SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord gaat het 2e helft goed doen denk ikOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Schaken
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Nou Nou Immers
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gister nogquote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
Immers weer gescoord.
Dat zie ik Wijnaldum niet zo vaak doen.![]()
nou al geluisterd?quote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
Immers weer gescoord.
Dat zie ik Wijnaldum niet zo vaak doen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja maar...quote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
Immers weer gescoord.
Dat zie ik Wijnaldum niet zo vaak doen.![]()
![]()
Logisch dat Immers scoort, die heeft aan een klein kansje genoegOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nee, nog niet. Ik heb nog zoveel albums die ik moet luisteren man.quote:
Maar heb hem wel gedownload al
Action Bronson - Rare Chandeliers toch?![]()
Mertens?quote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom Bless. Ik wil assists van die Kutkabouter![]()
Schaken is dan ook een baas.quote:Op zondag 18 november 2012 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Krijgt ie vast weer een 8 van een VI-redacteurNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Jouw ondertitelquote:Op zondag 18 november 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk een corner die voor de goal kwam, wat een luxe.![]()
![]()
even klein.quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie is even groot als Mertens joh![]()
Ben jij groter?quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie is even groot als Mertens joh![]()
Dat is de nieuwe mixtape. Dr Lecter is ook een aanradert.quote:Op zondag 18 november 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik heb nog zoveel albums die ik moet luisteren man.
Maar heb hem wel gedownload al
Action Bronson - Rare Chandeliers toch?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hoe groot ben jij.quote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot Mertens is.![]()
Kleiner dan een korfbalpaalquote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1.69quote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gvd wat zijn die Belgische scheidsrechters slecht.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Door zijn lengte ziet het er altijd lekker spectaculair uit natuurlijk. Die moet al springen als de bol van de grond stuitert.![]()
Ik denk dat ik deze wedstrijd ga opnemen. En als ik moeite heb met slapen ga ik hem nog een keer bekijkenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Net als je bij Havenaar aan Feyenoord denktquote:Op zondag 18 november 2012 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een PSV'er zou moeten zijn![]()
Dat shirt van Pelle.
Ga voetballen man,Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
neequote:Op zondag 18 november 2012 15:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Mathijsen heeft toch nog CL gespeeld met Willem IIIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Toch wel een mooie man.quote:Op zondag 18 november 2012 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Dat shirt van Pelle.
Ga voetballen man,
no homo.![]()
Waar kan je zo'n mooi v-hals shirt kopen?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Waarom doe je bij alles een hartje?quote:Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:
Wisten jullie dat Eddy Merck echt heel goed kan biljarten![]()
![]()
Omdat hij een homo isquote:Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom doe je bij alles een hartje?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Om ik met liefde bashquote:Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom doe je bij alles een hartje?![]()
![]()
COME ON TWENTE![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |