De wielen van de chuggintontreintjes staan 2 cm uit elkaar. (zo kun je makkelijker zien of het tussen de ikea rail past?)quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen heel graag.
Schat, Sinterklaas heeft al het speelgoed in Spanje al gekocht, en de boot is nu in Nederland.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef Estrys het volgende:
heh wat sneu Spring![]()
Hier kwam Seb vanmorgen met het Lego foldertje aanzetten. 'Maaaaam, sinterklaas kan de brandweerkazerne niet meebrengen hoor.' Hoezo niet schat? 'Die wil ik niet meer, ik wil nou het politiebureau.'
Die brandweerkazerne die hij perse wilde, waar hij al maanden met een plaatje op zak liep, die brandweerkazerne die de Sint al 2 maanden geleden gekocht heeft omdat hij in de aanbieding was,
die brandweerkazerne die deze week in de bonus bij Appie NOG eens 20 euro goedkoper blijkt![]()
DIE brandweerkazerne wil meneer nu toch ineens niet meer. zucht
Hij kijkt ook naar het sinterklaasjournaal he. Geen pakjes mee op die kleine boot, weet je nog...quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Schat, Sinterklaas heeft al het speelgoed in Spanje al gekocht, en de boot is nu in Nederland.
Ik denk niet dat Sinterklaas een politiebureau bij zich heeft. Want hij heeft precies genoeg speelgoed meegenomen op de boot.
Maar het komt toch wel uit waar de pakjes wel zijn. Wacht maar af ;Dquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij kijkt ook naar het sinterklaasjournaal he. Geen pakjes mee op die kleine boot, weet je nog...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |