quote:Op zondag 18 november 2012 16:30 schreef De_Guidance het volgende:
En weer 5 2 Palestijnse kinderen dood en 100 militanten erbij.
Maakt niet uit joh... slechts wat collateral damage.quote:Op zondag 18 november 2012 16:30 schreef De_Guidance het volgende:
En weer 5 Palestijnse kinderen dood en 100 militanten erbij.
Israel boycot brillen naar Gaza je weet zelf.quote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef Mestras het volgende:
Hoe kan het zijn dat al die langeafstandsraketten van Hamas Tel Aviv missen? Kunnen ze die dingen niet fatsoenlijk afstellen ofzo"?
Ze richten dat ding ruwweg in de richting van een stad en dan geloven ze het wel.quote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef Mestras het volgende:
Hoe kan het zijn dat al die langeafstandsraketten van Hamas Tel Aviv missen? Kunnen ze die dingen niet fatsoenlijk afstellen ofzo"?
Op Rt.com lees ik 2.quote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Drie kinderen lees ik op Al Jazeera wat echt een subjectieve kutbron is overigens.
De intelligentie van de haatbaard.quote:Op zondag 18 november 2012 16:36 schreef smollie2 het volgende:
IDF (@IDFSpokesperson) heeft getweet om 2:26 PM on zo, nov. 18, 2012: Fact: 99 rockets fired from #Gaza have crashed back into Gaza in the last 4 days. Hamas fires from civilian areas...and hits its own people
Al Jazeera ook maar dat is niet zo'n verassing.quote:Op zondag 18 november 2012 16:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Op Rt.com lees ik 2.
Maar RT.com is wel overduidelijk voor de Palestijnen..
In wat voor opzicht is Al Jazeera subjectiever dan een CNN of BBC?quote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Drie kinderen lees ik op Al Jazeera wat echt een subjectieve kutbron is overigens.
Vertaling? Kan hier ook wel Hebreeuws neer gaan plempen maar daar schiet niemand wat mee op. Dus houdt het svp bij Engels of Nederlands.quote:Op zondag 18 november 2012 16:37 schreef De_Ilias het volgende:
القسام: قصف “هرتسيليا” شمال تل أبيب
Zozo......
“تمكنا من قصف شمال مدينة هرتسيليا التي تبعد 80 كم إلى الشمال من قطاع غزة بصاروخ من طراز M57″.
Ja RT heeft soms wel goede debatten.quote:Op zondag 18 november 2012 16:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Al Jazeera ook maar dat is niet zo'n verassing.
RT doet gewoon wat hun overheid van ze wil.
Als Israel morgen de nieuwe bondgenoot van Putin is.
Dan is de Joodse staat een van de mooiste dingen die de afgelopen eeuw heeft plaatsgevonden.
Was al op de Iraanse website wat over te lezen:quote:Op zondag 18 november 2012 16:41 schreef De_Ilias het volgende:
“تمكنا من قصف شمال مدينة هرتسيليا التي تبعد 80 كم إلى الشمال من قطاع غزة بصاروخ من طراز M57″.
Qassaam brigade vermeld hier het volgende:
"Het is ons gelukt om het oosten van Hertizila te raken dat ongeveer 80 km van ons af ligt met een raket van het "merk" taraaz.
Iemand?!quote:Op zondag 18 november 2012 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
Kan iemand mij snel een goed boek aanbevelen dat in een bibliotheek staat over de geschiedenis en ontwikkelingen over het conflict? Op feiten gebaseerd graag.
Lewis is wel vermakelijk, ja.quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef BorisDeLul het volgende:
Het Midden-Oosten, van Bernard Lewis. Als je dat leest snap je direct meer van de eigenlijke kern van dit (mini-)conflict(je).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |