Timur gaat naar 1 of andere bijeenkomst geloof ik. hoorde eigenlijk ook alleen Saab en rode broekquote:Op zondag 18 november 2012 12:31 schreef CindieY het volgende:
Wat is er met een rode broek in een saab dan? Ik heb 't volgens mij gemist
Dat kun je ook verkeerd opvattenquote:Gaasterlân-Sleat, Balk
Een ***** gemeente
Klik es op dat blauwe ding bij Nijefurd (ZW Friesland)quote:Op zondag 18 november 2012 12:31 schreef henkde_j het volgende:
In Groningen en Drenthe hebben ze het niet zo op slogans![]()
https://www.google.com/ma(...)pn=1.229155,2.469177
die man kan hier beter gaan wonen geloof ik..quote:Op zondag 18 november 2012 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Julian Velard is vanavond weer op 3FM
Dit keer bij Barend en Wijnand.
Die is dan ook niet compleet. Ik zie zo al een aantal plaatsen die missenquote:Op zondag 18 november 2012 12:31 schreef henkde_j het volgende:
In Groningen en Drenthe hebben ze het niet zo op slogans![]()
https://www.google.com/ma(...)pn=1.229155,2.469177
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 18 november 2012 12:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat was wel mijn eerste opvatting ja
ze gaan een juf aan een invalmeester koppelenquote:
Ja kutkinderen klinkt zo raar he.quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Markeerstift het volgende:
raddraaiers is wel echt zo'n juffen en meesterswoord
Net wat subtieler dan kutkinderenquote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Markeerstift het volgende:
raddraaiers is wel echt zo'n juffen en meesterswoord
quote:
lijkt me best gezellig. volgens mij is het een tof wijfquote:Op zondag 18 november 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
Een gezellig etentje met Erica Terpstra.
All you can eatquote:Op zondag 18 november 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
Een gezellig etentje met Erica Terpstra.
Zekerquote:Op zondag 18 november 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt me best gezellig. volgens mij is het een tof wijf
KETTER! je zult branden! haal dat filmpje weg!quote:
als ze dat op de posters zetten trekken ze vast volle zalenquote:
ik dacht Die andere gast met die andere gast...quote:Op zondag 18 november 2012 13:28 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht dat het Die andere gast en Calvin Harris was.
Fixed.quote:
In het algemeen. Niet allemaalquote:
fixedquote:
^ zie hier een mooi staaltje vrouwengedrag ^quote:Op zondag 18 november 2012 13:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaja, nu weer snel terugkrabbelen. Het is goed met je
en hoi Pino!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag je tag al, gelijk even gaan neuzenquote:Op zondag 18 november 2012 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hoi Rock
Meer foto's op de Toppop3-FB.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
DE DINOSJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik geloof dat ik daar klap en me voorbereid op het evt bij mij komen van Big2...quote:Op zondag 18 november 2012 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe je met je handen joh.
Groningenquote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef CindieY het volgende:
Ah, een Groninger dus, ik meende het al te horen
Kom dan jongeh!quote:
Ik heb m'n laatste bericht via WhatsApp even voor 2.30u verzonden, dat zal dus iets daarna zijn geweest.quote:
Zo lang kan ik niet eens slapen, geloof ikquote:Op zondag 18 november 2012 15:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb m'n laatste bericht via WhatsApp even voor 2.30u verzonden, dat zal dus iets daarna zijn geweest.
Het was een lange nacht
Ik heb de afgelopen weken veel nachten gehad met maar 2 a 3 uurtjes slaap, viel om van vermoeidheid... Je kan slaap niet inhalen, maar damn wat was ik eraan toequote:Op zondag 18 november 2012 15:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo lang kan ik niet eens slapen, geloof ik
Tof dat je weer wat ingehaald hebtquote:Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken veel nachten gehad met maar 2 a 3 uurtjes slaap, viel om van vermoeidheid... Je kan slaap niet inhalen, maar damn wat was ik eraan toe
De kraaien. Pure ellendequote:
3 vijftigplussers met een feestneus en een ernstig spraakgebrekquote:
quote:Ze vinden je niet leuk
Je bent een geweldig persoon tegen gekomen, maar toch gaat het niet goed: je omgeving mag je nieuwe liefde niet.
Misschien heb je er wel eens mee te maken gehad: je bent helemaal hotel de botel verliefd, maar je ouders voelen alles behalve enthousiasme bij je nieuwe vlam. Of je beste vriendin heeft een pleurishekel aan je vriendje. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door je omgeving als het gaat over je geliefde?
Onder druk
Ieder mens wordt beïnvloedt door zijn of haar omgeving. Of het nou je ouders, collega's, klasgenoten of vrienden zijn. Je luistert naar de mensen om je heen en neemt hun mening regelmatig serieus. Maar hoe ver ga je daar in? En hoe ver gaat jouw omgeving in het commentaar leveren op jouw liefdesleven? Trek jij je er iets van aan of kun jij oogkleppen op doen en alleen kijken naar je relatie? Als iedereen zegt dat je partner niet goed voor je is, trek je dan je conclusies en maak je het uit? Of andersom natuurlijk. Misschien ben je heel ongelukkig, maar zegt iedereen dat jullie zo'n leuk stel zijn en blijf je dus maar. Vertel je verhaal en je ervaringen in PS Radio door te smsen of door te Twitteren met #PSRadio.
Songbird
Volgende week zondag zendt PS uit vanaf het Songbird Festival in Rotterdam. Wil jij dat live aanschouwen en vooral genieten van de vele artiesten die daar zullen optreden? Luister dan ook zeker, want PS Radio geeft de laatste kaarten weg. Natuurlijk kun je ook weer luisteren naar Luna, die met een sekstip komt. Kortom: luister aanstaande zondagavond vanaf 20.00 uur naar PS Radio op 3FM
Heb er nu even geen tijd voor. Misschien later volgende weekquote:Op zondag 18 november 2012 17:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je nog een Sint-Pino voor me maken? Heb je daar inspiratie genoeg voor?
Vólgende week? Dat is dus na komende week? Oftewel dan is het al bijna Sinterklaasquote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb er nu even geen tijd voor. Misschien later volgende week
Oranje Pino zit er niet in trouwens
Ergens komende week moet lukkenquote:Op zondag 18 november 2012 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vólgende week? Dat is dus na komende week? Oftewel dan is het al bijna Sinterklaas
Jawel, maar ze doet afentoe nogal feekserig tegen mijquote:Op zondag 18 november 2012 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wolfjenrolfjen.
Doe je wel een beetje liev tegen Mint?
Leugens!!quote:Op zondag 18 november 2012 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel, maar ze doet afentoe nogal feekserig tegen mij
Tevens: ____OOOOOOOO_____ Pino
Is dat jong nu gecastreerd of niet?quote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Leugens!!![]()
Ik deed lieflijk, ik kan er niks aan doen dat jij verkeerd leest
ja mijn naam is liesjequote:Op zondag 18 november 2012 18:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat jong nu gecastreerd of niet?
Vraag hem dat zelf maar, ik durf niet meerquote:Op zondag 18 november 2012 18:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat jong nu gecastreerd of niet?
11 euro incl. kooitje. Ga je daarmee akkoord?quote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Vraag hem dat zelf maar, ik durf niet meer
Mark, je hebt je antwoord al, baklapjequote:Op zondag 18 november 2012 19:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
11 euro incl. kooitje. Ga je daarmee akkoord?
Ik vind je bod wat magertjes...quote:Op zondag 18 november 2012 19:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
11 euro incl. kooitje. Ga je daarmee akkoord?
Welke richting zat jij te denken?quote:
Welk antwoord?quote:Op zondag 18 november 2012 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mark, je hebt je antwoord al, baklapje
Mijn vraag was over de prijs!quote:Op zondag 18 november 2012 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
of ik gecastreerd ben, paar posts omhoog n00b :d
Ik ben niet te koop vuig sujet!!!!1!111111quote:Op zondag 18 november 2012 19:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mijn vraag was over de prijs!![]()
Daarnaast ik ben zaken aan het doen met Minthy. Niet met jou!
Waarom?quote:Op zondag 18 november 2012 18:57 schreef henkde_j het volgende:
Wat vind ik dit toch twee bagger DJ's
Sorry jong, ik had je in de uitverkoop gezet, was je zat na de zoveelste ruziequote:Op zondag 18 november 2012 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop vuig sujet!!!!1!111111
Beetje te veel 'zie mij eens tof zijn geouwehoer'.quote:
Ohquote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar 20 minuten geleden, heeft 1 nummer gedaan..
Heb het dus ook gemist.
kuzjuhquote:Op zondag 18 november 2012 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, ik had je in de uitverkoop gezet, was je zat na de zoveelste ruzie
Ik zit al klaarquote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor de fans zometeen Swijnenstal.FM, vanaf 20u
Ikzelf zal pas na BZV inschakelen.
Is er iets bijzonders aan Swijnenstal FM?quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor de fans zometeen Swijnenstal.FM, vanaf 20u
Ikzelf zal pas na BZV inschakelen.
Tis Swijnenstal & DomienFM, Coen, Domien en Tjibbe samen. Lekker veel requestjes en gewoon leuke radioquote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders aan Swijnenstal FM?
Zolderkamerradio! Geen formats, dus heel ongedwongen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders aan Swijnenstal FM?
quote:Op zondag 18 november 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Ik kan heel kort over het onderwerp zijn: m'n ouders zijn het er één keer niet mee eens geweest en gelijk hadden ze. Nu weer terug naar 't andere topic
Ik ben net ingeschakeld, iets over je partnerkeuze en of je sociale omgeving het ermee eens isquote:
Familie/vrienden die het niet zo hebben op je nieuwe liefde.quote:
Ouders weten het uiteindelijk toch het beste.quote:
Oh, absoluut! Moest lachen om je postquote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ouders weten het uiteindelijk toch het beste.
Is dan ook geen onderwerp waar ik online uitgebreid over ga kletsen, eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, absoluut! Moest lachen om je post![]()
Neerkwakken en wegwezen
Neu, ik ook niet... Daarnaast komt een deel van m'n dates van Fok!, ook niet zo handig om er dan uitgebreid op in te gaanquote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dan ook geen onderwerp waar ik online uitgebreid over ga kletsen, eerlijk gezegd
Nooit gezeik mee gehad.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben net ingeschakeld, iets over je partnerkeuze en of je sociale omgeving het ermee eens is
Ach... Hier op het dorp hebben ze er afgelopen jaar 3 weggehaald, iedereen moet nu een pokke-end lopen naar de dichtstbijzijnde die centraal in het dorp staat. Bezuinigingenquote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef borisz het volgende:
Half november en de brievenbus is al weggehaald.
[/klaagpost]
Hier wel, maar achteraf had men daarin gelijkquote:
Wat valt er verder nog over te zeggen?quote:
Ik ook niet (quote:
Hier ook wel, van meerdere keuzesquote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat valt er verder nog over te zeggen?
Heb zelf wel spijt van een keuze en dat weet mijn omgeving ook. That's it, eigenlijk.
Doeiquote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef henkde_j het volgende:
![]()
Ook nooit problemen mee gehad.
Dikke doei
Yep.quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Je ouders staan ook achter je huwelijk?
Cool!quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Jack van Gelder heeft geloof ik het SR shirt aan van dit jaar nu op Ned 1
Een van de bandleden van Milkbar had ook een/het (?) shirt aan van SR.quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Jack van Gelder heeft geloof ik het SR shirt aan van dit jaar nu op Ned 1
zonnebankiequote:
Huh, '8 mexicanen tussen twee hekken' Pino?quote:Op zondag 18 november 2012 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel, maar ze doet afentoe nogal feekserig tegen mij
Tevens: ____OOOOOOOO_____ Pino
Dag opa Martquote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
say whut? snkkl in m nadda takka swadde
Blast from the pastquote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef henkde_j het volgende:
Ik zat duidelijk even op de verkeerde topicpagina
ik ook nog nietquote:
VBL raiden gogogoquote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
VBL / Studio Voetbal #201 Wolfje is een held
naamtopic voor onze Wolf!
Ik ben vereerdquote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
VBL / Studio Voetbal #201 Wolfje is een held
naamtopic voor onze Wolf!
Neem aan dat je het filmpje van Rutger bij de EO-jongerendag ook wel kent?quote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef henkde_j het volgende:
Straks weer even lekker muziek voelen![]()
Voel die muziek jongens!
[ afbeelding ]
voor het vuurwerk?quote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef borisz het volgende:
Half november en de brievenbus is al weggehaald.
[/klaagpost]
Nu we het toch over vuurwerk hebben:quote:
quote:http://www.112rivierenlan(...)r-vuurwerk-in-woning
Zondagavond omstreeks 22.15 uur is de brandweer met groot materieel uitgerukt in verband met een woningbrand aan de Fazantstraat in Opheusden.
In de woning heeft een persoon met vuurwerk geëxperimenteerd dit zou plaats hebben gevonden op de zolderverdieping van de woning aan de Fazantstraat hierdoor is vervolgens een gat in het dak geslagen.
Het slachtoffer is ernstig gewond geraakt aan de onderarmen. De brandweer schaalde vrijsnel op naar een GRIP 1
Behalve brandweer, zijn ook meerdere ambulances en een mmt ingezet.
De traumaheli crew komt per auto ter plaatsen gezien ze door de weersomstandigheden niet kunnen vliegen.
Door de explosie van het vuuwerk is er een behoorlijk rookontwikkeling bij het pand, de brand is onder controle aldus een woordvoerder van de politie.
kquote:
Nee? Linkje?quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neem aan dat je het filmpje van Rutger bij de EO-jongerendag ook wel kent?![]()
Mij even heerlijk kapot ergerenquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Zo effe beetje door Toppop3 heen geskipped.
Ik gok dat ik Rock heb gezien met zijn kekke montuurtje? En een lange lijs waarvan ik niet zeker weet of jij het bent Pino
Piknuggetquote:
Damn wat triest en zonde van die levensquote:
Ik vind het zo briljant hoe Rutger het brengtquote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Damn wat triest en zonde van die levens
Denk je dat dat meisje zit te trollen over seks voor het huwelijk. Blijkt zij doodserieus te zijn![]()
5.58quote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het zo briljant hoe Rutger het brengt
En dat achtergrondmuziekje.. "Gek zijn is gezond".
Had ik die maar aangedaan, 't was koud op het station 's avondsquote:Op zondag 18 november 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Cindy, zo te zien geen dikke wollen trui aangedaan. Slim!
Ik ga even bezig je UIquote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het zo briljant hoe Rutger het brengt
En dat achtergrondmuziekje.. "Gek zijn is gezond".
Geen dikke jas?quote:Op zondag 18 november 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik die maar aangedaan, 't was koud op het station 's avonds
Ach, ik stond er veel langer uiteindelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik die maar aangedaan, 't was koud op het station 's avonds
Ik had er buiten de uitzending om nog wel een vestje bij aan. En een niet zo'n dikke wollen jas, inderdaadquote:
Ik versta op 3.27 'breng hem nu voortdurend in'quote:
alles wat ik kon vinden, matig einde...quote:Sinterklaas is jarig, zet hem op de pot.
Laat hem lekker stinken, doe de deur op slot.
Doe hem dan weer open en wat zie je dan?
quote:
Je gooit alles door elkaar.quote:Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef alors het volgende:
.... en dan, draai de deur op slot.. en dan iets van schiet hem naar de maan toe ofzo?
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed gezongen CindieY! Mooie ogen ook
Ik dacht al, waarom zit ik ineens met mijn armen in de luchtquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom zit ik ineens met mijn armen in de lucht
quote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mark Rutte eist het van jouquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen idee waar hij al die armen moet latenquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed gezongen CindieY! Mooie ogen ook
Die schenkt ie aan Netanyahu (spelling?)quote:Op maandag 19 november 2012 00:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen idee waar hij al die armen moet laten
Is dat Latijns voor Bijbelleer?quote:Op maandag 19 november 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor Professionele en Communicatieve Vaardigheden![]()
![]()
Dat klinkt heel erg hboquote:Op maandag 19 november 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor Professionele en Communicatieve Vaardigheden![]()
![]()
Vanzelfsprekend. Is dat te min voor FOK!?quote:
Het is nog erger.quote:
Ja. Ik own jou met mijn MBO diplomaquote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Is dat te min voor FOK!?
HBOquote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga jij ook nog een kerst rut makenquote:Op maandag 19 november 2012 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HBO![]()
![]()
![]()
EN zeker ook nog onder de 30cm
22 maar inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HBO![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HBO![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet voor dat vak. Die dingen zijn weer voor andere vakkenquote:Op maandag 19 november 2012 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Maar nee het is waarom ik gillend ben weggerend daar, verschrikkelijk. Moet je er ook een reflectieverslag over schrijven? En een persoonlijk ontwikkelingsplan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Uiteraard. Die van vorig jaar is te minquote:Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga jij ook nog een kerst rut maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |