abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2012 @ 14:13:44 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119341559
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
pi_119341813
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Als je dat zou willen doen heel graag.
De wielen van de chuggintontreintjes staan 2 cm uit elkaar. (zo kun je makkelijker zien of het tussen de ikea rail past?)
De rail van chuggington in binnenkant gemeten is 3.6 cm breed.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_119341888
Thx Asyniur :) We zullen ons hier ook wel doorslaan, hopelijk met succes. Maar als het zonder succes is, dan weten we dat we er alles aan gedaan hebben en moeten we ons niet de vraag stellen wat als...
pi_119344368
@davina roy ligt ondertussen in het ziekenhuis,hij zit onder de rode vlekken,opgezwollen voeten/enkels. Geen koorts wel pijn.
Morgen komt de huidarts en zal er een biopsie genomen worden.
Het kunnen een aantal dingen zijn en dat word nu uitgezocht.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_119344834
hopelijk snel goede uitslagen Bar... wat naar dat hij weer in t zh ligt..
Hoe gaat het nu met hem?? en met jou??

O. slaapt helemaal in t donker... we kunnen zogauw ze slaapt wel weer licht aan zetten met in slaap vallen moet het zo donker mogelijk zijn...

Gevoelens gaan hier ook aardig goed... Vooral eng/bang/boos..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119344978
Dankje, Karin. De ikea trainen hebben een afstand van 2,5 cm tussen de wiele, heb ik net gemeten. Straks nog maar even naar de rails kijken om te zien of het wel zou kunnen.

Sterkte Leonieke, ik duim voor jullie!

Bar, sterkte en beterschap voor Roy. Wanner is hij naar het ziekenhuis gekomen? Jeetje, dat lijkt me erg schrikken. Kunnen ze hem daar al iets tegen de pijn geven. Kan hij wel een beetje rusten daar en s'nachts slapen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_119345143
Opruimen gaat hier trouwens ook briljant..
Laatst wilde ze zelf persee eerst opruimen voordat ze zou gaan eten O+
We'll have love aplenty
You and Me
pi_119346231
Bar :* en beterschap!
Fake it till you make it...
  zondag 18 november 2012 @ 17:06:53 #9
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119347923
Bar ik hoop dat ze snel vinden wat het is en ze er dan iets aan kunnen doen :* beterschap voor Roy.
  zondag 18 november 2012 @ 17:10:53 #10
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_119348069
Tinuvil roy krijgt alleen paracetamol tegen de pijn. Verder nog niks. Ook omdat hij koortsvrij is.
Hij is nu in de speelkamer aan het spelen.en hij is er nog maar van gisteravond.
Schrikken viel wel iets mee niet op gerekend dat wel.
Maar ze onderzoeken hem op 3 dingen.
Hij geeft overal een beetje van namelijk.
Maar buiten de pijn is hij wel vrolijk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_119348524
Sterkte Bar! Ik hoop dat jullie morgen gelijk iets te weten komen en de behandeling gestart kan worden.

Mijn peuter was vanochtend om 7 uur wakker, maar had s'middags niet geslapen en ging naar de kinderverjaardag van een vriendje. Ze waren met de auto de straat nog niet uit en hij sliep. Nu ligt hij boven in bed te maffen, waarschijnlijk met alle kleren nog aan. Straks maar eens wakker maken voor het eten :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_119349023
Sterkte Bar! :*
pi_119355353
Sterkte Bar...

Hier met enig (lees véél) drama, Mart op bed gelegd.
Hij wilde niet slapen, is niet moe. En komt zo ineens zelf uit bed en gaat boven aan de trap (zit traphek hoor) schreeuwen. Ik zat echt even met mijn handen in het haar.

Respect voor moeder met 'slecht' slapende kinderen. Mart heeft 2,5 jaar moeiteloos geslapen (met een enkele uitzondering daar gelaten) en nu ineens is er al meer dan 3 weken elke avond/nacht wel wat. En ik hoop dat het snel over gaat voor zowel hem als voor ons(mij vooral, doordat ik door de weeks alleen met hem ben).
Afgelopen nacht hadden wij een personeelsfeest in een hotel, heerlijk een kamer geboekt en kort maar aan één stuk, heerlijk geslapen.

Verder niet echt bij gelezen :@
pi_119418356
Bar, hoe is het nu met Roy?

En ik zeg niets over vannacht (fokwet zulks).
pi_119419797
Sterkte Bar!

Slapen, ach ene keer goed andere keer niet. Vannacht was ze wakker, wilde ze bij ons in bd maar ik ben bij haar op de grond (matras) gaan liggen en toen is ze weer gaan slapen. In eerste instantie zei ze dat ze wel klaar was met slapen.. Het was 1.45 :')
M. was gisteravond vergeten een luier bij d'r om te doen, vanmorgen was ze helemaal droog *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119422137
Wat goed Vicky!!!!

Sofie gaat zo hard nu, ze is een spons qua woorden en wordt groot. Ze is de laatste week zo lief. Ze is helemaal in de ban van tekenen. Het eerste wat ze vraagt als ze wakker is, is of ze mag tekenen. Ze gaat dan aan haar woezel en pip tafel zitten en gaat tekenen. O+
*poef* nu is het weg
pi_119422860
Gossie, L had voor dr opvangvriendinnetje een cadeautje gemaakt. Een lege bellenblaas in Sinterklaaspapier met strikjes en zo. Ze verheugde zich al dagen op het geven. Vanmorgen was het eerste dat ze zei: 'Mag ik vandaag mn cadeautje aan Amy geven?' En omdat we eerder waren dan Amy heeft ze r in de gang met het cadeautje in dr hand op staan wachten.

Toen ze het eindelijk aan Amy gaf en zij het nog onuitgepakte cadeau omhoog hield naar dr moeder, pakte die het over, stopte het in dr tas en zei: 'Datisleukzullenwehetmaarindetasstoppen.' En weg was het cadeau.

Duurde nog geen vijf seconden.

En ik was te verbouwereerd om iets te zeggen. :(
pi_119426794
Wat goed Vicky!

Kaatje leuk dat tekenen. Mijn knul is daar altijd snel mee klar.

Spring :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:08:24 #19
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_119427442
Wat een domper zo Spring -o-
Vicky wat knap!!
Bar hoe is het?
Ahhhh tekeken O+

Sint heeft het erg lastig met een kado'tje verzinnen voor Ylana. Iemand hier nog wat ideeen voor een 2jarige die zichzelf heeeeeel erg groot vindt?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_119428544
:( Das ook jammer Spring! Wel super lief van L.

Vicky wat knap!

Leuk hè KJ Die begin 2-leeftijd... Ik verbaas mij nog wekelijks over de snelheid waarop de taal hier gaat... Ze maakt nu ook steeds vaker zinnen met ik, of woorden met ge- en woorden in de verleden tijd... Ook van die geweldige verbasteringen zoals geloopt hoor ik steeds vaker O+

Uhhh Saffier.. Dit is wat wij o.a hebben dit jaar:
Dokterskoffertje + zustersschortje, Houten Lottospel, Loco Bambino met 2 boekjes, 2 puzzels, kinderschaartje & een verkleedcape van een schaapje
We'll have love aplenty
You and Me
pi_119431342
hier ook moeite met cadeautjes. Hier duplo en houten treinbaan als groot cadeau en 2 spellen (1 van haba en die met die hond met kiespijn) plus een cars auto. kookspulletjes kreeg hij vorig jaar al maar das nu nog steeds een hit dus als je daar nog niets of niet veel van hebt... ;)

Wat lullig van die moeder spring.. Wel heel lief van je dochter zeg <3

En hier ook een goede slaper die plots niet meer naar bed wilde. Heel consequent zijn (hoe moeilijk ook!) en heb paar keer slaapje overdag overgeslapen (hij was savonds dus net niet moe genoeg om naar bed te gaan) en toen was t snel weer over. succes ermee!
pi_119431564
heh wat sneu Spring :(

Hier kwam Seb vanmorgen met het Lego foldertje aanzetten. 'Maaaaam, sinterklaas kan de brandweerkazerne niet meebrengen hoor.' Hoezo niet schat? 'Die wil ik niet meer, ik wil nou het politiebureau.'
-O- Die brandweerkazerne die hij perse wilde, waar hij al maanden met een plaatje op zak liep, die brandweerkazerne die de Sint al 2 maanden geleden gekocht heeft omdat hij in de aanbieding was,
die brandweerkazerne die deze week in de bonus bij Appie NOG eens 20 euro goedkoper blijkt :(
DIE brandweerkazerne wil meneer nu toch ineens niet meer. zucht
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119431628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef Estrys het volgende:
heh wat sneu Spring :(

Hier kwam Seb vanmorgen met het Lego foldertje aanzetten. 'Maaaaam, sinterklaas kan de brandweerkazerne niet meebrengen hoor.' Hoezo niet schat? 'Die wil ik niet meer, ik wil nou het politiebureau.'
-O- Die brandweerkazerne die hij perse wilde, waar hij al maanden met een plaatje op zak liep, die brandweerkazerne die de Sint al 2 maanden geleden gekocht heeft omdat hij in de aanbieding was,
die brandweerkazerne die deze week in de bonus bij Appie NOG eens 20 euro goedkoper blijkt :(
DIE brandweerkazerne wil meneer nu toch ineens niet meer. zucht
Schat, Sinterklaas heeft al het speelgoed in Spanje al gekocht, en de boot is nu in Nederland.
Ik denk niet dat Sinterklaas een politiebureau bij zich heeft. Want hij heeft precies genoeg speelgoed meegenomen op de boot.
pi_119431661
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Schat, Sinterklaas heeft al het speelgoed in Spanje al gekocht, en de boot is nu in Nederland.
Ik denk niet dat Sinterklaas een politiebureau bij zich heeft. Want hij heeft precies genoeg speelgoed meegenomen op de boot.
Hij kijkt ook naar het sinterklaasjournaal he. Geen pakjes mee op die kleine boot, weet je nog... :{w
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119431681
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hij kijkt ook naar het sinterklaasjournaal he. Geen pakjes mee op die kleine boot, weet je nog... :{w
Maar het komt toch wel uit waar de pakjes wel zijn. Wacht maar af ;D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')