Gymnasium.quote:Op zondag 18 november 2012 15:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aan wat?
Studeren of?
----
[ afbeelding ]
Het leger vertegenwoordigd nogal duidelijk de mening van de kolonisten. Dat zegt mij even genoegquote:Op zondag 18 november 2012 15:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Besef wel even dat die docu is gemaakt door een Palestijn met een camera.. Geeft nogal een éénzijdig beeld van het verhaal. Je ziet de kolonisten van Israël en die vertegenwoordigen zeker niet de algemene mening van de Israëliërs..
Sterker nog, in Israël is ook een stevige discussie over de vrijstellingen die de religieuze allemaal genieten ..
Ik gooide Grieks eruit en hield Latijn.quote:Op zondag 18 november 2012 15:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah dat cultuur en geschiedenis waren wel leuk maar ik heb geen talent voor talen haha.
IDF propaganda draait weer op volle toeren.quote:Op zondag 18 november 2012 15:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aan wat?
Studeren of?
----
[ afbeelding ]
Zelfde hier.quote:Op zondag 18 november 2012 16:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik gooide Grieks eruit en hield Latijn.
Ja ik vond deze ook wel wat overdrevenquote:Op zondag 18 november 2012 16:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
IDF propaganda draait weer op volle toeren.
Sterk staaltje propaganda.quote:Op zondag 18 november 2012 15:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aan wat?
Studeren of?
----
[ afbeelding ]
Kijk maar uit dat je Sidney Schmetz niet tegenkomt, want die steelt je boom alles.quote:
Vond je het moeilijk?quote:Op zondag 18 november 2012 15:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah dat cultuur en geschiedenis waren wel leuk maar ik heb geen talent voor talen haha.
Saai voornamelijk voor het taalgedeelte deed ik gewoon vrij weinig, van internet de teksten overschrijven vlak voor college, dat was het dan wel.quote:
Verschil is alleen dat Hamas alles wat ze hebben richten Israël-gebied schieten en dat het leger van Israël dat niet doet (nee dat doen ze niet, anders zat er geen één palestijn meer).quote:Op zondag 18 november 2012 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
100% of the Palestinians are living within range of Israeli rockets.
Dat klinkt makkelijk...quote:Op zondag 18 november 2012 16:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Saai voornamelijk voor het taalgedeelte deed ik gewoon vrij weinig, van internet de teksten overschrijven vlak voor college, dat was het dan wel.
Verschil is dat Hamas niet over de technologie beschikt om precies op militaire doelen te richten. Dus ze doen het met de middelen die ze hebben. Je kan niet verwachten dat Hamas daarom helemaal niets gaat doen..quote:Op zondag 18 november 2012 16:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat Hamas alles wat ze hebben richten Israël-gebied schieten en dat het leger van Israël dat niet doet (nee dat doen ze niet, anders zat er geen één palestijn meer).
Vraag het aan onze premier haha.quote:Op zondag 18 november 2012 16:07 schreef De_Ilias het volgende:
Wat kan je doen nadat je Geschiedenis hebt gestudeerd? Behalve als leraar werken dan...
Och kerel, praat niet zo dom.quote:Op zondag 18 november 2012 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verschil is dat Hamas niet over de technologie beschikt om precies op militaire doelen te richten. Dus ze doen het met de middelen die ze hebben. Je kan niet verwachten dat Hamas daarom helemaal niets gaat doen..
Hoezo praat ik 'dom'. Je bevestigde notabene wat ik net zei.quote:Op zondag 18 november 2012 16:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Och kerel, praat niet zo dom.
Ze blazen zich vaak genoeg op in bussen waar alleen burgers in zitten.
Die zijn zo volgeduwd met haat dat ze zoveel mogelijk Joden willen doden en zich zelf daarvoor hun eigen leven geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |