in het veld
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 18 november 2012 16:09 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk wel een sukkeltje die McClaren![]()
En dat voor zo'n goede spelerquote:Op zondag 18 november 2012 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
die twentefc met zijn guti![]()
![]()
gast zit altijd op de bank![]()
![]()
Schilder, helemaal nog niet gezien tot net.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Die zou je ook eerder bij een club als Lech Poznan verwachtenquote:Op zondag 18 november 2012 16:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Schilder, helemaal nog niet gezien tot net.![]()
![]()
Joh...quote:Op zondag 18 november 2012 16:09 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk wel een sukkeltje die McClarenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Veel doelpunten sowiesoquote:Als je kijkt naar de doelsaldi. Ik denk serieus dat dit wel een leuke wedstrijd is
![]()
![]()
doelsaldi?quote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Veel doelpunten sowiesoAls je kijkt naar de doelsaldi. Ik denk serieus dat dit wel een leuke wedstrijd is
![]()
![]()
OHOHOH WAT EEN BAAS. AUTORITEIT HEUUUHIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Gewoon 2-4-4 spelen, lekker aanvallen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Veel doelpunten sowiesoAls je kijkt naar de doelsaldi. Ik denk serieus dat dit wel een leuke wedstrijd is
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Van een hoer?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanwaar die agressie?quote:
Ik zie het nu ook, zowel saldi als saldo's is correct. Wist niet dat het uit het Italiaans kwam, dacht uit het Latijn, en dan zou het geen saldi zijn![]()
Ja dus. Stomme ezel.quote:Op zondag 18 november 2012 16:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vanwaar die agressie?
Ik zie het nu ook, zowel saldi als saldo's is correct. Wist niet dat het uit het Italiaans kwam, dacht uit het Latijn, en dan zou het geen saldi zijn![]()
Altijd uit bij een ploeg die een beetje hoog staat, lekker laf spelenquote:
Moet PSV maar eens afstraffen iddquote:Op zondag 18 november 2012 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Altijd uit bij een ploeg die een beetje hoog staat, lekker laf spelen![]()
Ehm, Utreg heeft al 3x verloren hoorquote:
Oke Johan.quote:Op zondag 18 november 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
Maar ik zie ons niet meer verliezen dit seizoen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
PSV uit kunnen we verliezenquote:Op zondag 18 november 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week al
Maar ik zie ons niet meer verliezen dit seizoen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel netjes van Utrecht, Twente is al vaak genoeg met een niet verdiende overwinning weggekomen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Intense zaadpot om te zien, heb echt zitten gapenWe staan iig nog 2e, da's mooi.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:25 schreef Rickazio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds in VI is verteld dat ze alleen nog maar winnen, gaat het weer minder.
Ik vraag me af of PSV na de winterstop de gebruikelijke inzinking weer krijgt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik mag het hopen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag me af of PSV na de winterstop de gebruikelijke inzinking weer krijgt.
Daarnaast krijgen ze bijna iedereen uit het linkerrijtje nog 2 keer. Komt goed man.![]()
PSV heeft de beste en meest brede selectie van de eredivisie. Op papier mogen ze die 9 punten voorsprong op Ajax nooit meer weggeven.quote:Op zondag 18 november 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Daarnaast krijgen ze bijna iedereen uit het linkerrijtje nog 2 keer. Komt goed man.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt toch ook tegen bijna alle topploegen uit in de tweede seizoenshelft?quote:Op zondag 18 november 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Daarnaast krijgen ze bijna iedereen uit het linkerrijtje nog 2 keer. Komt goed man.![]()
Jaquote:Op zondag 18 november 2012 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax speelt toch ook tegen bijna alle topploegen uit in de tweede seizoenshelft?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, op papier hadden ze ook al hun Europese wedstrijden makkelijk moeten winnen. 2 keer puntverlies en vertrouwen weg en het is weer helemaal omgedraaid.quote:Op zondag 18 november 2012 16:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft de beste en meest brede selectie van de eredivisie. Op papier mogen ze die 9 punten voorsprong op Ajax nooit meer weggeven.ook?quote:Op zondag 18 november 2012 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax speelt toch ook tegen bijna alle topploegen uit in de tweede seizoenshelft?Ik zei dat PSV nog 2 keer moet tegen bijna iedereen in het linkerrijtje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: