Dan heb je wel een uiterst krachtige stofzuiger.quote:Op zondag 18 november 2012 00:52 schreef Leandra het volgende:
Oh, je toetsenbord kunnen afwassen is idd wel handig.
Als je het met de stofzuiger doet moet je nog wel eens op zoek naar toetsen in de stofzuigerzak...
Nee, die koop ik pas indien mijn contract verlengd wordt en dat hoor ik over een week of driequote:Op zondag 18 november 2012 01:04 schreef sacha het volgende:
![]()
heb je nu al zo'n m*ther f*cking big tv?
Jah...quote:
nee, wel een kruitvatquote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens een kruidvat in dat gat waar jij woont?
Ik moest toch een feun, dus kan ik beter deze proberen van een gewone weet ik zekerquote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef Leandra het volgende:
Als het niet van een gerespecteerd merk als Braun was zou je er geen bal van geloven.
2 van die kleine batterijtjesquote:Op zondag 18 november 2012 14:32 schreef Leandra het volgende:
En wat als de ionen in je borstel op batterijen op zijn? Kun je dan een refill halen?
En is de borstel oplaadbaar of moeten er nog losse batterijen in?
Ik schreef batterijken
quote:Op zondag 18 november 2012 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben ze écht geen Kruidvat en Etos enzo?
Ah, toch batterijken dus....quote:Op zondag 18 november 2012 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 van die kleine batterijtjes
jawel, met nieuwerwetse prijzenquote:Op zondag 18 november 2012 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook geen ouderwetsche drogisterij?
Zou je online kunnen bestellen bij het kruidvat denk je?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke winkels hebben jullie daar dan eigenlijk?![]()
Serieuze vraag !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
ik koop bijna alles onlinequote:Op zondag 18 november 2012 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou je online kunnen bestellen bij het kruidvat denk je?
Vraag ik me ineens serieus afzou verdomd handig zijn voor jou,
moet je link maar eens bekijken en dan de prijzen vergelijken bij jou.
http://www.kruidvat.nl/do(...)80000000278&token=-1
quote:Op zondag 18 november 2012 14:38 schreef sacha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zag dat er een Gaper was..... en 2 supermarkten nota bene!!quote:
Dan kan je ook makkelijk bij Kruidvat en Etos doen !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ow... hemel ik ben bang dat je dan wel duur uit bentquote:Op zondag 18 november 2012 14:39 schreef Leandra het volgende:
[quote]Ja, ik zag dat er een Gaper was..... en 2 supermarkten nota bene!!
en Zondag alles dicht zeker?quote:Twee!! In S'veen heeft het gemeentebestuur laten onderzoeken dat er geen vraag is naar een tweede supermarkt.... terwijl iedereen in het dorp vindt van wel.
Nou ja, iedereen... iedereen die niet vanuit de kerk min of meer verplicht is bij die ene supermarkt te kopen
quote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef sacha het volgende:
[..]Oh wow, een website die het op zondag gewoon doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt wel.... Nog geen ijsje kunnen kopen op een bloedhete zomerdag.quote:Op zondag 18 november 2012 14:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en Zondag alles dicht zeker?
quote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef sacha het volgende:
[..]Dat is wel een toffe !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie al meteen leuke schoenen![]()
http://www.eb-vloed.nl/blackstone/ws-br/br195
die lijst is echt heel oud, klopt niets van!quote:Op zondag 18 november 2012 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat er een Gaper was..... en 2 supermarkten nota bene!!
Twee!! In S'veen heeft het gemeentebestuur laten onderzoeken dat er geen vraag is naar een tweede supermarkt.... terwijl iedereen in het dorp vindt van wel.
Nou ja, iedereen... iedereen die niet vanuit de kerk min of meer verplicht is bij die ene supermarkt te kopen
Wat vreselijkquote:Op zondag 18 november 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel.... Nog geen ijsje kunnen kopen op een bloedhete zomerdag.
1 winkel !quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef sacha het volgende:
vandaag vanmiddag is er 1 winkel open in het dorpknap toch?
die van het linkje
quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Leandra het volgende:
OMG.... ik zie dat de zwart, zwart en zwart kledingwinkel die op zondag de lamellen zelfs dicht heeft, z'n website niet op zondag gesloten heeft
Ik ben oprecht verbaasd dat er iets op het scherm komt.
Sowieso ook al verbazingwekkend dat er andere tinten dan zwart getoond worden
Sober, maar representatief.quote:Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ambtskleding !
http://www.hootsenkleding.nl/Ambtskleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ja, dat verbaast me dan weer niet....quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:49 schreef sacha het volgende:
hier gaan in de herfst/winter de winkels om 5 uur dicht, als ze al open waren
en 'tussen de middag' bestaat hier nog gewoon
d.w.z. tussen 12.30 & 13.00/14.00 uur gesloten
Ja, zo zijn er hier ook nog een hoop winkels tussen de middag gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zit volgens mij niet één merk bij dat ik kenquote:Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef Leandra het volgende:
Maar als ik dan toch in het dorp zou moeten kledingwinkelen dan zou ik dat het liefste hier doen.... maar dat veroorzaakt wat stress in de portemonnee
quote:Op zondag 18 november 2012 14:49 schreef sacha het volgende:
hier gaan in de herfst/winter de winkels om 5 uur dicht, als ze al open waren
en 'tussen de middag' bestaat hier nog gewoon
d.w.z. tussen 12.30 & 13.00/14.00 uur gesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kelere ik wist niet dat dat nog bestond !
![]()
Ik heb een zwak voor Betty Barclay.quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er zit volgens mij niet één merk bij dat ik kenmaar ik ben dan ook niet zo ''merk'' gek
eigenlijk
jaja, Johan en Remco zijn zeker broersquote:Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef Leandra het volgende:
Maar als ik dan toch in het dorp zou moeten kledingwinkelen dan zou ik dat het liefste hier doen.... maar dat veroorzaakt wat stress in de portemonnee
er staan weinig plaatjes bij al die merken, dus ik kan niet goed oordelenquote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Betty Barclay.
Nou, het grappige is dat ik niet weet waar dat verhaal van opa vandaan komt....quote:Op zondag 18 november 2012 14:55 schreef sacha het volgende:
[..]
jaja, Johan en Remco zijn zeker broers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was idd verbaasd dat het zo zacht was... Was ook geen grote (2 ovenschalen lang)quote:Op zondag 18 november 2012 18:33 schreef Leandra het volgende:
Oeh, dat zou ik ook wel eens willen proberen.
Heb ik ook een keer gegeten in Thailand, werd zo uit de zee getrokken.quote:Op zondag 18 november 2012 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was idd verbaasd dat het zo zacht was... Was ook geen grote (2 ovenschalen lang)
Mijn haai stonk niet naar pis!quote:Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Haaien kunnen niet piesen, die piesen door hun huid heen![]()
Smakelijk eten![]()
http://familiedekkers.punt.nl/?id=268770&r=1&tbl_archief=&
Vast welquote:Op zondag 18 november 2012 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn haai stonk niet naar pis!![]()
Zouden er nog steeds mensen zijn die 's morgens hun eigen urine drinken omdat het zo gezond is?
Zal best maar ik ga het niet opzoeken... Ben niet zo'n duikerquote:Op zondag 18 november 2012 18:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zolang ze je niet per ongeluk voor een zeehond aanzien doen ze niks
Dat afwasbare keyboard was wel cool trouwens !quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef APK het volgende:
Nu krijg ik de hele tijd persoonlijke banners voor afwasbare keyboards en computers bij Alternate terwijl ik dingen net aangeschaft heb
HALLO GOOGLE, LEES JE MEE?
Ik kreeg er schoonmaakwoede van, heb vanmiddag de vloer van mijn huiskamer en de keuken gedweildquote:Op zondag 18 november 2012 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat afwasbare keyboard was wel cool trouwens !![]()
alleen heb ik daar weinig aan met een laptop
Ja Google leest mee, gauw iets anders posten lijkt me ...quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef APK het volgende:
Nu krijg ik de hele tijd persoonlijke banners voor afwasbare keyboards en computers bij Alternate terwijl ik dingen net aangeschaft heb
Is het besmettelijk die schoonmaakwoede?quote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg er schoonmaakwoede van, heb vanmiddag de vloer van mijn huiskamer en de keuken gedweildVolgende week de gang en de slaapkamer en de week daarna de badkamer.
Denk ik
Ik moet mn huis ook nog ff aan kant maken de komende 2 week ....quote:Op zondag 18 november 2012 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het besmettelijk die schoonmaakwoede?![]()
Bij mij is het over, ik doe geen ruk meer
fohn fohn fohn fohn fohnquote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Google leest mee, gauw iets anders posten lijkt me ...
Ik heb groupdealsquote:Op zondag 18 november 2012 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fohn fohn fohn fohn fohn
Braun Braun Braun Braun
![]()
effe kijken wat er gebeurd
Nog steeds niks over haaien of pisdrinkenquote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
Ja Google leest mee, gauw iets anders posten lijkt me ...
Wat heb je gegoogled?quote:Op zondag 18 november 2012 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg een banner van Weight Watchers![]()
is er hier iemand aan de lijn ?
Google denkt dan dat je er wat wilt ... Simple as thatquote:Op zondag 18 november 2012 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben niet aan de lijnik even gegoogeld naar haaien zojuist meer niet
Oppassen ik het verkeer de aankomende dagen!quote:
Handig, zo'n usernamequote:Op zondag 18 november 2012 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nu heb ik deze![]()
http://sloopautoophalen.nl/?gclid=CIPPw6GO2bMCFUON3godIxAAsg
Zal wel door APK komen
Vroeger wist ik het ook maar nu "in between cars" vergeet ik het graagquote:Op zondag 18 november 2012 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet zo ongeveer wat het betekent
Dan weet je ook dat jij verantwoordelijk bent voor die Dela-shit met 'laatste uur' in jouw usernamequote:Op zondag 18 november 2012 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet zo ongeveer wat het betekent
quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat jij verantwoordelijk bent voor die Dela-shit met 'laatste uur' in jouw username
Nee dat bedoelde ik niet eigenlijk, maar geeft nietquote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger wist ik het ook maar nu "in between cars" vergeet ik het graag
quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat jij verantwoordelijk bent voor die Dela-shit met 'laatste uur' in jouw username
Niks hoor, ff wat liefde nodig gewoon.quote:Op zondag 18 november 2012 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké !![]()
knuffeldefnuffel![]()
Watskebeurt !
ahhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks hoor, ff wat liefde nodig gewoon.
Ben benieuwd met die ionenquote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhh![]()
nah... ga ik nu mijn föhn testen
doei
Benieuwd of ze er morgen nog in zittenquote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... jah it's amazing !![]()
Mijn krullen blijven zitten
Toen ik de vakantie net gereserveerd had kreeg ik iedere keer banners van Hogenboom vakantieparken, compleet met net dat ene park waar wij altijd heengaan....quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef APK het volgende:
je moet die interest based shit gewoon uitzettenquote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef chufi het volgende:
? Krijg nu een vlieger van Defensie, toevallig had ik het daar gisteravond ove met een vriendin ... Het moet niet gekker worden
Dat kan hier als je liever reclame van Wehkamp en Bol bekijktquote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef sacha het volgende:
je moet die interest based shit gewoon uitzetten![]()
en na een tijdje weer
en dan weer
en dan weer![]()
het zijn ook mijn heldenquote:Op maandag 19 november 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
Wehkamp
Ik bedoel, hoe erg ze wel niet gegroeid zijn het laatste jaar qua internet handel.
voor welke slavendrijver bezorg jij de pakketjes?quote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Levert mij geld op met pakketjes bezorgen
Selektvracht, verdient inderdaad geen reet, maargoed, leuk werk vind ik wel.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
voor welke slavendrijver bezorg jij de pakketjes?
mijn kind en ik roepen altijd in de deuropening als het vrachtwagentje komt:quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Selektvracht, verdient inderdaad geen reet, maargoed, leuk werk vind ik wel.
Wij rijden in eigen personen autoquote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind en ik roepen altijd in de deuropening als het vrachtwagentje komt:
'kadoosjes, kadoosjes, kadoosjes!
deze opmerking ga ik nu maar niet op in wantquote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
Tis wel triest te noemen dat volwassen mensen maar iets van 5-10 euro per uur overhouden aan dat werk.
Bijstand ''verdient'' meer.
Slaap zacht dame.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef sacha het volgende:
[..]
deze opmerking ga ik nu maar niet op in want![]()
be - lache - lijk!quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij rijden in eigen personen auto![]()
Is goedkoper...
Tis werkelijkwaar slavendrijven dit, het loon slaat nergens op.
Ik denk van ditte nog steedsquote:
Heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, niet eens aan gedachtquote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Oh, bah!
Helpt ibuprofen? Mijn idee is altijd dat je van de verkramping van de regen in de drup raakt. Een ibuprofen, bijv. voor het slapen gaan, geeft dan wat ontspanning.
Ja, ik kijk het even aan en anders ga ik wel even naar de huisarts, even checken ofquote:Op maandag 19 november 2012 15:50 schreef Lienekien het volgende:
Als het erger wordt, of binnen een paar dagen niet verbetert, toch maar even naar de huisarts?
Het kan van alles zijn, dus het kan ook gewoon weer over gaan.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe was het ook weer: als je haar maar goed zit!
O jezus... Dat is wel heel eng...quote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had mijn spieren niet meer in bedwang, zelfs de spieren van mijn gezicht (mond)
trilde, na een uurtje ofzo was het pas weg, maar mijn rug doet harstikke zeer
Valt alweer mee ...quote:Op maandag 19 november 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O jezus... Dat is wel heel eng...
Maar.... Positief puntje...
De spieren in je mond hebben volgens mij niks met je rug te maken dus dat scheelt...
Wel oppassen though.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt alweer mee ...
twee ibuprofennetjes en een uurtje pitten, want ik had geen oog dicht gedaan![]()
''bijna'' weer als nieuweffe uitkijken met tillen en sjouwen en dan gaat het wel weer over
Beterschap met je rug FANN. Ruggen zijn altijd lastig en het komt vaak onverwachts. Soms is een kleine verkeerde move de oorzaak, maar ook het zwaardere til werk levert vaak pijn op aan de rugquote:Op maandag 19 november 2012 18:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt alweer mee ...
twee ibuprofennetjes en een uurtje pitten, want ik had geen oog dicht gedaan![]()
''bijna'' weer als nieuweffe uitkijken met tillen en sjouwen en dan gaat het wel weer over
Da's lullig !quote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Die nieuwe banner bovenaan op de MyAt-pagina van FlashbackTracks is wel leeftijdsdiscriminerend.
Je kunt maar tot 1967 terug gaan.
Voor 1967 deed men het zonder muziek, met de gordijnen dicht en in het donkerquote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Die nieuwe banner bovenaan op de MyAt-pagina van FlashbackTracks is wel leeftijdsdiscriminerend.
Ja das inderdaad anti 45+quote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Ik wilde gewoon mijn tanden poetsenquote:Op maandag 19 november 2012 18:48 schreef chufi het volgende:
Ik moet voor mn werk best wel vaak zware dingen tillen dus ben me redelijk bewust om op de juiste manier te tillen.. Maar dat bewustzijn is nog steeds geen garantie dat je je nooit vertild....Als het er bij mij dan weer eens een keer inschiet ben ik meestal een week uit de roulatie en dan gaat het wel weer.
Ik denk dat je nog gelijk hebt ookquote:Op maandag 19 november 2012 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Voor 1967 deed men het zonder muziek, met de gordijnen dicht en in het donker
quote:Op maandag 19 november 2012 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit plaatjes te kijken, deze vin ik dan weer héél grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis de schuine rode streep
Die is bij mij om de hoekquote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ahhhhhhhh![]()
Adoptiekind uit china...
[ afbeelding ]
Dat is jáaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik bij een Chinees gegeten heb volgensquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit plaatjes te kijken, deze vin ik dan weer héél grappig
Wat zou de filosofie achter dat bord zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen tonen dat er iets aan het -blijkbaar bestaande- meeuwenprobleem gedaan wordt?Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ja, goeie vraag eigenlijk, ik zou het niet wetenquote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zou de filosofie achter dat bord zijn?
Mensen tonen dat er iets aan het -blijkbaar bestaande- meeuwenprobleem gedaan wordt?
Dan wil ik ook zo'n bord bij mij ... Geen schietvergunning nodig ?quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zou de filosofie achter dat bord zijn?
Mensen tonen dat er iets aan het -blijkbaar bestaande- meeuwenprobleem gedaan wordt?
Da;s nog niet zo eenvoudig als je last van meeuwen hebtquote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wil ik ook zo'n bord bij mij ... Geen schietvergunning nodig ?
HIHIHIHIhihhi Brrrrrrrrrrrquote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga de keuken in, spinazie en aardappeltjes met kaassouvlé![]()
Ik heb honger als een paard
Niet meer doen he... PRdV denkt gelijk met de eer te gaan strijkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef sacha het volgende:
jezus, ben ik even weg
en bij thuiskomst is een moordzaak van 13 jaar geleden hoogstwaarschijnlijk opgelost en geeft Friso weer een teken van leven
Het kind was 16 jaar toen ze verkracht en vermoord werdquote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef sacha het volgende:
jezus, ben ik even weg
en bij thuiskomst is een moordzaak van 13 jaar geleden hoogstwaarschijnlijk opgelost en geeft Friso weer een teken van leven
Nou je never knowquote:Op maandag 19 november 2012 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het kind was 16 jaar toen ze verkracht en vermoord werden voor Friso hou ik mijn hart vast
''als'' hij echt wakker zou worden, hoe zou hij dan wakker worden?
Een kasplantje? Zonder kleerscheuren kom je toch niet uit zo'n lange coma ?
Of juist wel.quote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
Dat ie niet meer weet wie Mabel is lijkt me logisch en verklaarbaar
Jaja was ook meer een beetje met een ondertoonquote:Op maandag 19 november 2012 21:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of juist wel.
Maar iemand die na zo'n tijd eruit komt, is niet ineens weer alert. Dat gaat heel langzaam.
Sorry ik heb niets met Friso en Mabel....quote:Op maandag 19 november 2012 22:37 schreef Lienekien het volgende:
Never mind. De grap is zooo slecht.
Is geen kwestie van 'iets hebben' met bepaalde mensen. Is een kwestie van empathie. En nee, niet voor iedereen en overal, maar als je de beelden in het journaal zag, dan was het leed toch van de gezichten af te lezen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry ik heb niets met Friso en Mabel....
met de voeties in dikke sokken voor de houtkachelquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... lekker een beetje koud en dan aan de warme chocomel
Je moet in dit geval gewoon even ''het koningshuisgedinges'' wegdenken en dan blijven erquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is geen kwestie van 'iets hebben' met bepaalde mensen. Is een kwestie van empathie. En nee, niet voor iedereen en overal, maar als je de beelden in het journaal zag, dan was het leed toch van de gezichten af te lezen.
Houtkachel heb ik nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef sacha het volgende:
[..]
met de voeties in dikke sokken voor de houtkachel
ik heb nog wel een open haard DVD voor jequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Houtkachel heb ik nietmaar dat maakt niet uit !
Die vind ik stomquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog wel een open haard DVD voor je
waarom vind jij dat raar?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
met dit weer mis ik een altijd een hond, dan zou ik straks weer een stukkie gaan lopen is ook
zo raar om nu in je eentje een blokkie om te lopen
ik heb ook nog wel een hond voor jequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou gewoonmaar misschien moet ik het gewoon doen
ow....... dat deed mijn moeder ook altijd, gingen we pinda's rijgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga de vogeltjes voeren. Ik hang ook weer pinda's op, daar komen de Vlaamse gaaien en spechten op af.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een hond voor je
ik heb een huis- ekster en roodborstjequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga de vogeltjes voeren. Ik hang ook weer pinda's op, daar komen de Vlaamse gaaien en spechten op af.
ahhhhhhhhhhhhhhh wil ik ook !quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een huis- ekster en roodborstje
dan hang je toch zo'n dingie voor je raam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow....... dat deed mijn moeder ook altijd, gingen we pinda's rijgenmaar ik heb
geen tuin
gaat niet hierquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef sacha het volgende:
[..]
dan hang je toch zo'n dingie voor je raam?
gratis amusement
Ik aai wel alle katten die we tegenkomen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hout sprokkelen![]()
is wel lekker met dit weer![]()
Ga je mee een blokkie om Lien?
Is goed !quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik aai wel alle katten die we tegenkomen.
Poesquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik aai wel alle katten die we tegenkomen.
Pff! Ben net 20 jaar single joh! Doe rustig aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nou al verkering? Of nog steeds niet?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff! Ben net 20 jaar single joh! Doe rustig aan.
Why?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ah, oké, ik dacht misschien is het eindelijk zover...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon belangstelling !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Al 20 jaar single?!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff! Ben net 20 jaar single joh! Doe rustig aan.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja wat nou?![]()
Ik was al getrouwd toen ik 20 jaar was
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof dat snel gaat gebeuren ofzo?Je hebt je foto uit je fobo gehaald, dus niemand weet nu hoe je eruit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik voel me nogal een stumpert dat ik in 20 jaar nauwelijks enige diepgang heb ervaren met vrouwen, en dat jij tegen die tijd al rustig gaat trouwen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah...lach je me nu uit?
Toen had ik er al 4 jaar verkering opzittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik voel me nogal een stumpert dat ik in 20 jaar nauwelijks enige diepgang heb ervaren met vrouwen, en dat jij tegen die tijd al rustig gaat trouwen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt je foto uit je fobo gehaald, dus niemand weet nu hoe je eruit ziet.Beetje geen leven hebben veel falen, niet weten wat ik wil en depressief voelen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toen had ik er al 4 jaar verkering opzitten
Tegenwoordig zou je wel gek zijn als je op je 20e al gaat trouwen, er is ook nog een middenweg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik voel me nogal een stumpert dat ik in 20 jaar nauwelijks enige diepgang heb ervaren met vrouwen, en dat jij tegen die tijd al rustig gaat trouwen.
Toevallig wel waar !_O-quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
4 jaar achterstand, still on the run.
Ga jij het nog erger zitten maken voor die "stumper"quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toen had ik er al 4 jaar verkering opzitten
True, maar de situaties zijn nog steeds dermate scheef dat het lachwekkend is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je wel gek zijn als je op je 20e al gaat trouwen, er is ook nog een middenweg.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij het nog erger zitten maken voor die "stumper"
Fann mag dat, fann is lief, die mag gemene dingen zeggenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij het nog erger zitten maken voor die "stumper"
Dat vind vooral jij, denk ik. Je bent heus niet de enige 20-jarige jongeman die nog maar weinig ervaring heeft met de jongedames.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maar de situaties zijn nog steeds dermate scheef dat het lachwekkend is.
Was niet gemeen bedoeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fann mag dat, fann is lief, die mag gemene dingen zeggen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was niet gemeen bedoeldgewoon effe klessebessen
Top mijn neeffie van 26 jaar heeft ook nog nooit verkering gehad hoor, dus je hebtquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maar de situaties zijn nog steeds dermate scheef dat het lachwekkend is.
Ok, ik was ook pas 18 toen ik mijn viking leerde kennen en we trouwden toen ik 23 was. Maar dat was in de middeleeuwen en toch niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Hoe oud was jj dan?
Is ook jong toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, ik was ook pas 18 toen ik mijn viking leerde kennen en we trouwden toen ik 23 was. Maar dat was in de middeleeuwen en toch niet meer van deze tijd.
Niet dat ik spijt heb ofzo.
Je had trouwens we; spannende parfum gekregen !quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, ik was ook pas 18 toen ik mijn viking leerde kennen en we trouwden toen ik 23 was. Maar dat was in de middeleeuwen en toch niet meer van deze tijd.
Niet dat ik spijt heb ofzo.
Lijkt me niks tot 26 wachten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top mijn neeffie van 26 jaar heeft ook nog nooit verkering gehad hoor, dus je hebt
nog ruim de tijd !
Ja, dat was ook heel erg jong, maar Fann zo ging dat toch in die tijd, toen wilde je toch veel jonger settelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ook jong toch?
Nee dat hoop ik niet !![]()
Je moet geen deadline instellen manquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niks tot 26 wachten.
25 staat ook een soort van deadline op ivm hoeren (grapje van vrienden maargoed)
Ja echt he en dat na 27 jaar, maar het is maar hoe je baiser uitlegt, begreep ik laterquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je had trouwens we; spannende parfum gekregen !
Wachten waarop?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niks tot 26 wachten.
25 staat ook een soort van deadline op ivm hoeren (grapje van vrienden maargoed)
Moet je niet doen als vrouw zijnde, als man zul je denk ik, altijd wel een move moeten maken wil het ooit iets worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet geen deadline instellen mandan ga je geforceerd verkering zoeken, moet
je niet doen
Jah, was heel normaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook heel erg jong, maar Fann zo ging dat toch in die tijd, toen wilde je toch veel jonger settelen.
Mijn dochter is 20 en nogal lang niet toe aan huisje, boompje, beestje en ik geef haar groot gelijk.
na 27 jaar !quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he en dat na 27 jaar, maar het is maar hoe je baiser uitlegt, begreep ik later
Als je je niet zo druk maakt komt ze vanzelf wel op je pad..... of niet en dan is er ook geen man overboord, je moet je geluk niet van een ander af laten hangen en vaak zijn het nog zeikwijven ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk meisje laten we maar zeggen.
Nee, dat liegt hij niet, een tijdje geleden heeft hij een smartphone voor je gekocht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
na 27 jaar !![]()
die van mij is niet zo attent heurmaar ik kreeg wel afgelopen valentijnsdag
voor het eerst bloemen![]()
Hij zei dat ik dat wel vaker kreeg, maar dat liegt ie
Ik heb te weinig om geluk uit te halen zogezegd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je je niet zo druk maakt komt ze vanzelf wel op je pad..... of niet en dan is er ook geen man overboord, je moet je geluk niet van een ander af laten hangen en vaak zijn het nog zeikwijven ook
Ik heb een neefje van 25 die nog lekker bij moeders woont en die van 27 woont wel al op zichzelf, maar is nog steeds single en heeft niet zo'n haast.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, was heel normaalal mijn zussen waren op die leeftijd al getrouwd of woonden
samen, mijn broers ook trouwens![]()
en die neefjes en nichtjes zijn er een paar bij die maken écht geen haast, zitten
lekker bij moeders thuis of wonen riant op hun zelf.
sommige zijn wél al heel jong getrouwd en zelf al kindertjes
Jah....... dat is waar !quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat liegt hij niet, een tijdje geleden heeft hij een smartphone voor je gekocht.
Dus omdat er niet zoveel mee zit wil je een vriendin?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb te weinig om geluk uit te halen zogezegd.
Studie gaat ook maar kut nu, heb haast geen geld, geen hobby's
Maar is altijd beter dan een strijkijzer of stofzuigerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah....... dat is waar !![]()
maar ik bedoelde eigenlijk bloemen![]()
Die smartphone gebruik ik nooitwas zonde van zijn geld
![]()
Nouhou..... niet zo treurig Top !quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb te weinig om geluk uit te halen zogezegd.
Studie gaat ook maar kut nu, heb haast geen geld, geen hobby's
Dat is ook wel weer waarquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar is altijd beter dan een strijkijzer of stofzuiger
Neehoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus omdat er niet zoveel mee zit wil je een vriendin?
Misschien moet je eerst zorgen dat je zelf wat steviger in je schoenen komt te staan, bedenken wat je met je studie wilt en hoe je ervoor kunt zorgen dat je er financieel iets beter voor komt te staan, voordat je een griet lastig gaat vallen met je ellende
Dacht je dat de mijnese geld had toen ik verkering kreeg?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor
Ik grijp het alleen aan om me weer zuur over te voelen, laat ik het zo stellen.Dat is verder dan ook het enige wat er mis met mij is uiteindelijk, als ik blij ben heb ik zat te bieden lijkt me.
Ik denk ook niet dat er grietjes van mijn leeftijd financieel beter voor staan. Als ik zo zie hoe vaak iedereen werkt.
Dan moet je kijken hoe je ervoor kan zorgen hoe je blij kan wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor
Ik grijp het alleen aan om me weer zuur over te voelen, laat ik het zo stellen.Dat is verder dan ook het enige wat er mis met mij is uiteindelijk, als ik blij ben heb ik zat te bieden lijkt me.
Ik denk ook niet dat er grietjes van mijn leeftijd financieel beter voor staan. Als ik zo zie hoe vaak iedereen werkt.
Ik had wel heel veel geld, maar de mijnese heeft alles opgemaaktquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht je dat de mijnese geld had toen ik verkering kreeg?
Die had geen cent manik ook niet trouwens
Ik zie de psychiater al helemaal voor me:quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je kijken hoe je ervoor kan zorgen hoe je blij kan worden
Heb je ook een Griek?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had wel heel veel geld, maar de mijnese heeft alles opgemaakt
Jij wil gewoon verkering !quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie de psychiater al helemaal voor me:
''Ja en dan moet je nu gaan bedenken wat je wilt'' ''wat wil ik nou''
Zo simpel is het natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie de psychiater al helemaal voor me:
''Ja en dan moet je nu gaan bedenken wat je wilt'' ''wat wil ik nou''
Nee joh, die viking, weet je nog?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je ook een Griek?
Maar toppie weet niet dat verkering niet zaligmakend isquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij wil gewoon verkering !![]()
en da's niet errug
Geef jij hem maar effe op zijn flikker !quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk niet he![]()
Maar jij bent wel degene die er iets van moet maken, dat kunnen anderen niet.
Ik wil leven, het gevoel dat je iets leuks meegemaakt hebt, dat je echt interesse krijgt in een bepaald persoon oid, of je je heel goed kan vermaken met iets doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij wil gewoon verkering !![]()
en da's niet errug
Daarom ook maar gekapt met de psychiatert.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk niet he![]()
Maar jij bent wel degene die er iets van moet maken, dat kunnen anderen niet.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil leven, het gevoel dat je iets leuks meegemaakt hebt, dat je echt interesse krijgt in een bepaald persoon oid, of je je heel goed kan vermaken met iets doen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik snap je best, maar ik moet nu gaan
Jij bent een goede vrouw!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geef jij hem maar effe op zijn flikker !
Ik ga aardappeltjes bakken voor die Griek, die komt zo thuis
Dus psychiater eruit, vriendin erin?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ook maar gekapt met de psychiatert.
Khoef niet zo nodig een vriendin, ik wil wel eens een keer interesse voelen voor allerlei dingen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus psychiater eruit, vriendin erin?
mijn laptop heeft get begeven .. Ben mobile en dat gaat wat langzamerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij keek even niet, ik zag mijn kans schoon.
O, mooi kut...quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn laptop heeft get begeven .. Ben mobile en dat gaat wat langzamer
Nice? Werklaptop?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed krijg ik morgen een nieuwe
Yep, vandaag besteld morgen in huisquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh.. Je bedoelt dat je een nieuwe hebt besteld maar dat die morgen binnenkomt?
heb je nu al een een vriendin ?quote:
Dat is dus vandaag...quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed krijg ik morgen een nieuwe
ja, mobiel internetten lijkt mij ook niks eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn laptop heeft get begeven .. Ben mobile en dat gaat wat langzamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |