quote:Op zondag 18 november 2012 13:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Huh? Nee? Jeruzalem is gewoon de hoofdstad...Ik weet niet waar jij allemaal bent met je hoofd maar zeer zeker niet op de goede plaats....
Den Haag is toch ook niet de hoofdstad van Nederland, alhoewel het zeer belangrijke functies vervult?
http://en.wikipedia.org/wiki/Israelquote:Op zondag 18 november 2012 13:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is DH internationaal de hoofdstad van NL geworden?
jaja heel nonchalant gepost hoor. Even expres wat voor de meesten van die onbegrijpelijke spaghetti-brij neerplempen, waardoor je weet dat er gevraagd gaat worden wat het betekentquote:Op zondag 18 november 2012 16:37 schreef De_Ilias het volgende:
القسام: قصف “هرتسيليا” شمال تل أبيب
Zozo......
“تمكنا من قصف شمال مدينة هرتسيليا التي تبعد 80 كم إلى الشمال من قطاع غزة بصاروخ من طراز M57″.
Bedankt, maar de bieb is dicht. Is ie ergens te vinden op het internet? pdf ofzo.quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef BorisDeLul het volgende:
Het Midden-Oosten, van Bernard Lewis. Als je dat leest snap je direct meer van de eigenlijke kern van dit (mini-)conflict(je).
Als je een aaipet hebt, kun je m misschien wel in aaituuns vinden.quote:Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bedankt, maar de bieb is dicht. Is ie ergens te vinden op het internet? pdf ofzo.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Als je een aaipet hebt, kun je m misschien wel in aaituuns vinden.
Hoe weet je dat het waar is, wat de Gazanen allemaal beweren?quote:Op zondag 18 november 2012 16:56 schreef Lemans24 het volgende:
Die propaganda is echt verschrikkelijk. Uit alle macht probeert Isral ons te doen geloven dat ze niks fout doen. Kinderen kapot schieten en dan met droge ogen blijven claimen dat je terroristen wil omleggen, het is gewoon een oorlogsmisdaad. Ik hoop dat die Netanyahu nog eens in Den Haag mag verschijnen en dan een jaartje of 30 blijft.
Natuurlijk zijn die terroristen geen lieverdjes, maar hou de rest erbuiten...
Klopt. En zijn visie staat haaks op die van Pizzamizza. Mooi meegenomen dus.quote:
Google Books en Google Scholar al geprobeerd?quote:Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bedankt, maar de bieb is dicht. Is ie ergens te vinden op het internet? pdf ofzo.
Het zijn wellicht wel toekomstige stenengooiers en bomgordeldragers.quote:Op zondag 18 november 2012 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh... slechts wat collateral damage.
A history of Israel: from the rise of Zionism to our timequote:
Ik geloof ook niks van Gaza-propaganda. Maar dat Isral grof geschut gebruikt om hele gebouwen weg te vagen, kunnen we zelf zien. Laten we dan doen alsof er in werkelijkheid maar de helft van het aantal doden is, dan nog is het niet goed te praten.quote:Op zondag 18 november 2012 16:59 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het waar is, wat de Gazanen allemaal beweren?
De grens tussen terrorist en 'de rest' is werkelijk flinterdun daar. In de avond stelt een 'onschuldige burger' het dak van z'n huis beschikbaar aan Hamas als lanceerplaats voor raketten en de volgende ochtend staat ie jankend voor de propaganda-camera dat z'n woning met de grond gelijk is gemaakt door een precisiebombardement.quote:Op zondag 18 november 2012 16:56 schreef Lemans24 het volgende:
Die propaganda is echt verschrikkelijk. Uit alle macht probeert Isral ons te doen geloven dat ze niks fout doen. Kinderen kapot schieten en dan met droge ogen blijven claimen dat je terroristen wil omleggen, het is gewoon een oorlogsmisdaad. Ik hoop dat die Netanyahu nog eens in Den Haag mag verschijnen en dan een jaartje of 30 blijft.
Natuurlijk zijn die terroristen geen lieverdjes, maar hou de rest erbuiten...
Vernietig dan het hele Midden-Oosten maar!quote:Op zondag 18 november 2012 17:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zijn wellicht wel toekomstige stenengooiers en bomgordeldragers.
Och, op die manier maak je nog meer wrok onder de jonge bevolking. Ng meer toekomstige bommengooiers. Alle kids maar afslachten dan????quote:Op zondag 18 november 2012 17:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zijn wellicht wel toekomstige stenengooiers en bomgordeldragers.
Je bedoelt precisiebommen en/of -raketten die maar n gebouw treffen in plaats van een heel blok?quote:Op zondag 18 november 2012 17:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niks van Gaza-propaganda. Maar dat Isral grof geschut gebruikt om hele gebouwen weg te vagen, kunnen we zelf zien. Laten we dan doen alsof er in werkelijkheid maar de helft van het aantal doden is, dan nog is het niet goed te praten.
Is het zo erg daar?quote:Op zondag 18 november 2012 17:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vernietig dan het hele Midden-Oosten maar!
Dat zie ik inderdaad ook wel als probleem. Maar feit blijft wel dat Isral daar makkelijker over denkt dan de meeste andere landen. Ik woon in zo'n land dat dat niet (meer) in z'n hoofd zou halen, en daarom kan IK het moeilijk rechtvaardigen.quote:Op zondag 18 november 2012 17:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De grens tussen terrorist en 'de rest' is werkelijk flinterdun daar. In de avond stelt een 'onschuldige burger' het dak van z'n huis beschikbaar aan Hamas als lanceerplaats voor raketten en de volgende ochtend staat ie jankend voor de propaganda-camera dat z'n woning met de grond gelijk is gemaakt door een precisiebombardement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |