Anders kan je altijd nog vorstin worden.quote:Op zondag 18 november 2012 16:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vraag het aan onze premier haha.
Of de vorige haha.
Heeft zij GS gedaan?quote:Op zondag 18 november 2012 16:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog vorstin worden.
Ja dat snap ik, maar het is niet zo dat het al je vrije tijd in beslag neemt?quote:Op zondag 18 november 2012 16:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee want je hebt nog wel proefwerken en dat soort zaken :p :p.
Zoals Mutant zegt, we kunnen best Iran wat precisie-raketten laten smokkelen naar de Gazastrook zodat Hamas wat doelgerichter te werk kan gaan. En dat het een iets gelijkere strijd kan worden. Ik denk dat het dan vanuit Israel alleen ook niet echt goed isquote:Op zondag 18 november 2012 16:03 schreef Smack10 het volgende:
Verschil is alleen dat Hamas alles wat ze hebben richten Israël-gebied schieten en dat het leger van Israël dat niet doet (nee dat doen ze niet, anders zat er geen één palestijn meer).
Ik bevestig niks.quote:Op zondag 18 november 2012 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo praat ik 'dom'. Je bevestigde notabene wat ik net zei.![]()
Ja en dus? In hoeverre is dat strijdig met wat ik zeg. Alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 18 november 2012 16:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik bevestig niks.
Jij zegt: "Verschil is dat Hamas niet over de technologie beschikt om precies op militaire doelen te richten. Dus ze doen het met de middelen die ze hebben."
Ik zeg: Ze blazen zich vaak genoeg op in bussen waar alleen burgers in zitten.
Niks, het is goed.quote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en dus? In hoeverre is dat strijdig met wat ik zeg. Alsjeblieft zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou niet bepaald want wij hoefden geen CKV te volgen maar KCV en als iets veel tijd bij ons op school innam was het CKV wel haha.quote:Op zondag 18 november 2012 16:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het is niet zo dat het al je vrije tijd in beslag neemt?
Dat komt wel door de succesvolle Israelische muur, op niet-Israelische grond geplaatst. En vele checkpoints ongetwijfeld. Hamas is wat dat betreft echt een ramp geweest voor de Palestijnse zaak met hun "heldenoperaties". Alleen zouden ze zo oliedom zijn om als de kans daar is het zo weer opnieuw te doen waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 16:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is (gelukkig) toch echt alweer een tijd geleden dat er een Israelische bus is opgeblazen.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niks, het is goed.Sinds wanneer is een feitelijke constatering meteen een rechtvaardiging. Allemachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
CKV is wel een irritant vak ja, gelukkig heb ik het laten vallen. Wat is KCV?quote:Op zondag 18 november 2012 16:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou niet bepaald want wij hoefden geen CKV te volgen maar KCV en als iets veel tijd bij ons op school innam was het CKV wel haha.
Ik vind haar een rechtvaardige koningin maar ik vrees dat die zoon van haar flink de plas gaat misslaan.quote:
Klassiek Culturele Vorming, Klassieke GS en Cultuur, interessant!quote:Op zondag 18 november 2012 16:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
CKV is wel een irritant vak ja, gelukkig heb ik het laten vallen. Wat is KCV?
Oow ja, wat doe je nu?quote:Op zondag 18 november 2012 16:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klassiek Culturele Vorming, Klassieke GS en Cultuur, interessant!
Zegt de analfabeetquote:Op zondag 18 november 2012 16:24 schreef my2cents het volgende:
bla bla bla
NIEUWS jongens, NIEUWS.
Boeiend wat jullie of wie dan ook studeren.
Interne begeleiding?quote:Op zondag 18 november 2012 16:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Master Geschiedenis en een Master IB.
http://www.haaretz.com/ne(...)a-offensive-1.478624quote:Op zondag 18 november 2012 16:24 schreef my2cents het volgende:
bla bla bla
NIEUWS jongens, NIEUWS.
Boeiend wat jullie of wie dan ook studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |