Dan heb je wel een uiterst krachtige stofzuiger.quote:Op zondag 18 november 2012 00:52 schreef Leandra het volgende:
Oh, je toetsenbord kunnen afwassen is idd wel handig.
Als je het met de stofzuiger doet moet je nog wel eens op zoek naar toetsen in de stofzuigerzak...
Nee, die koop ik pas indien mijn contract verlengd wordt en dat hoor ik over een week of driequote:Op zondag 18 november 2012 01:04 schreef sacha het volgende:
![]()
heb je nu al zo'n m*ther f*cking big tv?
Jah...quote:
nee, wel een kruitvatquote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens een kruidvat in dat gat waar jij woont?
Ik moest toch een feun, dus kan ik beter deze proberen van een gewone weet ik zekerquote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef Leandra het volgende:
Als het niet van een gerespecteerd merk als Braun was zou je er geen bal van geloven.
2 van die kleine batterijtjesquote:Op zondag 18 november 2012 14:32 schreef Leandra het volgende:
En wat als de ionen in je borstel op batterijen op zijn? Kun je dan een refill halen?
En is de borstel oplaadbaar of moeten er nog losse batterijen in?
Ik schreef batterijken
quote:Op zondag 18 november 2012 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben ze écht geen Kruidvat en Etos enzo?
Ah, toch batterijken dus....quote:Op zondag 18 november 2012 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 van die kleine batterijtjes
jawel, met nieuwerwetse prijzenquote:Op zondag 18 november 2012 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook geen ouderwetsche drogisterij?
Zou je online kunnen bestellen bij het kruidvat denk je?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke winkels hebben jullie daar dan eigenlijk?![]()
Serieuze vraag !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
ik koop bijna alles onlinequote:Op zondag 18 november 2012 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou je online kunnen bestellen bij het kruidvat denk je?
Vraag ik me ineens serieus afzou verdomd handig zijn voor jou,
moet je link maar eens bekijken en dan de prijzen vergelijken bij jou.
http://www.kruidvat.nl/do(...)80000000278&token=-1
quote:Op zondag 18 november 2012 14:38 schreef sacha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zag dat er een Gaper was..... en 2 supermarkten nota bene!!quote:
Dan kan je ook makkelijk bij Kruidvat en Etos doen !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ow... hemel ik ben bang dat je dan wel duur uit bentquote:Op zondag 18 november 2012 14:39 schreef Leandra het volgende:
[quote]Ja, ik zag dat er een Gaper was..... en 2 supermarkten nota bene!!
en Zondag alles dicht zeker?quote:Twee!! In S'veen heeft het gemeentebestuur laten onderzoeken dat er geen vraag is naar een tweede supermarkt.... terwijl iedereen in het dorp vindt van wel.
Nou ja, iedereen... iedereen die niet vanuit de kerk min of meer verplicht is bij die ene supermarkt te kopen
quote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef sacha het volgende:
[..]Oh wow, een website die het op zondag gewoon doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt wel.... Nog geen ijsje kunnen kopen op een bloedhete zomerdag.quote:Op zondag 18 november 2012 14:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en Zondag alles dicht zeker?
quote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef sacha het volgende:
[..]Dat is wel een toffe !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie al meteen leuke schoenen![]()
http://www.eb-vloed.nl/blackstone/ws-br/br195
die lijst is echt heel oud, klopt niets van!quote:Op zondag 18 november 2012 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat er een Gaper was..... en 2 supermarkten nota bene!!
Twee!! In S'veen heeft het gemeentebestuur laten onderzoeken dat er geen vraag is naar een tweede supermarkt.... terwijl iedereen in het dorp vindt van wel.
Nou ja, iedereen... iedereen die niet vanuit de kerk min of meer verplicht is bij die ene supermarkt te kopen
Wat vreselijkquote:Op zondag 18 november 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel.... Nog geen ijsje kunnen kopen op een bloedhete zomerdag.
1 winkel !quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef sacha het volgende:
vandaag vanmiddag is er 1 winkel open in het dorpknap toch?
die van het linkje
quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Leandra het volgende:
OMG.... ik zie dat de zwart, zwart en zwart kledingwinkel die op zondag de lamellen zelfs dicht heeft, z'n website niet op zondag gesloten heeft
Ik ben oprecht verbaasd dat er iets op het scherm komt.
Sowieso ook al verbazingwekkend dat er andere tinten dan zwart getoond worden
Sober, maar representatief.quote:Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ambtskleding !
http://www.hootsenkleding.nl/Ambtskleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |